Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Když se ochladí, francouzské vojenské lodě přestanou Rusům fungovat

Ruský vicepremiér Rogozin kritizuje nákup francouzských vrtulníkových výsadkových lodí třídy Mistral. Podle něj totiž fungují pouze do sedmi stupňů pod nulou. S nižší teplotou mají problém. Rusko je koupilo za více než miliardu eur.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a83n12a 17M82u54s60i41l17o27v34á 4504473318249

Rusové mají odborníky, kteří si určitě poradí. 

ceska-kvalita.cz

0/0
30.1.2013 20:34

D40a67n74i91e31l 18S10o38b71o23t44a 9779184126470

Co to znamená "kombinézy pilotů pro letecké operace nad mořskou hladinou"? Liší se od běžných kombinéz pro piloty?

0/0
30.1.2013 14:10

P42e47t79r 67H72á75j37e18k 4140622521954

integrovaná nafukovací záchranná vesta?

0/0
30.1.2013 17:50

J47a87r96o97s65l97a12v 51B22r67ü38m21m35e75r 7544403926

Ano, hlavně musí zachovávat teplotu člověka v mrazivé vodě.

+1/0
31.1.2013 23:25

T47o75m52a38s 68H84a86c70e79k 6574487125597

Tak to jsem rad ze tak blbi nejsou jenom Cesi. No co no, tak si v rusku taky nekdo potrebovla prilepsit no... Nekdo nakupuje letadla na hov.. nekdo zas lode, no. 

Jedinej rozdil je ze tohle caluje ruskej danovej poplatnik a ty CASY zase ceskej blbecek no...

;-D

0/0
30.1.2013 3:14

J69a39n 77P22a62v50e73l 8243782788156

Jááá chciii kvalitní noviny ;-€

V kvalitních novinách bych se totiž dozvěděl co mají žabožroutské lodě za problém. Jestli to je níže zmíněný problém s elektrotechnikou, upadne jim kormidlo či zda jim upadne bar a rozbijou se zásoby vodky.

+12/−1
29.1.2013 22:24

V60i35l73é18m 68S41t95u30d95n24i66č85k10a 4663771121190

Tak ta posledni potiz by byla pro Rusko skutecne kriticka a zcela by degradovala tyto lodi.

0/0
30.1.2013 13:36

J37a84n 49K63o48m62á97r98e42k 5235238149653

toto je jeden z nejkvalitnějších diskusních příspěvků na idnes za posledních 150 let;-D;-D;-D;-D;-D!!!!!!!!!!;-D

0/0
1.2.2013 8:35

K77a68r96e46l 77B43a21r77t12á47k 3619273162456

Třeba spoléhají na to, že Amíci na francouzské lodě nebudou střílet;-D;-D

+3/0
29.1.2013 17:24

P13e53t77r 54D83v47o64ř86á92k 9382517211718

Podobné stížnosti jsou u zbrojních kontraktů celkem běžné, obvykle jde jen o peníze. Lodě se vracet nebudou, bude se hodně mluvit o "kompenzaci".

+1/0
29.1.2013 20:07

G75a19b35r28i82e25l 40H45o96r87t62e88n 9431909413344

Hm, francouzské lodě. Před pár dny jsem přemýšlel, proč je na Peugeotech hadička k ostřikovačům vedena zprava doleva, a to pod přímo pod plechem víka motoru a nad těsněním - takže pokud směs v ní zamrzne, začne fungovat tryska na straně řidiče přibližně po třech hodinách jízdy (u spolujezdce už po hodině). Je to kvůli umístění nádrže na směs vpravo, jak jsem se dozvěděl v autorizovaném servisu, což je prý kvůli bezpečnosti při doplňování, a hadička je vedena nad těsněním kvůli lepší zvukové izolaci. Že řidič nevidí přes sklo za jízdy je patrně méně podstatné...

 

Jsem rád, že Francouzi nevymýšlí podobné kraviny jen u aut.:-/

+6/−1
29.1.2013 17:16

T47o87m45á42š 26K93n55a64i67f39l 6663110907740

co to vyprávíš za nesmysly? .) jak často ti zamrzá voda v ostřikovačích? .)pro tvou informaci (oni ti to vysvětlí v autoškole) ... i do ostřikovačí se leje směs, která nemrzne :) a mimochodem - spousta aut má nádrž vpravo :)

+3/−4
29.1.2013 17:19

G67a94b66r70i45e68l 75H29o77r12t74e10n 9151649243654

Doporučuji vám před případnou další reakcí konzultovat její obsah s někým, kdo zvládl čtení, protože já nepsal o většině aut, ale o Peugeotech, a nepsal jsem o vodě, nýbrž o směsi - která nicméně samozřejmě může zamrznout taky.:-P

+3/−1
29.1.2013 17:40

T49o55m33á62š 55K49n15a77i54f80l 6633700597530

Proboha, co to žvaníte?

