- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co teda jako? Tak si opravili masinu, pozrali bagety ze subway, ozrali, vyspali a super. Ja si pockam, az se Praha - Ostrava bude jezdit za 2 hodky, pak to ocenim.
Ty jsi chtěl kousek bagety a štamprlu, že jo? NEZÁVIĎ
Super. Teď ještě abychom ty tratě na 200 měli, a pak to budem moct i využít.
Tomu říkám pokrok. Němcům za války stačily pouhé 2 roky na to, aby znormalizovali většinu tratí až po Moskvu a Leningrad (včetně změny rozchodu!), a tady a teď se s tím jebou už víc jak 20 let.
Jake nejsofistikovanější zabezpečovací zařízení se používalo za druhé světové války?
Železniční dopravě neorzumím, ale i pro lajcké oko působí technický stav tratí katastrofálně... rezavé koleje, uvolněné šrouby... přijde mi, že sotva zvládají nápor sočasné dopravy, sednout si do vlaku, který na takových tratích pojede 200km/h bych se bála.
To je chlubení. Podobné zabezpečovací zařízení jsme na Slovensku při přestavbě trati Bratislava - Trnava, na kolejích realizovali již v roce 2008. To bylo od firmy Siemens. AŽD má u nás monopol a na všech koridorech si mastí kapsy ať vyhraje stavbu Petr, nebo Pavel.
Nikdo netvrdí, že jde o první stavbu v Evropě či snad na světě. Kolik vozidel u Vás ETCS využívá?
A na kterých tratích chtějí zvyšovat rychlost na 200 km/h?
Parada, jeste par let a po (nekterych) nasich tratich se bude jezdit rychlosti kterou parni lokomotivy zvladly pred druhou svetovou
Jak kde. U nás ne. A 200 km/h se to stejně neblížilo. Za tehdejšího provozu se to možná dalo považovat za jakž takž bezpečné.
trocha nadsázky: řezání hlav je taky dobra volba, protože dosáhlo poměrně velkého rozšíření ve státech mimo Evropu?
V rámci multikulturního obohacení a zachování dobrých vztahů s muslimy to brzy zavedou i tady.