Diskuze

Odborníci o letadle duchů: požár to nebyl, sebevražda nebo únos možná

Královská aeronautická společnost uspořádala panel, na kterém piloti a odborníci hodnotili jednotlivé možnosti zmizení Boeingu 777-200ER Malaysia Airlines. Požár na palubě vyloučili, pravděpodobnější je únos nebo sebevražda.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jelikoz i Inmarsat jsem mel otevreny, tak mohu potvrdit, ze SLID terminalu je vypalenej v PROM ridiciho CPU, neco jako COBBA v Noki 3310 apod..

Tudiz id nelze menit.

Dalsi veci je CCK sifrovani pri telemetricke komunikaci, on ten 1024bit DES kod neni jen tak napadnutelnej.

Obdobne Iridium, Motorolu 9100 co pouzivam to ma podobne.

Jsem presvedcen, ze kdyz by nekdo mel Iridium founa na palube u sebe, tak by se dokazal udrzet na letajici LEO BTSce a tim by se vedelo vse presne.

0 0
možnosti

Takzvané černé skřínky sice nelze vypnout, ale mám pocit, že je jde poměrně snadno odpojit od vstuphních dat. Tedy samozřejmě jen a jen úmyslně, náhodou to nebude.

0 0
možnosti

Pořád si myslím, že to letadlo někdo záměrně a naplánovaně unesl. Vypnout ten systém ACARS musel někdo, kdo se v tom vyzná. Navíc mobily cestujících se nepřihlásily do sítě, když prolétaly nízko nad Malajsii, což znamená že byly všechny vypnuté - a vypnout úplně všechny mobily a tablety znamená jen jedno - že jim je prostě někdo sebral. Navíc si myslím, že ta stopa letadla může být nafingovaná a že letadlo je teď schované úplně někde jinde a připravuje se na útok.

0 0
možnosti

Na koho bude útočit?

0 0
možnosti

Mne by spíš zajímalo jestli ten ping na satelit jde padělat. Tu akci nepřipravoval žádný amatér, když dokázal (zřejmě hardwarově) načasovat odpojení naprosté většiny odpovídačů. Jestli třeba ten ping nezůstal zapnutý záměrně...

0 0
možnosti

Předpokládám, že s patřičným přístrojem, který by se prostě ohlásil (nepravdivě) sériovým číslem přístroje z onoho zmizelého letadla by to možné bylo. Třeba počítač se běžně identifikuje mac adresou síťové karty, ale lze jí přepsat či padělat, pokud je zájem. Toto asi nebude moc odlišné.

0 0
možnosti

Poslední dobou neustále slyším a čtu o nějakém panelu. To je nějaké nové moderní  a oblíbené slovo? Já doteď žil v domění, že z panelů se staví paneláky :-/

0 0
možnosti

P72e82t80r 87T12y34č86k17a

4. 4. 2014 11:56

A víš o tom, že existují slova která mají více významů?

http://cs.wikipedia.org/wiki/Panel

5 0
možnosti

Ze slovního spojení "letadlo duchů" se pomalu ale jistě stává klišé.

2 0
možnosti

Ne stává, to je od začátku klišé

0 0
možnosti

moje teorie - letadlo ziskalo vedomi

2 0
možnosti
Foto

Události na palubě měly nejspíše nějaký, původně neočekávaný průběh. Na začátku mohlo skutečně jít o únos. Tomu svědčí vypnutí odpovídače. Pak je ale jasné, že všechno nešlo podle plánu. Je možné, že na palubě vznikl konflikt a proto ty změny kurzu, jak jednotlivé strany přebíraly kontrolu. Poslední, jež ovládal letadlo mohl, ve světle události - například zabití několika lidí - spáchat sebevraždu s navedením letadla nad oceán, aby se jeho blízcí nedostali pod mediální tlak.

1 0
možnosti

ano, napsal jsem uz driv neco podobneho.

Pokud slo o prevzeti kontroly nad letadlem a unos ( umyslne se nechci zabyvat  konspiracnimi teoriemi PROC) a bez ohledu na to, zda to udelal jeden z pilotu, osoba treti nebo jeden z pilotu spojeny s osobou treti, je docela realisticke predpokladat, ze v kabine mohlo dojit ke rvacce. Je totiz mozne pochopitelne, ze v pripade pokusu o prevzeti plne kontroly nad letadlem bylo zapotrebi zneskodnit jednoho z pilotu (nebo oba), aby uz nemohl zasahovat do kontroly letadla nebo komunikace. Rvacka take realisticky mohla zpusobit vazna zraneni aspon jednomu/ nebo obema pilotum a mohla tak podstatne ovlivnit zbytek letu.

0 0
možnosti

kyslíkové bomby... jakou účinnost taková bomba má? něco jako vodíková?

2 0
možnosti