+1/−4
29.1.2013 17:46

G58a38b54r32i30e67l 31H72o54r72t58e27n 9191439663264

Škoda.:-(

+2/0
29.1.2013 17:56

J88i90r49k12a 88H20o77n37c28ů 2274884871258

To by spíš byla vhodná otázka pro Vás.

+3/−1
29.1.2013 18:49

M64a14r14e68k 34M52a46z54u82c43h 2556433763

Přiznám se,že sem trochu nepochopil jaký vliv na ostřikovače má umístění nádržky a směr vedení hadičky.Snad záleží na způsobu rozvodu hadiček a ne na umístění?

+1/0
29.1.2013 21:15

A11l60e13š 37P40e71t20ě37r91a 8722309573634

Ehm.. mráz! Plech... studený! Hadička blízko! V hadičce směs zmrzne. Ostřikovač pak nefunguje. Kdyby hadička byla pod izolací, nemusí k tomu dojít.

+3/−1
29.1.2013 23:34

K47a60r26e13l 13K78o43š56ť89á67l 8537571830895

Prosím vás, nalejte si tam pořádnou směs a neotravujte diskuzi nesouvisejícíma pitomostma. Ve špatné směsi se totiž nejdříve začnou tvořit krystalky a ty ucpou samotné trysky, které jsou na mrazu jaksi vždy. Takže to nestříká, i když v hadičkách je to ještě tekuté. Směs aspoň na -30 a neředit. Když je to pro vás drahé, tak stříkejte víc s rozmyslem (a nejen skla na autě).

+3/−1
29.1.2013 23:52

M30a70r16e56k 93M67a22z19u27c34h 2896863273

No tak to auto je promrzlé v mrazu celé bez ohledu na izolaci.Navíc ta automobilová není protimrazová,ale protihluková.A spíše sem narážel,že mu neostřikuje u řidiče.Pokud by byl rozvod hadiček rovnoměrný na obě strany tak muto ostřikuje všude stejně a ne jen u spolujezdce.A jinak se nemá šetřit a má se koupit kvalitní směs.

+1/0
30.1.2013 7:48

V76l86a72s41t82i21m70i14l 85W38a78g39n76e98r 8302206915591

Plech / studený - to nemyslíte vážně. Jakýkoliv materiál - plech, těsnění, hadička i samotná směs mají po nějaké době co auto stálo uplně stejnou teplotu (teplotu okolí). Pocit, že je plech na dotyk studenější než těsnění je dán vyšší tepelnou vodivostí kovu, takže když se jej dotknete, tak Vám z prstu podstatně rychleji odvede tělesné teplo než když se dotknete těsnění.

Umístění hadičky by mělo smysl řešit jen s ohledem na to, že uvnitř motorového prostoru je po pár minutách jeho chodu vyšší teplota než venku či v oddělené kapse s mechanismem stěračů.

Jiná situace by byla, kdyby směs byla předehřívána v nádržce a muselo by se řešit, že má teplotu vyšší než plech a pak by bylo účelné ji od plechu izolovat, protože by ji snadno vychladil na svou teplotu.

0/0
30.1.2013 10:09

V79i55k80y89r 66B84o25h36u88m51i38l 42S90t23r26a60n65s68k27y 9357698456239

Já zase nepochopil, co mají hadičky s nemrznoucí ;-( směsí do trysek ostřikování skla vozů Peugeot dělat s nefunkčností dodaných lodí;-). Konstruktéři všude na světě vymýšlejí, jak v rámci úspory byť jen 1 cm "hadičky" ušetřit ve výrobě milióny. Vzpomeňme umístění baterie ve 120kách nebo uložení pojistkové skříně ve Favoritech /u kolen spolujezdce/. U starších MB (W124) zase všechny uživatele strašila spojka větráku klima a chladiče. První Passaty VR6 měly tak umně vedený odtok kondenzátu z klima, že měl spoolujezdec v létě nohy "ve vaně". Takže ono nejde o Francouze, ono jde o myšlení a tlak na úspory za každou cenu. Mimochodem, první Airbusy dodané kdysi Aeroflotu měly podobné problémy v mrazech s elektronikou.

0/0
30.1.2013 8:02

M85a44r42e36k 27M26a67z90u97c34h 2746203413

Tak tak téma příspěvku k tomuhle článku je také nepochopitelné.

0/0
30.1.2013 14:00

P46e86t30r 86H26á56j32e28k 4750522461654

I na mé bývalé octavii byla hadička vedena z prava do leva, pod plechem nad těsněním motoru. Když je holt někdo stehno a nalije si do ostřikovačů super směs do - 20 z hypermárketu, tak se pak nemůže divit, že je z ní při -15 ledová tříšť.

