Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V padesátých letech boj se škůdcem vyhrávaly, teď čelí úpadku. Příběh ČSA

Zlí jazykové tvrdí, že dnes jsou ČSA vlastně už jen větším aeroklubem. Přitom jde o společnost s unikátní historií, která v době své největší slávy patřila do světové špičky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85i74ř57í 29D38u77f23e67k 1540836423260

proč za to Tvrdík nenesl žádnou zodpovědnost? takhle to posr....:-(

+3/0
22.10.2014 14:30

D73a69d83a31k 43P17e40t55r 7951820694848

Jen Tvrdík? Rozhodoval o všem sám a sám?

+1/0
26.10.2014 5:24

D38a81n68i86e53l 55B96a91ž95a71n17t 4459960575790

Takhle to dopadá, když firmu začne řídit politik, místo odborníka    :-/

+2/0
21.10.2014 7:44
Foto

O69l28d17ř87i24c29h 83V44y62k77y46d90a72l 1869661769774

A poučení? Pokud chcete podnik zlikvidovat, nominujte do vedení politika.

+5/0
7.10.2014 7:00

P44a11v32e54l 18N38o39v72o25t54n72y 8279722907343

Funebrák Tvrdík pohřbil nejen aerolinie. O tom žádná.

Mě víc zjímá na základě čeho, byl přidělen znak OK?

+4/0
7.10.2014 0:42

R70a98d94e58k 48F12o98l66p30r92e54c67h68t

Na základě radiových volacích znaků. Rozhodně jsme si ho nevybrali sami, historka s Otakarem Koudelkou patří do legend a bájí.

+1/0
7.10.2014 10:29

P43e57t39r 79K12u34č26e83r43a 4154897542719

Je to taky Bémova vizitka. Od té doby co ČSA poklonkuje politickým mafiím to jde s nimi skopce. Jak oni si to říkají? Političtí podnikatelé?

+1/0
6.10.2014 19:38

M47i33l72o72š 10Š94i42k15o77l49a 4513836517180

Tak už ty naše pravicové vlády prošustrovaly i ČSA. Co bude následovat dále? A zase Kalousek.

+2/−13
6.10.2014 18:37

J71a18n 78P69ě86c13h16a 9386769740

Miloši ty si v té své nenávisti nevidíš nos mezi očima. Všem je známo, že do nástupu Socana Tvrdíka byla ČSA celkem prosperující společnost. Za jeho působení šla do kytek. Takže bych to trošku opravil podle skutečnosti: Tak už ty naše socdem vlády prošustrovaly i ČSA. Co bude následovat dále ? Zase ten kluk Bohoušů.

+11/−1
6.10.2014 18:53

A90l65e46x28a67n10d73r 49K46o59s48t76k23a 8492958906854

Jenže pak 7 let vládl prakticky neomezeně diktátor Kalousek. A kupodivu, i za "nejlepšího ministra financí v EU" rozkrádačka akorát pokračovala.

+1/−7
6.10.2014 19:28

J16a43n 61P96ě73c33h84a 9746109900

Kdyby někteří lidé vašeho ražení neměli Kalouska, museli by si ho vymyslet. ;-(

+6/−1
7.10.2014 10:20

J95a28n 46P91ě76c45h69a 9656719280

Jinak Tvrdík v ČSA 2003 - 2006

Kalouse mf 2007-2009. Ty počty ti nějak nejdou

0/0
7.10.2014 10:27

M66i24c22h12a32l 25C50h44a31l71u29p31a 6198880669423

Ještě máme spoustu hradů, víc už se tu toho prodat asi nedá.

0/0
6.10.2014 19:33

B85o88h83u32s83l31a93v 76H88a74m45á67č51e58k 9761563280548

Ten, kdo začal pád ČSA se nazývá  Luftjarda ,proto bych v tom Kalouska neviděl.

+6/0
6.10.2014 23:59

I25r50e70n43a 40P59l20a81c51h84e49t61k95o74v72á 1556364796980

letectvi nema budoucnost ;-)

+1/0
6.10.2014 18:16
Foto

V39l42a76s40t89a 28C11o31u73f54a56l 7357609799605

Kolik jsi toho vypila?

