- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja mam kvalitni obsluznost MHD ze se obavam zmen. Rikam si ze ted uz to muze bejt jenom horsi
Vynikající článek, pěkný fotky. Už se těším na další díl.
Myslim ze spravna otazka nezni JAK, ale PROC?
Kladeš si otázku, proč je ve velkoměstě potřeba hromadná doprava?
Příště prosím článek Jak se točí péčko. Díky.
Vždy mě fascinuje, když je k článku fotogalerie a chybí nějaké mapové zvýraznění kudy a kolem jakých orientačních bodů nová trasa či cesta povede ... to je takový problém něco takového k článku připojit?
Nebo, protože nebydlím v dotčené oblasti, mám takové články ignorovat?
tak vzhledem k tomu, že mapek trasování prodloužení "Áčka" i na Technetu proběhlo už tolik, tak to je vážně zbytečný...je to jako dát do předposlední kapitoly knihy seznam postav s jejich charakteristikama..
ten pásmový provoz z Dejvické máte odkud ? Ve špičce to myslím nebude a večery ukáže praxe jak budou obsazené soupravy, nicméně večer každý s delšími intervaly tak nějak počítá. Jinak na straně sídliště budou 2 kapacitní výtahy, neřikám že je to ideál, ale zas lepší než nic
Na straně sídliště to mohlo být o dost lepší. Kdyby se nešetřilo a dodělal druhý vstup do stanice. Ale výtahy jsou alespoň něco, to je fakt. Pokud se bude stahovat interval v centru pod 2 minuty, a jelikož na Petřinách se v rámci šetření udělala jen jedna obratová kolej, tak provozně a z hlediska poptávky by odpovídaly intervaly 2 minuty na Dejvickou, 4 minuty na Petřiny a 8 minut do Motola. Samozřejmě zpočátku toto nebude politicky průchodné a začne se asi jezdit až na konec. Nicméně pak to bude znamenat, že v mnoha soupravách do Motola a z Motola bude 30-50 lidí maximálně. A pak se začne zvažovat, jak moc orubat tramvaje na Evropské a Petřinách (ze tří linek nejdříve na dvě, ale pak možná i na jednu) a busy na Kajetánce. Ovšem pak bude mít plošně víc lidí v oblasti dopravní zhoršení než zlepšení. Po zprovoznění tohoto metra téměř neexistuje možnost, jak něco ušetřit na provozních nákladech povrchové dopravy bez jejího výrazného zhoršení a ještě hodně vylítnou náklady na metro.
ještě doplňuji článek, slavnostní prorážka obou štítů na Dejvickou proběhne 26.11. po poledni.
Bezva zpracovaný článek. Jako obvykle na Technetu
Taky si myslím, že tento úsek se "prosadil" kvůli snu o napojení metra na letiště. Letiště ale neporoste, spíš opak, Praha nebude mít prachy atd. - takže asi dál se stavět nebude. Přitom to území od kulaťáku nemá zas tak hustou zástavbu jako jižňák či sever nebo jihozápad. Taky prostor kolem stanice Motol je tak nevýhodný pro větší napojení "metrobusů".
Já mám spíš obavy, že o dráhu na letiště tady vůbec nejde. Naopak, nedivil bych se, kdyby cílem téhle klikatice bylo rychlému spojení na letiště zabránit.