Diskuse k článku

Letištní hasiči jsou připraveni i na myš v kabině

Jejich hlavní povinností je zajišťovat bezpečnost v leteckém provozu. Pomáhají však i u dopravních nehod nebo likvidují následky provozních havárií i špatného počasí. Technet se vypravil na reportáž k hasičům na pražském letišti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M63a92r15t65i17n 82H16o93r20á39k 8257367175

Pro zajímavost, ve článku zmíněný žebřík už má na letišti svého nástupce.

http://www.pozary.cz/clanek/75863-na-letisti-vaclava-havla-praha-maji-novou-plosinu-bronto/

0/0
27.1.2014 14:34

T56o45m35á52š 43J68u63r46e40č46k68a 3263332299663

Záznam protokolu "Gripe" 

Pilot: Myš v kokpitu.

Mechanik: Byla Nainstalována Kočka

+5/0
23.1.2014 11:12

J40i82ř56í 17B27o31č55e45k 6501814615563

v březnu se chystáme na exkurzi na letiště, tak snad je uvidíme na vlastní oči

0/0
23.1.2014 8:59

S26t96e77p89a26n 35T66o93t23h 8928429705878

Chystas se snad zapalit nejaky letadlo?? ;-)

+3/0
23.1.2014 9:13

J89i62ř33í 55B46o48č82e63k 6481624365823

sirky už mám připravené

+2/0
23.1.2014 9:17

K19u85b10a 10C83i69k81r21y47t 2497628556510

Díky za pěkný článek:-)

+2/0
23.1.2014 8:31

P90a66t34r53i47k 50R84a29d36e68c32k88ý 5143427775

Paní Šírová, opět váš další kvalitní článek, srozumitelný, zajímavý a s informacemi. DíkyR^!

+14/0
23.1.2014 6:49
Foto

P92e76t43r 50P17r18o25c79h93á23z18k71a 3872756522224

Nejvíc by mě zajímalo jak se loví myš v nákladovém prostoru letadla a jak dlouho to trvá.To ostatní si celkem dovedu představit.Tohle ne.

+3/0
23.1.2014 5:48

J69i10ř93í 56B26o38č94e25k 6851964875823

možná mají speciálně trénované kočky-hasičky

+3/0
23.1.2014 8:59

S26t76e20p78a37n 14T27o70t15h 8228479435758

Bazuka ;-)

0/0
23.1.2014 9:12

J85a40n 39P38a77v96e52l83k55a 3627881204841

Známý mi vyprávěl, že jim v Africe vletěl do letadla včelí roj. Zůstali tam 2 dny.

0/0
23.1.2014 9:18

M60í64r80a 28Š63o19u29s42t63e26k 3137389432834

Dobrý den, vcelku prozaicky, pastičkami.. Takhle lovili mechanici ČSA myši v IL 18 když byl při přepravě laboratorních myší mezi Prahou a Bratislavou poškozen přepravní kontejner. Byť byl dle přepravních pravidel IATA přivázán k podlaze, při turbulenci se na něj namáčkla jiná přepravovaná bedna a rozlomila ho.

   Je též možnost, vzhledem k tomu, že letadlo jako takové je tlaková nádoba, celý trup uzavřít, vyplynovat a tyto "škůdce" udusit. Takto bylo postupováno, když se při přepravě hadů opět poškodil kontejner a hadi se rozlezli do trupu ATR, letadlo tehdy dokonce šlo na nouzové přistání, protože za letu na cestující mezi sedačkami vykoukl had...

  Stane se i jednodušší problém, posádce ( pilotům ) cizí společnosti při průletovém stání v Praze propadlo v pilotní kabině letadla A320 mezi pedály jablko. Mechanici museli porozebrat část kokpitu než ho vyprostili..

Tím linka nabrala tehdy asi dvouhodinové zpoždění, nešlo riskovat možné zablokování táhel a při případném rozmačkání jablka ohrožení elektrických vedení tekutinou.

 Takovýchto "úsměvných" historek je na každém letišti jistě mnoho, za léta provozu letadel se jich nasbírá mnoho, hlavně když končí bez následků :-)

+17/0
23.1.2014 9:19

J57a81r17o57s61l59a80v 39H97a64n85z17l10í44k 2979695243308

Díky za velice zajímavé informace z první ruky! R^

+1/0
23.1.2014 10:21

G68a51b52r62i88e85l 57H38o24r42t32e23n 9361989443234

Představuji si, jak pilot kontrole hlásí, že kolem něj v kabině proběhla bílá myš a několik dalších pak viděl v nákladovém prostoru.:-)

+2/0
23.1.2014 16:15



Najdete na iDNES.cz