0/−1
6.10.2014 22:35

I22v19o 23K40a72r43c60h 1500900437663

Zlí jazykové tvrdí, že dnes jsou ČSA vlastně už jen větším aeroklubem. Přitom jde o společnost s unikátní historií, která v době své největší slávy patřila do světové špičky.

Poděkujme hrobníkovi Tvrdíkovi!

+9/0
6.10.2014 17:58

M16i32l59a28n 88J61i12r83o72u27š44e50k 2414104629286

Zdejší diskutující zde označují za hlavního viníka úpadku ČSA Jaroslava Tvrdíka. V žádném případě ho nechci hájit, ale za firmu měly odpovědnost všechny vlády po roce 1989. Nezapomeňme na podivnou privatizaci ČSA Cargo neznámé firmě z paneláku v roce 2007. Z dostupných pramenů je zřejmé, že za touto akcí stál tehdejší ministr financí Miroslav Kalousek. Proč se prodalo Cargo, které je u všech aerolinek velice ziskové? ?!! Dále připomínám, že Kalousek v minulé Nečasově vládě vehementně prosazoval privatizaci pražského letiště, které je také ziskové.!!

+11/−3
6.10.2014 17:11

V29a63c50l63a75v 17W49a48n21d74e74r67e88r 8258116139962

Pane, na koho chcete svadet vyhozeni schopneho reditele od valu a dosazeni politickeho bafunare Tvrdika? CSSD znicila CSA. Pokud zlikvidujete management uspesne firmy kvuli korytu kamarada, tak jakekoli dalsi kroky Vaseho opobenta jsou proti tomu nevinou hrou.

+14/−2
6.10.2014 17:26
Foto

P39e77t19r 86J17. 48D33r74a42h89o98v20z34a50l 4220374915281

Cargo prodali jen proto, ze se zoufale snazili dostat do cernych cisel... Je to jen nasledek Tvrdikova hospodareni... Kalouska mam rad asi tak, jako vred na zadni casti tela, ale...

+7/−1
6.10.2014 17:54

M49i37c24h46a51l 81V95í51t81e22k 4625727967527

Luftjarda to pos...

+4/0
6.10.2014 17:03

P76a60t26r98i58k 31Z89i85m40a 2757687682257

Musíme se smířit s tím, že v ČR neprodukujeme tak kvalitní manažery, aby vyvedly ČSA z krize do růstu.

+3/0
6.10.2014 16:56

J72a77n 84S75e57m63i74k 4874747142219

Nevim zda spis problem nebude problem v tom ze majitel neni schopni nebo ochotni toho schopneho manazera hledat z ruznych duvodu. Ten majitel je stat, a duvody jsou politicke hratky a politicky dohled v CSA

+2/0
6.10.2014 17:54

J37a81n 71L69a95k51o78m89ý 7181865565614

Jenže ono je dostat z krize není jen tak. Nejde prásknout do stolu, pořídit širokotrupá letadla a začít lítat do USA, Kanady, karibiku a podobně. Nejde jen tak někde poslat i to co mají, když by s nima letěli ziskově tak 4 lidi a jinak by to bylo stejně prodělkové, protože by zase lítali pod cenou. Jim už ujel vlak, který nikdy nedohoní a je otázkou času, kdy při tom honu padnou (tedy definitivně skončí). A ač historie firmy je úžasná, současnost je tragická a Maďarsko zatím taky existuje, i když přišlo o Malev. 

A předpokládám, že brzké volby nám ukážou, že oranžová strana, co se na jich pohřbu podílela nejvíce, je stále u lidu velmi oblíbená a většina národa s jejich kroky sympatizuje.

+2/0
6.10.2014 18:03

M52i69c60h40a11l 50C78h92a56l65u51p29a 6828230959883

Minimálně do Kanady ČSA létaly, když ještě měly čím.

