Diskuze

Jak se staví „áčko“? Prošli jsme tunely metra z Motola do Petřin

Hrubá stavba prodloužení trasy metra A ze stanice Dejvická je skoro hotova. Prošli jsme tunely a stanice, které nyní ohromují svou prostorností. Po dokončení vnitřních konstrukcí však budou podzemní prostory mnohem menší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J16a43n 10J87i58h

27. 11. 2012 0:54

Ja mam kvalitni  obsluznost MHD ze se obavam zmen. Rikam si  ze ted uz to muze bejt jenom horsi

0 0
možnosti
PV

Vynikající článek, pěkný fotky. Už se těším na další díl.;-)

0 0
možnosti
MH

M54a91r37e31k 50H27r64u90b23y

26. 11. 2012 0:00

Myslim ze spravna otazka nezni JAK, ale PROC? :-/Rv

2 2
možnosti
AS

Kladeš si otázku, proč je ve velkoměstě potřeba hromadná doprava?

4 2
možnosti
PK

P20e45t69r 76K54r69a28t18k98ý

24. 11. 2012 20:03

Příště prosím článek Jak se točí péčko. Díky.

1 10
možnosti
Foto

Vždy mě fascinuje, když je k článku fotogalerie a chybí nějaké mapové zvýraznění kudy a kolem jakých orientačních bodů nová trasa či cesta povede ... to je takový problém něco takového k článku připojit?

Nebo, protože nebydlím v dotčené oblasti, mám takové články ignorovat?

10 3
možnosti
LN

tak vzhledem k tomu, že mapek trasování prodloužení "Áčka" i na Technetu proběhlo už tolik, tak to je vážně zbytečný...je to jako dát do předposlední kapitoly knihy seznam postav s jejich charakteristikama..

2 4
možnosti
OT

ten pásmový provoz z Dejvické máte odkud ?  Ve špičce to  myslím nebude a večery ukáže praxe jak budou obsazené soupravy, nicméně večer každý s delšími intervaly tak nějak počítá. Jinak na straně sídliště budou 2 kapacitní výtahy,  neřikám že je to ideál, ale zas lepší než nic

1 1
možnosti
Foto

Na straně sídliště to mohlo být o dost lepší. Kdyby se nešetřilo a dodělal druhý vstup do stanice. Ale výtahy jsou alespoň něco, to je fakt. Pokud se bude stahovat interval v centru pod 2 minuty, a jelikož na Petřinách se v rámci šetření udělala jen jedna obratová kolej, tak provozně a z hlediska poptávky by odpovídaly intervaly 2 minuty na Dejvickou, 4 minuty na Petřiny a 8 minut do Motola. Samozřejmě zpočátku toto nebude politicky průchodné a začne se asi jezdit až na konec. Nicméně pak to bude znamenat, že v mnoha soupravách do Motola a z Motola bude 30-50 lidí maximálně. A pak se začne zvažovat, jak moc orubat tramvaje na Evropské a Petřinách (ze tří linek nejdříve na dvě, ale pak možná i na jednu) a busy na Kajetánce. Ovšem pak bude mít plošně víc lidí v oblasti dopravní zhoršení než zlepšení. Po zprovoznění tohoto metra téměř neexistuje možnost, jak něco ušetřit na provozních nákladech povrchové dopravy bez jejího výrazného zhoršení a ještě hodně vylítnou náklady na metro.

5 0
možnosti
OT

ještě doplňuji článek, slavnostní prorážka obou štítů na Dejvickou proběhne 26.11. po poledni.

2 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti
PD

Bezva zpracovaný článek. Jako obvykle na Technetu

6 0
možnosti
PK

Taky si myslím, že tento úsek se "prosadil" kvůli snu o napojení metra na letiště. Letiště ale neporoste, spíš opak, Praha nebude mít prachy atd. - takže asi dál se stavět nebude. Přitom to území od kulaťáku nemá zas tak hustou zástavbu jako jižňák či sever nebo jihozápad. Taky prostor kolem stanice Motol je tak nevýhodný pro větší napojení "metrobusů".

3 3
možnosti
MV

Já mám spíš obavy, že o dráhu na letiště tady vůbec nejde. Naopak, nedivil bych se, kdyby cílem téhle klikatice bylo rychlému spojení na letiště zabránit.

2 0
možnosti