- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud je článek převzat z blesku, pak OK, pokud je text původní, pak dočasně Technet přejmenovat na NeTechnet.
Do tanku to nelijí a já mám tankovat ty sr..čky rovnající se fritovacímu oleji a kazit si moje krásné, velké auto. Chtělo by to demonstraci, ať si ty fritovací oleje, které ještě musím dotovat tak 1,50 Kč/litr (k 12,58 Kč/litr spotřební daně a DPH z této daně; krásný příklad daně z daně), strčili do pr.......
1. měl jste volit jinak než ÁNO. 2. Např. OMV prodává naftu max motion bez babišových sr.ček (stejně tak i benzin). Trochu dražší, ale co se dá dělat. Zejména v zimě tankuji jen tento benzin.
Měl jsem tu čest tento stroj v 90-tých letech řídit a obsluhovat. Skvělá mašina. Tady je užitečnější.
tu cest -- to se mi libi, jak malo ti staci
Vyprošťovací tank nevytahuje lokomotivu zpět na násep a koleje,ale naopak odtáhne ji pryč s kolejí stejně jako vozy které jsou mimo koleje a nedají se zvednout za pomocí kolejového jeřábu.Tank je použit aby se,co nejrychleji mohl obnovit provoz.Pokud vím používá se na železnici takřka od války.Nevím jak se osvědčí gumové pásy když třeba při vykolejení vlaku u Prosenic měli dva starší modely,co dělat aby v blátivém terénu za pomocí svých motorů a navijáků zvládli odtáhnout s náspu převrácené vagony.Na technet tentokráte docela slabý článek.
A co byste s takovou lokomotivou chtěl dělat kdesi mimo koleje? Vámi popsanou taktikou nám zničili bratři ze SSSR hned tři lokomotivy(články) dnešní řady 125, jen v zájmu co nejrychlejšího zprovoznění tratě. Viz http://spz.logout.cz/vozidla/125/125.html
Nějaké ty zničené nákladní vozy se samozřejmě strhávají z náspu, ale ty jsou pak rovnou do hutí.
To žere skoro jak moje sekačka z mountfieldu
Jen tak mimochodem v článku je uvedena převodovka, já neznám T72 s jednou převodovkou, všechny tanky T72 mají převodovky dvě (planetové) a to pro každý pás jednu, přičemž tank zatáčí tak, že se v převodovce na jedné straně zařadí o jeden stupeň nižší rychlost, navíc ten mladík od hasičů před chvílí hovořil v TV o tom že ta mašina zvládne jakýkoliv terén, tomu se jako tankista, který si s tanky něco užil na Doupově musím jen zasmát, jsem zvědav co bude ten chytrák dělat až to někde zahrabe až po nosné kladky. To bude něco, tomu aty gumové patky na pásech budou na dvě věci. Na margo novinářů - o odborných věcech psát odborníci, což se v tomto, a nejenom v tomto případě nestalo
Přiváže přes pásy tu "sirku" co jí nemá.
Vidím dobře, že tam nechali radiostanici R-123?
Vždyť ta se nedá na hasičské a drážní frekvence ani naladit (končí někde u 52 MHz, hasiči a železnice jsou o 100 MHz výš), natož legálně použít...
To je i novina. Nehodový vlak v České Třebové jej měl již po válce. Když se do sebe zakousnou vagony a jeřáb k nim nemůže, tak takový tank je roztrhne od sebe lehčeji. Ale pak jsou koleje jako po válce.
Super stroj. Jenom upřímně doufám, že bude moct hodně dlouho zůstat v garáži a nebude muset nikam vyjíždět mimo cvičení...
S takovou spotřebou se s ním cvičit nebude.