0/0
30.1.2013 17:55

J23i25ř42í 61B92o66č88e43k 6411934545333

s peugeotem jsem jezdil hodně let a hadička mi ve výhledu nikdy nevadila. a za druhé v zimě leju do ostřikovačů zimní směs a nikdy mi nezamrzla

+1/−1
29.1.2013 23:12

K57a96r20e30l 59K40o18š26ť12á84l 8247781470405

On nechce poradit, on potřebuje nadávat. Je mu líto peněz za kvalitní směs, tak pomlouvá Francouze.

+1/0
29.1.2013 23:54

G18a23b23r93i20e91l 94H70o13r11t34e39n 9141679843764

Cena směsi je mi naprosto ukradená a zkoušel jsem jich několik druhů, Karle, nicméně když tím autem pár dnů nejedu a v té době napadne sníh a pak se výrazně ochladí, zamrzne mi to prostě vždy, Karle, což vede k výše popsanému efektu. A přes vaše hezké hodnocení mé maličkosti se nedomnívám, že by potíže z mrazem u francouzských lodí s potížemi s mrazem u francouzských aut nesouvisely.:-)

0/−1
30.1.2013 0:49

K98a51r41e96l 38K28o45š12ť68á44l 8447301620385

;-D Aha, takže francouzská hadička způsobí záhadné mrznutí jakékoliv NEMRZNOUCÍ směsi. Evidentně něco děláte špatně. Obecně můžu říct jedině to, že není dobré směsi čímkoliv ředit - ať už cíleně, třeba destilkou, nebo tím, že nechám v ostřikovačích zbytek letní. Kupuju směs na -30 nebo méně a používám jí celoročně a od té doby jsem neměl problém na žádném autě, včetně francouzských.

0/0
30.1.2013 5:24

V10i63k23y62r 57B74o29h46u83m62i38l 86S93t19r94a30n35s50k40y 9347848726469

problémem nemusé být hadičky a směs, ale uložení trysek. Renault Megane III je má utopené pod sklem v kapse, kterou vytváří přední haupna. Pokud napadne sníh a řidič před jízdou nevymete sníh z této kapsy, pak tryska stříká statečně do sněhu a ne na sklo /tedy funguje a kapalina nezamrzá/. Někdy se sněhem proud kapaliny propracuje a je vše OK. Cena za "eleganci". Každý model má své slabiny /viz u prvních Fabií reznoucí "A" sloupky, nedávno rozvody škodováckých 3válců/. Jako služební jsem měl svěřeny i vozy výrazně dražší a i u těch se vždy našel nějaký "nedomysl", který prokázalo až užívání v Praxi. Zase bych se tím až tak netrápil:-P

0/0
30.1.2013 8:09

K50a12r88e76l 20K35o74š57ť73á17l 8747101700255

Ale škodovky mají takto uložené trysky také, aspoň Octavia 1 nebo Fabia 1, co jsem měl. Je potřeba ten sníh vyšprtnout. Rezavění A sloupků u Fabie jsem za 8 roků, co jsem ji měl nejen nezažil, ale ani neviděl.

0/0
30.1.2013 13:20

G51a19b19r56i61e66l 78H67o51r34t36e17n 9471199923884

Karle, já jsem si postěžoval na debilní řešení vedení hadičky, které způspobuje, že po případném zamrznutí směs velmi dlouho rozmrzá a jako poslední rozmrzne ostřikovač vlevo vepředu, tedy před řidičem, což je specifické pro (francouzské auto) Peugeot. Skutečně jsem si nemyslel, že to ve vás a několika dalších lidech vyvolá takové intelektuální záchvaty, aniž byste pochopili podstatu stížnosti a její souvislost se zamrzáním(?) francouzských lodí v Rusku, takže se tím to všem postiženým omlouvám a za sebe debatu končím.8-o

0/0
30.1.2013 10:10

K38a52r37e26l 72K60o68š97ť19á21l 8197151630785

;-D Tak to dopadá, když si auto může pořídit každý... Kdysi jsme museli dávat na zimu i jiný motorový olej, natož nějakou kapalinu do ostřikovačů. Ale u toho, jak jste to v tom Peugeotu reklamoval bych chtěl být, to muselo stát za to.R^

0/0
30.1.2013 13:33

G28a18b33r14i83e40l 30H76o33r15t67e81n 9591649503134

Člověče, to už je snad na odbornou pomoc - já jsem něco někde reklamoval?8-o

0/0
30.1.2013 20:55

J86a65n 63K84o78m31á71r54e52k 5905508219473

to je vono, nesmí se to ředit!! mně v hadičce ještě nikdy směs nezmrzla!

