- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čekal jsem, že se v článku dozvíme více podrobností o fungování letadla, pochopil jsem z něj, jen že existuje
Zatím jsem neviděl akumulátory, které by vydržely více než stovky cyklů. Aby to vydrželo roky, pak to při denním cyklu musí používat akumulátory, které vydrží tisíce cyklů. Jsem rád, že už takové jsou.
Všechny ty věci, dříve či později, spadnou na zem (Zem). A v nějakém procentu neřízeně. Bude to řešeno nějak technicky (třeba že Google rozdá všem mobily, které budou v takovém případě varovat, kterým směrem uhnout), nebo jen pojistkou, jak je dnes obvyklé (a případně oběti budou jen odškodněny)?
Bezpečno před tím nebude ani na zemi (Zemi), ani ve vzduchu. I když to bude létat nad běžnými letovými hladinami, nejspíš se to tam nebude nějak tunelovat, ale po nějakou dobu to v běžné hladině bude překážet.
Loon nebo Loom? Čert to vem, nožička sem, nožička tam, ale aspoň byste to mohli v rámci jednoho článku sjednotit
tak ted jste mi připomněl jednu úžasnou starou PC hru ..
"Během posledního letu Airbusu Zephyr jsme úspěšně představili řadu vylepšení, jsou rozhodující pro to, abychom dosáhli připravenosti technologie pro provoz a které zvyšují jeho operační hodnotu pro naše zákazníky, --> tak znovu a lépe. Jednou dopište "která", podruhé přepište na "která".
Viem si predstaviť fotografovanie krajiny s veľmi vysokým rozlíšením. Iné je robiť fotky z výšky 200 či 300 kilometrov, a iné z výške 20 kilometrov. Napr. pre potreby GPS, poľnohospodárov či projektantov diaľnic. Náklady proti družiciam musia byť pritom smiešne malé.
Len tá užitočná hmotnosť by sa musela zväčšiť.
V době mobilů s vahou ~100 gramů fakt není potřeba nějak dramaticky navyšovat užitnou nosnost nad 5 kilogramů.