+1/0
6.10.2014 19:36

J93a21n 75L28a95k51o20m82ý 7271775575584

No tak ono někde sehnat nějakou B767 a klidně i A340 moc práce nedá, ale pak jí naplnit a neprodělat milion na jednom letu už je problém. A vracet se na jednou opuštěné trhy v době stále sílící konkurence není jen tak...

+5/0
6.10.2014 22:53

A14l97e71x 72B93a87s76t88i10n 5127318282244

Tak si říkám - že by se měl "Létající Jarda( Tvrdík)" trochu více snažit v tom svém novém chlívečku česko-čínského businessu a trochu více se snažit očistit své jméno a něco ČSA i vrátit - když už to tak domastil;-D;-D;-D;-D;-D

Na tuto kauzu by asi v Lidovém domě - rádi rychle zapomenuli, ale táhne se to za nimi jako ...., co s tím asi udělají - akce s Korejci jim moc  zatím nevychází. Na koho to asi hodí - socani dál - možná si s tím ANO poradí.;-)

0/0
6.10.2014 16:56

J72i19ř86í 13S78m23e39t10a58n17a 7935899672678

Tuto socanskou vládu aerolinie nepřežijí. První sekeru do nich zatnul Luftjarda Tvrdík.

+18/0
6.10.2014 16:33

J40i93ř41í 43H59o40r94á74k 6774174923256

První a zároveň definitivní.

+9/0
6.10.2014 16:51

A83l50e32x 93B16a44s86t28i93n 5297918682534

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/−1
6.10.2014 16:59

K67a70r55e34l 84W42a72t45z79k81o 9976427437896

Ano, bývali jsme ve spoustě věcí špičkou ve světě,  špičkou ve světě při budování socialismu. Dnes se hodně věcí které bez problémů fungovali zničilo. Neobhajuji tu socialismus, ale tak to prostě je. Hrabání pod sebe, ničení konkurenčních firem u nás v kapitalismu nezná mezí. ;-€

+3/−2
6.10.2014 16:31

P33e81t38r 58T55y17č13k45a 6325172439332

Co to je za nesmysly? Socialismus jel z podstaty. Když došla podstata tak zbankrotoval. Pokud u nás někdo něco zlikvidoval tak to byli komunisti. Polistopadový vývoj byl z velké části pouze důsledek činnosti komunistů.

+15/−3
6.10.2014 16:36

A52l66e72x60a95n17d23r 49K40o48s35t31k19a 8452478896974

To, že se takzvané demokratické vlády chovají snad ještě hůř, než samotní komunisté je důsledkem vlády komunistů?

0/−1
6.10.2014 17:34

V18l59a58d36i61m87í84r 59H38o67l85ý 8244191246477

Protože jsou plné komunistů, třeba.

+1/0
6.10.2014 23:11

M30i49c19h65a11l 55C39h41a68l82u93p26a 6688880289173

Podle mě se za komunistů tolik nekradlo, kvůli tomu že nikdo oficiálně nemohl mít žádný velký majetek, toho by si rychle všimli. Takže většinou si nahrabali tak na auto nebo chatu. Po revoluci se někteří jednotlivci nakradli snad i stamilióny a prošlo to, to by se dřív stát asi nemohlo.

0/0
6.10.2014 19:40

I81v81a35n 85B69u52b34l44a 3172235345434

No proto také režim tak hladce "padl". Mladá garda komunistů viděla jak jinde se bez problémů ve velkém krade a u nás to nejde. Tak holt se režim musel změnit - jak pravil jeho guru otec zakladatel. Nejen aerolinky se proměnily na peníze v něčí kapse.

0/0
15.10.2014 22:15

A29u37g88u11s79t 48F16o10r31m98á69n58e97k 6925569790326

Ono se to samo nezničilo.

0/0
6.10.2014 18:10

P26a76v44e50l 27S35v89r16č64i48n23a 1338951584307

Kdyby statni podniky nebyly trafiky vyslouzilych politiku, kteří ví priliz, nebyly by na tom takto.

