- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je super, opravu mohou provádět úkáčka a dělat vše podle šéfa v kanclu na druhém konci světa.
Jen co budou k mání, tak si na ně nechám promítnout svojí dovolenou a nebudu muset ani nikam lítat.
Pilot vystoupí z letadla a spadne ze šesti metrů na beton, aha, mám tu závadu
Svatá prostoto
....áááá BUM. Houstone, máme problém.
"Plánujeme jejich zapojení napříč celou společností, nejen pro piloty a mechaniky."
http://www.youtube.com/watch?v=QeNRE-6QG6s
No já nevím, ale co jsem viděl, tak teda letadla mají spíš nová, protože jinak by asi těžko ušetřili za palivo.
Jen by mě zajímalo, jestli k tomu co v EasyJetu dělají jsou opravdu tak nezbytné zrovna brýle. Řekl bych, že malý tablet nebo telefon jim dá ty potřebné informace úplně stejně.
Určitě, ale když třeba něco opravujete, jste rádi, že jednou rukou nemusíte držet mobil, aby na to viděl člověk ze zámoří.
„Ano, tato prasklina na křídle a tyto vypadlé šroubky jsou takhle už půl roku. Klidně leťte.“
Kdyby to byl vtip, tak by byl docela povedený, bohužel je to dost často realita. Pomalu jediný let není zcela bez závady, běžně se jen napíší do seznamu a odstraní až při větším servisu (třeba po 2000 nalétaných hodinách).
S odkazem na pĹ™edchozĂ ÄŤlánek se dá Ĺ™Ăct: "Letuška rozšlápla pilotĹŻm brĂ˝le. Ti aĹľ do zĹ™ĂcenĂ vĹŻbec netušili, core dÄ›je."
Ano, středně propečené jsou nejlepší.
To superimposed znamená, že uživatel vidí svět i data z displeje najednou. Kdybych to musel přeložit, napsal bych to to jako vložený nebo složený obraz, ale v češtině to zní krolomně tak jako tak - nejlíp to zkrátit na průhledový displej a hotovo.
Já vím, co to znamená, mám jej na obličeji. Občas dávám do závorky i originální znění, aby si čtenáři, kteří si hledají informace v angličtině, mohli přečíst více.
Aby pak švidrání nebylo nemoc z povolání