Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se cestuje v Dreamlineru? Nemá roletky na oknech a je krásně tichý

Redaktor Technet.cz se zúčastnil prvního letu nového Boeingu 787 Dreamliner společnosti LOT. Kapitán slíbil, že z Prahy do Varšavy poletí pomaleji, aby si všichni cestující mohli krátkou cestu náležitě užít. A bylo čeho si užívat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V51i63l72é62m 10S10t65u69d60n36i38č25k61a 4883921111450

A to az se rozpadnou uhlikata vlakna a letoun se ve vzduchu rozlozi!

0/0
20.12.2012 14:34

J17a97r49o40s48l37a21v 37D37o22s97o89u89d57i54l 7511662347459

Tak nevim ale LCD panel s tim v sedacce stim ze muzu sledovat filmy, poslouchat hudbu nebo si navolit informace o letu mam pokazde kdyz letim z LA do evropy ve starsich 747 anebo 380 Aribuse...to teda nepovazuju za zadnou novinku. Kdyby tam radsi flakli bar....

0/0
15.12.2012 21:49

T81o44m73a57s 14H17a41c15e21k 6204947925877

Asi jste moc nepochopil clanek - autor mluvil o LCD v oknech - na stmavovani skel, nikoli na sledovani filmu. 

Osobne jsem na to zvedav, kazde elektronicke zarizeni se muze nekdy porouchat, takovy soupatko je celkem jednoducha vec, ale predtava ze na 14 hodinovemletu budu mit okenko stale zastinene nebo naopak odstinene mne docela desi. 

Bar je jak v B747 tak v A380 v business a first class.

+1/0
16.12.2012 6:20

V86l84a96d90i95m42í20r 25M45e51n72d71i 3522719691466

Takže leteli pomalšie ? To potom akože tam ani nenakvaltoval šestku ?

+1/−4
14.12.2012 20:31

K80a70r19e31l 67B65a63r72t33a91k 9366411945166

Ten už má osmikvalt, to nevíš?

0/0
15.12.2012 22:34

M25i27c27h15a12l 13N72o56v60á70k 9919359651989

pokud někdo rovna létání neholduje a venku právě není nejlepší počasí asi s láskou zavzpomíná na roletky které okno odříznou úplně.

+1/−2
14.12.2012 20:16

M32a84r41e63k 69B44r74a39d34a 8822657283294

stačí si pročíst reakce na Polských serverech a jen z Prahy do Warszawy to zas tak růžový let nebyl :

"podczas tego pierwszego lotu miał problemy

z dekompresja i musiał lecieć nisko na 16 Level-u od Wrocławia do

Warszawy ... Tyle kasy i do doskonałości daleko !!!"

přeloženo: během zpátečního let mělo letadlo problém se dekompresí a musel letět v nízké hladině letu (16) mezi Wroclawí a Warszawou... tolik prachů a daleko k dokonalosti  !!!" http://www.tvn24.pl/pierwszy-rejsowy-lot-dreamlinera-w-cieniu-finansowych-klopotow-spolki,294546,s.html

jinak když vidím tolik elektroniky v tom letadle tak si říkám to musí být v letadle spousty tepelně odolných kabelů, si nedokážu představit že všichni cestující to mají zapnutý na nějaké dlouhé trase...

+4/−4
14.12.2012 18:29

D43a28l72i50b83o83r 50B44l57a54ž34e65k 6676424189230

Dík za odkaz. Podle toho článku je LOT pěkně v (.)

+1/−1
14.12.2012 21:09

T58o60m75a40s 96H72a11c16e93k 6764347705497

Nevim kdo a proc Vam dal minusy. Samozrejme ze detske problemy se u noveho letadla muzou projevit. A s tou elektronikou - souhlas, je tam toho az moc. Neni to spatne, jen ze cim komplikovanejsi zarizeni tim vesti sance na nejakou chybu...

+2/0
16.12.2012 6:22

M86i92c32h45a83e52l 22M41r96á50č50e81k 3585869370859

Hm očividně nic moc, zlaté Emirates a jejich A380.

+6/−9
14.12.2012 18:10

R39o14m76a42n 31K20r34a15t52o88c46h54v71í43l 6886167256734

Co je na A380 Emirates proti tomudle tak skvělého?

0/0
15.12.2012 12:30

M17i66c40h43a31e58l 64M10r26á62č34e88k 3245249230789

Že tohle všechno už dávno mají a mnohem více místa, to nemluvím o servisu na palubě, který se s tím evropským (kromě Turkish Airlines) absolutně, ale absolutně nedá srovnávat.

+1/0
16.12.2012 16:43

R17o47m30a93n 17K65r82a96t39o41c63h75v86í35l 6176607756424

Nějak více místa nevím, nepamatuji si. Ale servis je pravda jinde dost. Hlavně dávají jídlo - plnej tác. A celá cesta s nimi vypadá dost na úrovni i v ekonomické třídě.