+12/0
6.10.2014 16:08

R93a33d54e57k 59N96e41u98m27a37n42n 5752342648695

příliš - ole

0/0
6.10.2014 19:51
Foto

P82a75v45e24l 65M53a21k71o21v21e66c 8388315801

Opět v diskusi ten nejsnadnější terč: Tvrdík. Ale realita je trochu pestřejší:

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/429107/Jeste-jednou-CSA-prehlidka-prezidentu-generalnich-reditelu.html

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

+3/−2
6.10.2014 16:06

J20o24s44e31f 44H74u96m97m59e37l 9325706292830

Makovec

přesně, Tvrdík byl dobrej  a jak uměl držet deštníky , Klausovi

+8/−2
6.10.2014 16:28
Foto

P53a85v35e72l 78M32a72k87o67v36e74c 8548585191

Hummel? 5. pádem oslovujeme, voláme: Hummele!, na rozdíl od Vás nikde nepíši, že byl Tvrdík dobrej...:-)

+1/0
6.10.2014 17:03

J88o13s48e34f 29H87u59m97m21e93l 9245506342610

Makovec

to není oslovení, jenom aby se vědělo, komu píši, kromě toho, od dob PC a SMS nerozlišuji malá-velká písmena, i-y, stačí útržky vět atd. A teď k Tvrdíkovi : snad uznáte, že deštníky držel dobře

0/0
7.10.2014 8:34
Foto

P40a69v26e67l 93M82a49k50o91v81e84c 8458545461

Vzhledem ke struktuře příspěvků, je vždy jasné na koho reagujete ("stěrače stírají...to nemusíte hlásit...:-)). Nejsem expert na držení deštníků, ale jako manažer ČSA byl Tvrdík (mírně řečeno) mizerný...:-(

0/0
7.10.2014 9:14

J44o22s58e55f 16H70u33m15m78e23l 9805256442280

tak ještě jednou, ať byl Tvrdík kdekoliv, tak to šlo do hrobu. Ale deštíky politikům držel dobře, na to snad nemusí být expert. A to je činnost, za kterou by měl být vyznamenán, nebo dostat pomník : držitel deštníků

+1/0
7.10.2014 9:22
Foto

P65a47v22e80l 20M77a73k27o11v23e23c 8878915301

Podle mě i deštník se dá držet blbě...:-). Hodnotit to může pouze ten, nad kterým ten deštník držel...Nic Vám nebrání Tvrdíkovi příslušné vyznamenání navrhnou nebo vyhlásit sbírku na jeho pomník...případně ten pomník Tvrdíkovi zaplatit sám:-).

0/0
7.10.2014 9:32

J19o65s84e78f 94H77u22m74m49e76l 9155226132830

to určitě, na to jsem líný

+1/0
7.10.2014 12:04

J63i55ř44í 88J14i35r68o75u46d65e79k 8176349624114

Jednání o nákupu VC 10 i jeho předvedení bylo koncem šedesátých let. Jednání a předvedení Airbusu bylo již v letech 88-89. Ekvivalentem VC10 měly být právě Il62. Jejich kvalia a parametri nebyly s VC10 srovnatelné. Rovněž měla být na Ruzyńi servis základna, specializovaná na B707. To vše se srpnem 68 padlo.

+1/0
6.10.2014 13:43

J79i81ř88í 68J19i90r89o31u60d16e78k 8436859514444

oprava:;-( parametry nebyly:-/

+1/0
6.10.2014 13:48

Z67d45e37n95ě21k 87Q20u39a34r45d85a 1304616587203

Jen hlupák mohl vyrazit Miroslava Kůlu a místo něho jmenovat Jardu Tvrdíka. Pamatuji si, jak se řešila situace, kdy se ukázalo, že Tvrdík ani neumí anglicky ve své funkci. Ani to jinak bohužel dopadnout nemohlo :-/, je to škoda, zde se socani zachovali jako škodná a vlastizrádci, ani komunisti tuto firmu nepotopili za těch 41 let ;-(

+15/−2
6.10.2014 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.