Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Před rokem pověsily ČSA „Bulíky“ na hřebík

Přesně před rokem, tedy 13. ledna 2013, proběhly poslední komerční lety Boeingů 737 Českých aerolinií. Po necelých 21 letech tak byla ukončena úspěšná služba zatím jediného amerického typu proudového letounu v dlouhé historii našich aerolinií. Prohlédněte si letouny, které tvořily páteř letadlové flotily ČSA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84i57c59h32a44l 74D14v42o75ř31á51k 3512280590

Je velká škoda, že dostal na starost ČSA p. Tvrdík... kdyby to tak nebylo mohly by konkurovat velkým společnostem, byl by to zcela národní podnik a do státní kasy by přibyla nemalá částka za zisky,... To by ale nemohl "prošustrovat" přes 4 miliadry... :-/

+1/−1
13.1.2014 23:52
Foto

K50a73r17e98l 50P21l42a43c28h80ý 6646926394619

Super! Konecne clanek "obrazem", kde je ono "obrazem" v titulku a ctenari na mobilu se mohou rozhodnout, jestli stahovat data.

0/0
13.1.2014 13:01

M51i18c98h95a75l 73F89r51ý45d70a 1752609323202

Mne by zajímalo, kolik stojí přestříkání letadla a po jak dlouhé době se musí nátěr opravit. Ty změny (modré / červené retro, první letadlo atd.) se předpokládám dějí právě v okamžiku, kdy letadlo potřebuje původní nátěr opravit. Návrh vizuálu asi také nebude levná záležitost.

0/0
13.1.2014 10:12

R77a48d48e11k 24F43o17l11p62r12e22c67h35t

Ten interval obnovy laku je asi 5 let. Foto č. 7 je z roku 2010 a vzadu je vidět letadlo s původním zbarvením ještě 3 roky po změně loga, takže to opravdu dělali postupně. Retro nátěry se zase dělali v letech 2011 a 2012 na letadlech z první dodané skupiny v roce 1992, tak to tak vychází v násobcích pěti.

Návrh nového loga a zbarvení bylo děláno interně zaměstnancem ČSA. U retro zbarvení stačilo pouze upravit staré schema na jiný tvar letadla, nic složitého to nemohlo být.

0/0
13.1.2014 13:54

V50l39a77d67i50m44í51r 89H66o32l55ý 8754541686987

Retro zbarvení nemá chybu, vzpomněl jsem si na svůj první let Il 18. Škoda, že každých pár let mají aerolinky nutkavou potřebu změnit design letadel.

0/0
13.1.2014 17:53

L37u45b32o89š 87S31u65š78i41l 1628777946548

To se dělá, aby měli kamarádi kšeft. Stejné je to třeba u grafiky v TV. Než si na ni zvykne, už je zde nová. Zářný příklad je "R" jako logo Českého rozhlasu. Též klidně mohlo být to původní. Podle mě i daleko hezčí a lépe médium vystihovalo. Všechno je zase jen o penězích a naprosto zbytečné "práci" pro spřízněné firmy.

0/−1
13.1.2014 22:39

R50a54d95e83k 18S48v49o21b66o12d34a 5256800291217

http://technet.idnes.cz/lakovani-letadla-boeing-737-mosnov-d4v-/tec_reportaze.aspx?c=A120531_154642_tec_reportaze_top

0/0
13.1.2014 13:56

P26e92t35r 69L73u17k72e27š 6793311

V článku se vyskytuje malá historická nepřesnost. Boeing 737 nepředstavoval jediný americký typ v historii ČSA. Co například Ford 5-AT Trimotor? Nebo Douglas DC-3 (populární "Dakota")?

+5/0
13.1.2014 7:35

R78a13d84e59k 46F14o72l49p95r49e21c36h70t

To máte pravdu, jsem myslel úplně na něco jinýho, nechám co nejdříve opravit, díky.

+2/0
13.1.2014 7:54

P67e16t29r 86L70u42k96e74š 6163121

Jo, jo, zřejmě jste myslel na tu moderní historii po rozdělení Československa. Tam by to asi platilo.

+4/0
13.1.2014 9:30

R53a62d48e37k 17P31a46n76c37h26a61r38t44e64k 6603303963616

nebo jediný proudový ...

0/0
13.1.2014 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.