0/0
16.12.2012 23:03

M23a29r28t97i69n 54S82o65u20š17e52k 8278983329405

To musíte fotit ty slečny tak pokoutně? Kdybyste se nestyděl a řekl jim, že budou na fotce, tak by se aspoň tvářily nějak normálně?

+6/−1
14.12.2012 18:06
Foto

P57r64e80m68y94s78l 10V11o57h45n90o26u10t 7349399362270

Kdyby tam misto novinaru radsi vzali spottery ... Ty by z toho meli druhy vanoce. Novinare si odpracujou sve a uz nevedi, ze tam byli ...

0/−6
14.12.2012 17:57
Foto

P37ř48e80m10e58k 87H48o59m49o33l98a 5718885865246

Ono už bylo letos tolik akcí, že někteří novináři už na ta letadla koukají i s zájmem :-) U mě ve videu je vidět kolik nás tam bylo jen není poznat kdo je tam "pracovně" a kdo ze zájmu..

0/−1
14.12.2012 18:06
Foto

P64ř53e55m77e51k 78H16o46m43o29l27a 5498345625656

Já ty videa dělám spíš pro spottery takže je to dlouhé a nudné :-)

http://www.youtube.com/watch?v=8GzraS5xGfQ

+4/−1
14.12.2012 17:55

J65a85k77u25b 98K70o82m58e57n16d91a 7296454398752

Ta co to komentuje mi tím vyjadřováním připomíná léta socialismu. :-D Opravdu chybí jen, že členové ÚV KSČ byli pozváni na první let. [>-]

0/−1
14.12.2012 17:54

J11i85ř55í 14D12v45o79ř82á58k 7751580417431

No. Měl jsem možnost srovnání při mé cestě to Tokia. Tam jsem letěl s klasickým Jumbem a zpět tímto Dreamlinem. A upřímně, pohodlnější je na dlouhé cesty alespoň pro mne Jumbo. Místa dostatek,široké uličky , měkčí sedačky atd. Dreamliner je určitě velmi dobrý,ale např. ty docela tvrdé sedačky mi neseděli. Jinak místa srovnatelně, výška sice vyšší, ale k čemu, co se mi naopak líbilo, tak to osvětlení. To je vskutku příjemné. Hluk je stejný ,možná ten start a přistání bylo měkčí. Ale to je z větší části o pilotovi. Takže určitě je to pěkné, velké a relativně pohodlné letadlo, (jak pro koho),ale zase až takový zázrak to není.

+4/−5
14.12.2012 17:36

M65i38c70h98a34e86l 66H43a85m21a 1702244922693

Me se libi na te fotce ta "spousta mista" u 173cm vysoke slecny. To mam zase se svymi pres 190cm v economy smulu. btw...kdyz jste byl v Tokiu, tak to vas urcite prijemne prekvapilo misto na nohy v Shinkansenu. Pro Japonce skoro plytvani mistem. Ale byla by to prima inspirace pro ostatni cestovni prostredky :-)

+2/−2
14.12.2012 17:41

F95i29l45i85p 86Č11e14r52n26ý 8637777584638

Já jel Tokyo station-Shin Osaka.Místo na nohy super!Jen cena je stejná jako let ANA Kansai-Haneda.Časová úspora je asi hodina a půl. Ale pocit ze shinkansenu je neopakovatelnej:)

+3/−2
14.12.2012 19:10

M29i15c94h66a33e22l 50H25a91m76a 1312294202523

JJ, pro lidi zijici mimo JP se urcite vyplati RailPass...ten zavidi turistum i Japonci :)

+2/−2
14.12.2012 19:54

J18a66k98u44b 42Š86a51f20a85n38d39a 7715547421601

Ve Švédsku jsem jel dvoupatrovým autobusem (nějaký zájezdový) a tam jsem mohl nohy narovnat naprosto bez problémů. O něco menší kolega ať se snažil jak chtěl, nohama (nataženýma) na sedačku před ním nedosáhl.

0/−4
14.12.2012 19:41

P85e54t45r 56K38u13k23u80č26k13a 8904803288805

Záleží na společnosti a hlavně třídě, jak je její Jumbo nakonfigurované a jak starý má interiér. Já letěl Jumbem jedinkrát letos s BA z Auatrálie, a vyjádřil bych se slovy "nikdy více". Vylítaná stará rachotina, 20 hodin jak sardinka, velký hluk, prosezené sedačky, skoro celou cestu jsem měl masáž zad kolenama člověka za mnou. Při srovnání s letem tam (Qantas A380), to bylo nebe a dudy...

+1/0
15.12.2012 14:31

M37i68l64o66s89l61a43v 58K63a43z25d75a 4764944189380

Jo jo, hodně lidí si myslí, že všechna letadla daného typu jsou stejná (asi jako jsou stejné všechny fabie, octávky atd.). Každé letadlo je možné od výrobce objednat v různých konfiguracích, od dobytčáku po 1st class (v celé ploše). Záleží jen na provozovateli, co si objedná.

+1/0
11.1.2013 14:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.