- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přeletěl jsem s kunovickým L-410 dvanáckrát Atlantik z Evropy do Ameriky , či z Afriky do Brazilie a nepíši o tom dlouhodobé adrenalinové články. . Byl jsem již dostatečně odměněn za vykonané lety. Let.důchodce z Moravy , F.S.
Mohu vědět, jak jste to dokázal při doletu něco nad 1000 km? Žádná ironie, zvědavost :-)
Skvěle napsanej článek! Vůbec bych ale nečekal takovou míru poruchovosti motoru. Dnešní auta téměř bez údržby snesou přes 100.000 bez jediného škobrtnutí.
Velká letadla létají téměř 24/7.
Existují čidla indikující problém desítky a stovky hodin předem!
Co to je tedy za druh motorizace?
Nebo jde jen o navození adrenalinu čtenářům?
V opačném případě se obávám, že se „fotovýlety" stanou větší čalendží, nežli přelet Atlantiku před 100 lety :D
U ULL letadel se tak nejak porad pocita s tim, ze motor muze vysadit kdykoliv. Neni to dopravak, ktery ma jeste druhy motor nebo v lepsim pripade dokonce tri...
Je prave proto potreba stale zachovavat spravnou miru "paniky" a pocitat tak nejak s nejhorsim a mit v zaloze nouzovou variantu.
Neni to o tom, ze by byl motor realne opravdu tak nespolehlivy. Jen ve chvili, kdy vysadi, tak toho casu na reseni moc nezbyva...