- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady lidi nadávají,když se má do žel. infrastruktury vrazit nějaká kačka.
nevim no jsme nejaci rozpolceni super vlaky a rychlé chceme ale penize na to nedame (radsi je efektivne rozkradem)
Země zničená válkou, denně ničená zemětřesením, neustále ohrožována sopkama a jinýma živelnýma katastrofama a stejně se s tím lidé vypořádají lépe než s komunismem. Tady je vidět, že přírodní katasrofa se dá lépe překonat než totalita. Pokud vzhlížet k východu tak se nedívat na Rusko, ale na Japonsko.
Je tristni videt ten propastny rozdil mezi 50 let starou japonskou siti VRT a zbrusu novymi ceskymi koridory, takto opatrne rekonstruovanou zeleznicni siti C.K. mocnarstvi
Japonci stavěli zbrusu novou infrastrukturu, na které nejezdí žádné nákladní vlaky. Žádné nákladní vlaky. Což není případ koridorů v ČR, které jsou stavěné mimo jiné pro nákladní vlaky. Takže je to jako srovnávat traktor s autobusem.
Pohoda. Ja jsem onehdá jel z Prahy do Budějovic 4,5 hodiny a posledních 25 km jsem si zavolal odvoz protože sme zas stáli. A za tohle mám jako platit....
Demence šílená.
Budete také chtít létat zdarma jen proto, že někdo jiný může létat do vesmíru?
A my v čechystánu a moravistánu nemáme ani vlaky s pořádným záchodem a těsnícími okny a když už nakoupíme modernější soupravy, tak jsou to 20let staré vagóny ve kterých němci už odmítají jezdit.
Až přestanou různí aktivisté brzdit rozvoj železniční sítě, tak třeba i na ty šinkanzeny dojde.
je neuveritelne, ze v tak hornate zemi s tak castym vyskytem zemetreseni uz 50 let jezdi vlaky o kterych si u nas muzeme nechat jen zdat :-)
Není na tom nic divného, je to dáno historicky zcela odlišným vývojem, zeměpisnými podmínkami, mentalitou obyvatel a další celou řadou jasně kvantifikovatelných faktorů.
Svezení to bylo parádní. Jedna souprava stála ještě u nástupiště a už se do nádraží řítila další na té samé koleji. Naprostá přesnost. Původní odjela a ani en do minuty tam stála další.
Takže papaláše z ČD a SŽDC, ministerstva dopravy, průmyslu a finací naložit do letadla a poslat na dlouhodobé školení do Japonska o tom jak stavět a provozovat železnici. Na závěr pobytu by museli splnit test a kdo by neuspěl by zpět do ČR musel vlakem pěkně přes Rusko, Ukrajinu a Slovensko. To by bylo aby se tam něco nenaučili.
Hm, škoda že nejsem papaláš z ČD,protože projet si vlakem trasu z Vladivostoku až k nám, nebo opačně, byl vždycky můj sen.
Kumulativní zpoždění všech vlaků Shinkansen během jednoho roku je méně, než jedna minuta.
Oproti ČD jina galaxie...
To je přece blbost a je to jasné každému, kdo se nad tím trochu zamyslí. Leda byste počítal příjezdy dřív záporně.
Zaujímalo by, ako často Shinkanzeny stoja. Či každých 50, 100 alebo 200 kilometrov. Podľa toho by sa dalo určiť, či by v našich končinách takýto typ vlaku mal zmysel.
Vždy si ale rád spomeniem na scénku so Šimkom a Krampolom, v ktorom Krampol coby Japonec študujúci v Československu hovorí o fascinácii vlakovou dopravou u nás... Pridávam odkaz:
https://www.youtube.com/watch?v=OUASoJmIOBM&list=PL6kWWYmL2Bi3zRn7IJA_jDeS4fkctCCVb
Stačí se podívat na web. Např zde. http://www.japan-guide.com/e/e2018_tokaido.html
Mezi některými stanicemi je to jen pár minut, někde déle. Vtipné je, že ve špičce jezdí soupravy v intervalech menších než 10 minut...
Viz.: http://english.jr-central.co.jp/info/timetable/_pdf/westbound.pdf