- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už jenom vidět takový stroj nehybně ve vzduchu je úžasné.
Houpajici se letadlova lod... hmm. Odvazil bych se odhadnout, ze letadlova lod je natolik velka, ze poryvy vetru a vlny s ni zrovna moc nehoupou, pokud zrovna neni boure.
Jinak ten manevr by zrejme zvladnul kazdy US pilot. Jsou na tyhle situace cviceni. Ono kazde pristani na letadlove lodi je dost tezke, protoze se obvykle musi trefit na hak a ten taky neni zrovna velky.
Nenechte se mýlit. I s ohromnými loděmi vlny snadno pohybují a přistání velmi komplikují. Hlavně proto, že piloti musí při přistání trefit velmi omezený ideální úhel přistání.
Ne nadarmo piloti za druhé světové války přistání na LL přirovnávali k řízené havárii. A velmi obtížný ten manévr zůstává i v dnešní době.
Kdo na tom podstavci nechal hodinky, tak je má určitě opravené. :)
Smutne je, ze od sedesatych let kdy Harrier vznikl se vyvoj nijak zvlast neposunul...
Otázka zní: Kam?
Z počátku se to posouvá hezky rychle, ale od určitého stupně vývoje už to tak rychle nejde. V podstatě by musel někdo přijít z technologií jak z jiného světa. Jinak budeme stále jen vylepšovat. I tak to občas celkem bere dech.
Jako ve Žhavých výstřelech..
Ponk, ocelová konstrukce pro podvozek, koza, zámečnický prvek...ale stolek, bílý kus nábytku...to je trochu moc i na TV N...A...proč az každou cenu senzace a oblbování lidí....
Jinak , manévr to byl profesionální...Pilot je profík.
Stůl je stůl. Operační nebo pitevní stů taky nejsou nábytkem a přesto jsou to stoly. Ale je pravdou, že nazývat "kozu" s nosností +10t "stolkem", zavání honbou za senzačním titulkem
Ale tak ten článek psal pisálek který nemá o černém řemeslu ani ponětí-odpustme mu to..