Diskuze

Počítačové firmy se nám dostaly do obýváků i na tělo. Teď míří do aut

Automobily se na největším světovém veletrhu spotřební elektroniky CES 2014 poprvé dostaly do centra pozornosti. Byť se tu v minulosti objevovaly některé novinky, byly až na výjimky odkázány na vedlejší kolej. I když veletrh již skončil, my s přísunem informací z něj ještě ne.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bude to sila, az budou cinani na dalku hackovat evropska auta.. Neberte to jako projev rasismu prosim.

0 0
možnosti

P34a85v82e33l 61H11e65k

18. 1. 2014 20:16

super, už se nemúžu dočkat, až budu vyndavat auto baterku

0 0
možnosti

Nejhorší je, že řidiči moderních aut prošpikovaných elektronikou (která pomáhá brzdit, rozjíždět, bránit klouzání z kopce, držet směr apod) můžou jezdit jako prasata a elektronika je zachrání. Ale ona funguje do mezních hodnot a pak auto letí nekontrolovatelně a nečitelné někam do příkopu či protisměru.

3 0
možnosti

Jeden můj klient dříve dělal ředitele v továrně v ČR, která dělá elektroniku do aut. A vyrábí se tam elektronika přes celé spektrum aut. Pro německé, italské, korejské, francouzské. Stejná linka, stejný vnitřek, jen jiný panel. V podstatě jsou to dnes unifikované desky, které se propojí podle potřeby na funkce a doplní se panel pro konkrétní auto.

1 0
možnosti

Do mého auta nikdy se nic takového nedostane.

0 0
možnosti

J22a10n 64P86a47v55e92l88k87a

17. 1. 2014 15:54

No potěšbůh.

2 0
možnosti

Ale hlavně stabilita>funkce

0 0
možnosti

J10a73n 16F71o54ř58t

17. 1. 2014 13:33

Na obrázku jede dle navigace vozidlo po Kurt-Schumacher Stra3e!!8-o!! To je mi ale náhodička...

0 0
možnosti

J24a85n 58F77o12ř56t

17. 1. 2014 16:31

Prosil bych plus. Děkuji.

4 0
možnosti

J58a89n 65J89a83n43e46č20e13k

17. 1. 2014 11:41

Pokrok sice nezastavíš, ale v tomto případě z toho moc velkou radost nemám :-/

2 0
možnosti
Foto

Pokrok se dá alespoň zpomalit, třeba politikou ;-)

0 0
možnosti

Už jsem zažil u Forda, že se palubka během jízdy restartovala a u Volva, že se restartovalo celé a včetně toho, že na chvíli zhasly světla. Teď už jen dát do všech aut GPS a reportovat velkému bratru. Ale zase se snadno bude dělat silniční daň.

0 3
možnosti

I u Renaultu jsem zažil umrtvení celé palubovky. Ale co si budeme povídat, to vše jsou začky, pro které je závada jejich druhým jménem. Jsem si jistý, že Němci a Japonci si s tím poradí nesrovnatelně líp.

3 2
možnosti