- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když vidím ty monitory v sedadlech, to tedy musí být celková spotřeba... nechápu, jak to to letadlo uživí.
Ja myslim, ze v tech 1,5MW se to nejak ztrati...
Polská letecká společnost LOT požádala o státní podporu, v jejíž první
fázi chce získat 400 milionů zlotých (zhruba 2,5 miliardy korun).... noooo to se tak pak nakupuje
Více na:
Někde jsem četl, že všechny národní aerolinky jsou ve ztrátě a musejí být dotovány. Nechápu jak to, že soukromé aerolinky nejenomže fungují, ale i vydělávají.
B787 LOT by měl být v Praze (lety Varšava-Praha-Varšava) 14,15,18,19,20. a 28. prosince 2012 a 2,11,12. a 14. ledna 2013 vždy od 7:20 do 8:35 a také 16. prosince 2012 od 12:25 do 13:40. Po 15. lednu bude nasazen na dálkové lety.
Hlavně,že si říkají LOT vládě o dotaci v miliardách.Asi tam mají svého "Tvrdíka"
Docela by mě zajímalo, kterou z technologií 3D tisku (SLS, SLA, FDM apod.) při výrobě použili a na které součástky. Asi budu muset googlit.
Více místa pro cestující, méně cestujících, takže spíše nová kategorie letadel než konkurent třeba pro A330 nebo B767.
787 je konkurentem 767??? A zdravicko slouzi??
aha, vidim, ze nekdo nechape, ze Fabie nebyla konkurenci Felicie
Technicke parametre me nechavaji chladnym, ale to letadlo je skutecne krasne.
jen doplním skvělý článek, wide-body aircraft se většinou překládá jako letadlo s širokým trupem, narrow-body aircraft pak jako letadlo s úzkým trupem.
Dobrý den, díky za doplnění. Já věděla, že pro to je český výraz. Ach jo, ta paměť Pěkný den přeju!