Diskuze

Železničáři dostali vyprošťovací tank. Za hodinu spálí 500 litrů nafty

Armádní vyprošťovací tanky, které nyní dostávají železničáři, by dokázaly při práci na bojišti ochránit celé posádky i před zbraněmi hromadného ničení. Nově vytahují na násep těžké lokomotivy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Pokud je článek převzat z blesku, pak OK, pokud je text původní, pak dočasně Technet přejmenovat na NeTechnet.

0 0
možnosti
VB

Do tanku to nelijí a já mám tankovat ty sr..čky rovnající se fritovacímu oleji a kazit si moje krásné, velké auto. Chtělo by to demonstraci, ať si ty fritovací oleje, které ještě musím dotovat tak 1,50 Kč/litr (k 12,58 Kč/litr spotřební daně a DPH z této daně; krásný příklad daně z daně), strčili do pr.......

2 0
možnosti
JF

J28a11n 74F95r43o33l90í43k

24. 1. 2014 15:06

1. měl jste volit jinak než ÁNO. 2. Např. OMV prodává naftu max motion bez babišových sr.ček (stejně tak i benzin). Trochu dražší, ale co se dá dělat. Zejména v zimě tankuji jen tento benzin.

0 0
možnosti
RD

Měl jsem tu čest tento stroj v 90-tých letech řídit a obsluhovat. Skvělá mašina. Tady je užitečnější. R^

0 0
možnosti
MH

tu cest -- to se mi libi, jak malo ti staci

0 8
možnosti
Foto

Vyprošťovací tank nevytahuje lokomotivu zpět na násep a koleje,ale naopak odtáhne ji pryč s kolejí stejně jako vozy které jsou mimo koleje a nedají se zvednout za pomocí kolejového jeřábu.Tank je použit aby se,co nejrychleji mohl obnovit provoz.Pokud vím používá se na železnici takřka od války.Nevím jak se osvědčí gumové pásy když třeba při vykolejení vlaku u Prosenic měli dva starší modely,co dělat aby v blátivém terénu za pomocí svých motorů a navijáků zvládli odtáhnout s náspu převrácené vagony.Na technet tentokráte docela slabý článek.Rv

0 0
možnosti

A co byste s takovou lokomotivou chtěl dělat kdesi mimo koleje? Vámi popsanou taktikou nám zničili bratři ze SSSR hned tři lokomotivy(články) dnešní řady 125, jen v zájmu co nejrychlejšího zprovoznění tratě. Viz http://spz.logout.cz/vozidla/125/125.html

Nějaké ty zničené nákladní vozy se samozřejmě strhávají z náspu, ale ty jsou pak rovnou do hutí.

0 0
možnosti
PS

P53e77t72r 81S69o95k54o17l

23. 1. 2014 20:31

To žere skoro jak moje sekačka z mountfieldu :-P

1 1
možnosti
JK

J12i44ř48í 45K45ü55h33r

23. 1. 2014 20:54

A to je elektrická.

12 0
možnosti
LH

Jen tak mimochodem v článku je uvedena převodovka, já neznám  T72 s jednou převodovkou, všechny tanky T72 mají převodovky dvě (planetové) a to pro každý pás jednu, přičemž tank zatáčí tak, že se v převodovce na jedné straně zařadí o jeden stupeň nižší rychlost, navíc ten mladík  od hasičů před chvílí hovořil v TV o tom že ta mašina zvládne jakýkoliv terén, tomu se jako tankista, který si s tanky něco užil na Doupově musím jen zasmát, jsem zvědav co bude ten chytrák dělat až to někde zahrabe až po nosné kladky. To bude něco, tomu aty gumové patky na pásech budou na dvě věci. Na margo novinářů - o odborných věcech psát odborníci, což se v tomto, a nejenom v tomto případě nestalo

3 2
možnosti
IZ

Přiváže přes pásy tu "sirku" co jí nemá.

0 0
možnosti
PO

Vidím dobře, že tam nechali radiostanici R-123?

Vždyť ta se nedá na hasičské a drážní frekvence ani naladit (končí někde u 52 MHz, hasiči a železnice jsou o 100 MHz výš), natož legálně použít...

2 0
možnosti
MP

Asi ucta k technicke pamatce.

6 0
možnosti
JP

J54a83n 24P83i86r87k41l

23. 1. 2014 16:56

To je i novina. Nehodový vlak v České Třebové jej měl již po válce. Když se do sebe zakousnou vagony a jeřáb k nim nemůže, tak takový tank je roztrhne od sebe lehčeji. Ale pak jsou koleje jako po válce.

1 0
možnosti
RP

Super stroj.R^ Jenom upřímně doufám, že bude moct hodně dlouho zůstat v garáži a nebude muset nikam vyjíždět mimo cvičení...

8 0
možnosti
JP

S takovou spotřebou se s ním cvičit nebude.

0 0
možnosti