- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je velká škoda, že dostal na starost ČSA p. Tvrdík... kdyby to tak nebylo mohly by konkurovat velkým společnostem, byl by to zcela národní podnik a do státní kasy by přibyla nemalá částka za zisky,... To by ale nemohl "prošustrovat" přes 4 miliadry...
Super! Konecne clanek "obrazem", kde je ono "obrazem" v titulku a ctenari na mobilu se mohou rozhodnout, jestli stahovat data.
Mne by zajímalo, kolik stojí přestříkání letadla a po jak dlouhé době se musí nátěr opravit. Ty změny (modré / červené retro, první letadlo atd.) se předpokládám dějí právě v okamžiku, kdy letadlo potřebuje původní nátěr opravit. Návrh vizuálu asi také nebude levná záležitost.
Ten interval obnovy laku je asi 5 let. Foto č. 7 je z roku 2010 a vzadu je vidět letadlo s původním zbarvením ještě 3 roky po změně loga, takže to opravdu dělali postupně. Retro nátěry se zase dělali v letech 2011 a 2012 na letadlech z první dodané skupiny v roce 1992, tak to tak vychází v násobcích pěti.
Návrh nového loga a zbarvení bylo děláno interně zaměstnancem ČSA. U retro zbarvení stačilo pouze upravit staré schema na jiný tvar letadla, nic složitého to nemohlo být.
V článku se vyskytuje malá historická nepřesnost. Boeing 737 nepředstavoval jediný americký typ v historii ČSA. Co například Ford 5-AT Trimotor? Nebo Douglas DC-3 (populární "Dakota")?
To máte pravdu, jsem myslel úplně na něco jinýho, nechám co nejdříve opravit, díky.