0/0
1.2.2013 8:52

K50a56r73e14l 71K15o27š82ť43á35l 8627681600295

Doporučuji přečíst si test nemrznoucích směsí, který vyšel ve Světě motorů 50/2012 http://www.auto.cz/svet-motoru-50-2012-test-nemrznoucich-smesi-71774

Zásadní poznatek spočívá v tom, že mrznou dřív, než mají. Nezmrznou v celém objemu (kromě vyslovených šmejdů), ale vytvoří se krystalky, které ucpou trysky. Některé automobilky proto nabízejí trysky vyhřívané.

0/0
30.1.2013 5:58

J31a57n 90K10o14m56á15r33e53k 5505788989953

já mám ve fabii nádrž taky vpravo a směs mi nezamrzá, v zimě tam leju -40

0/0
1.2.2013 8:37

R46o78m61a92n 89H18r38o81n58z93a 5776871586328

Tak o tom něco vím. Když mrzne tak mi počítač na Laguně hlásí že nemám Pneumatiky :-).

+6/0
29.1.2013 17:13

O30n53d39ř11e25j 27M12a49l95ý 3604893453643

Jak se ti s tím řídí? ;-D

0/0
29.1.2013 17:41

R42o27m13a32n 34H72r18o80n14z81a 5416711596318

Skvěle :-). Chyba je v počítači. Pneumatiky jsou v pohodě. To je "halt" ta cena za "přeelektronizovanost" dnešních aut.

0/0
29.1.2013 17:45

F46r72a63n22t22i54š34e84k 78S23c49h62l80i93c95h82t10s 9125532531955

Jó, ještě pro úplnost.

Bylo rozhodnuto opravit Auroru a znovu jí zařadit do služby, jako výcvikovou loď. 

v Sank-Petersburgu k tomu jsou nejlepší podmínky. Ve městě jsou 3 loděnice schopné stavět i ty největší lodě - letadlové.

0/0
29.1.2013 15:54

V64i54l70é52m 24S49t50u25d70n96i38č65k94a 4643751421480

Co je to za kolosalni nesmysl? 100 let stary parni kriznik? Leda tak na spanile jizdy pri prehlidkach...

0/0
29.1.2013 17:33
Foto

P77e90t39r 56P47r88o81c71h90á24z84k30a 3812396272154

;-DR^

+1/0
29.1.2013 18:37

F35r81a27n91t69i96š15e82k 68S18c25h20l95i85c38h29t49s 9615342621245

Plány ruské flotily:

Do roku 2018 nahradit ponorky Delta III a částečně Delta IV 8-mi ponorkami Borej(1 ve službě, 2 spuštěny a další 3 budou letos založeny). Do roku 2021 dostanou flotily Severomořská a Tichookeanská každá po 1 velké hladinové lodi(celkem1-2 jednotky) a 1 letadlové lodi( celkem 2 jednotky, možná velké, ekv US Nimitz). K velkým výsadkovým lodím se vyjádřil v sobotu v interwiev i Šolgu - není třeba je kupovat, postavíme si je sami.

0/0
29.1.2013 15:09

V48i26l65é88m 80S33t35u65d94n88i67č20k59a 4693811581490

Vot plan! ;-D;-D

+4/0
29.1.2013 15:30

R77u79d85a 55S87l39a72v70í74k 5153848646791

A navíc při setkání s nepřítelem se lodě samy přebarví na bílo...:-)

+4/0
29.1.2013 13:47

R30e15n64é 90Š85r65ů61t13e88k 8728785276738

A na francouzské tanky se montují zpětná zrcátka. Aby jejich osádky mohly dobře vidět nepřítele...

+12/−1
29.1.2013 13:57

O28n57d10ř46e25j 55Š70i10m82e53k 5763672607868

Hlavní výbavou bude bílá vlajka a zabudována bude 9ti stupňová převodovku(3 vpřed, 6 vzad).

+3/0
29.1.2013 14:25

R91a27d15i28m 49S11v24o68b62o55d68a 1837266950462

Od příslušníka národa, jehož armáda dvakrát během třiceti let kapitulovala před nepřítelem bez jediného výstřelu (což je zřejmě světový unikát) mi takový výsměch nepřijde úplně nejvhodnější.Rv

+2/−1
29.1.2013 18:13

J88i16r16k38a 23H20o25n70c38ů 2884394921798

Je to možná nevhodné, ale rozhodně je to vtipné. No, nakonec si to od Frantíků můžeme přes Omnipol taky koupit.

0/0
29.1.2013 18:52

T46o60m87á32š 34M77a68c85e82j54k39a 6261592587937

Jenže ten národ co 2x kapituloval si nehraje na velmoc a nepřisvojuje si vítězství ve válkách, které za ně vyhrál někdo jiný. Do dnes nechápu jak mohli mít frantíci po 2. svétové v Německu vlastní okupační zónu...

+4/−2
29.1.2013 20:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.