Diskuze

Podívejte se do zázemí metra, ve kterém se ztratí i zaměstnanci

Technické zázemí metra na Florenci je největší, jaké v naší podzemní dráze najdete. Je tu labyrint strojoven, větracích šachet a k tomu neuvěřitelné množství kabelů a spirálová kolejová spojka tras B a C. Prostory jsou natolik spletité, že se v nich někdy ztratí i zaměstnanci metra.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

J21i75r18i 38C79e32e

4. 6. 2014 9:15

Nedělá DP nějaké exkurse?

0 0
možnosti
PD

Kdo je v bedně na obrázku 22? :-)

0 0
možnosti
PK

Miluju také články, díky! R^

3 0
možnosti
MR

Cool. Tak tuhle část vaší práce vám závidím :-)

6 0
možnosti
PJ

už před pár měsíci jsem pod podobným článkem upozorňoval, že spojka C-B nemá tvar spirály (jak opět píšou v úvodu) ale maximálně tak tvar šroubovice (zmíněno později v článku)

2 0
možnosti
ŘV

Ale spirála by měla svoje kouzlo! ;-D

0 0
možnosti
KC

Díky za pěkný článek:-)

5 0
možnosti

A17l22a85n 38Ř42e31p15k96a

3. 6. 2014 9:12

Nebylo to tu už někdy? Ty fotky se mi zdají nějaké povědomé :-P Asi okurková sezóna...

0 5
možnosti
JK

J84a62n 13K96ř93í86ž

3. 6. 2014 12:56

A jak byste se ptal na reportáž o chrámu Svatého Víta?

Taky tak?;-D:-P

0 0
možnosti
JP

J88a29n 33P82r32i53b50y40l

3. 6. 2014 8:28

"Olověný akumulátor o napětí 220V a kapacitě 500 Ah si prohlíží generální ředitel DPP Jaroslav Ďuriš."

Každý se základní znalostí elektrotechniky ví, že tohle je úplná blbost :)

0 1
možnosti
AK

Mohu poprosit o vysvětlení, co se vám konkrétně nezdá? Jeden akumulátor má 12V, takže 9 do série.. A to by dle obrázku tak mohlo být. A 500 Ah je poměrně reálná kapacita velkého, těžkého aku. Jediné co tam chybí je podle mého vysvětlení, jestli svítidla napájí při výpadku stejnosměrný, nebo jestli tam je někde nějaký střídač.

1 0
možnosti
AK

Jak se v podobných článcích cudně mlčí o výměnách funkčních, spolehlivých a rychlých eskalátorů za problémové, nespolehlivé a pomalé.. Nádhera.

14 2
možnosti
MM

Za všetkým treba hľadať EÚ... rýchle boli moc rýchle (občas niekto spadol. občas nejakému decku na kraji vcuclo nohu... a spomaliť sa len tak nedajú, treba ich vymeniť.. a nové sa vyrábajú podľa EÚ = pomalé... pôvodná rýchlosť ruských eskalátorov je 0,9m/s, rýchlosť nových musí byť pod 0,75m/s...

3 1
možnosti
JV

J82a31n 41V80e10l15e75b73a

3. 6. 2014 5:42

Sklon v promilích? OMG!!

0 15
možnosti
VP

Je to vlak pane kolego. ;-)

10 0
možnosti