Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tohle vám při žádné exkurzi neukáží. Všechna zákoutí obřího Airbusu A380

Takto zevrubnou prohlídku jednoho z největších dopravních letadel současnosti jste patrně ještě nikdy neviděli. Jak vypadá stroj v místech, kam se jinak nepodíváte?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85e77t76r 75H11l21a16v31á10č76e62k 7569404445356

A kdo neletel Tuckem nevi o cem mluvi ;-D

0/0
19.11.2014 14:04
Foto

S94t85a28n91i11s98l39a27v 88T71e30s38a85ř 9177264112134

to je ta hlučná nenažraná ruská lítací trubka? ;-D

+2/0
19.11.2014 17:57

E28m65i13l 47P88r90c78h13a93l 5400500278154

Letel jsem business s Emirates, subjektivne mi pripadala pohodlnejsi B 777

+1/0
19.11.2014 13:35

V89í94t84ě86z46s66l12a48v 29Č13a55c60k87ý 4132790824308

Hezký, akorát ten kameraman mohl čumět tam, kam on ukazoval.

+1/0
19.11.2014 12:42

P23e83t75r 58H38l73a40v87á16č94e49k 7879164675886

Tak určitě je to další posun v letectví. Už vzhledem k tomu že to je druhé nejtěžší letadlo na světě ale určitě i 747 je hodně zajímavý stroj. viz články třeba tady: http://www.czechairliners.net/index.php/archiv-clanku-1.html

0/0
19.11.2014 12:33
Foto

M98a82r80t35i52n 98Č70é59p98e 3645989610578

Letěl jsem všemi třídami... neskutečné letadlo. Nejbizarnější je sprcha v první třídě... Neletěl jsem lepším letadlem. I v ekonomické třídě si připadáte velice dobře a je pohodlná. Když můžu, volím vždy let 380.;-)

+2/0
19.11.2014 12:31

A86d11a86m 97P29u73r26k66r51t 5566612308548

Chválím solidní překlad u videa R^

+3/0
18.11.2014 20:58

M97a40r70e61k 59F22l44e66k60a14č 1317532390311

Krasavec!

+1/0
18.11.2014 20:52

Z52d34e75n92ě39k 21V81a11n14i18c50k68ý 1426511322579

Aaaaach, tím se tak jednou proletět...(zasněný smajlík) :-)

+1/0
18.11.2014 19:57
Foto

M36a29r14t97i10n 39P87i46p15e86k 4275898351951

Letěl jsem dvakrát - Frankfurt - Singapour s Lufthansou a naprosto parádní zážitek. Když vzlétá tak nevěříte, že se to má šanci dostat nahoru, prostě super let :-)

+2/0
18.11.2014 19:50

V64i53t 88K52r73a42j74i62c32e18k 2711964352613

Poměrně trapné. A380 je poměrně nepovedené letadlo (kdo s ním letěl a zařil přistání, tak potvrdí) a pokud si můžu vybrat, tak Jumbo (dokonce i staré) je rozhodně je rozhodně lepší volba a dávám mu jednoznačně přednost.

0/−13
18.11.2014 19:04

J21i89ř78í 92K44u12l76í12k 3496417300227

Tomu říkám "poměrně profesionální" komentář. Přistání je obvykle kombinací povětrnostních podmínek a zkušeností pilota. Letěl jsem oběma stroji a moje preference jsou přesně opačné :-) V A380 má pasažér víc prostoru, sedačky při stejné konfiguraci 3+4+3 jsou zhruba o palec širší. V galley je dost prostoru na protažení a kabina je tlakovaná na nižší nadmořskou výšku, což dál snižuje únavu při dlouhých letech. Hluk od motorů je v A380 mnohem víc utlumený oproti 747-400 (nevím jak je na tom 747-8 s GEnx motory). Takže moje volba jednoznačně A380. Mám 747 rád a v době svého uvedení na přelomu 60. a 70. let to byl určitě v mnoha ohledech revoluční stroj, ale zkrátka dnešní křižník nebes má jméno A380. Doufejme, že se za pár let objeví i A380neo, A380-900 apod.

+9/−1
18.11.2014 20:03

V45i39t 87K52r93a90j74i17c53e96k 2781884762883

Zato Váše odpověď je profesionální ;-D Na obou strojích mám více než 20 přistání a rozdíl je nebetyčný. Prostor pro nohy je daný preferencemi společnosti. Ano, bar či sprcha u Emirates, nebo First Suite u Singapore Airlines je boži, ale to není vlastnost letadla! Hluk je v A380 opravdu nižší, ale to mi zase až tak nevadí. A380 je prostě přerostlý, ale lehce nepovedený  hroch, B747 je pořád sexy letadlo a B747-8 je pro pohodlí mnohonásobě lepší. Miluju tuhle Airbus masáž, ale kdo opravdu lítá, tak ví své... :-P

0/−8
18.11.2014 20:17

J81a73n 96M94o36h12y13l35a 6352249179331

To je zajímavé, že když se člověk poptá lidí, kteří "vědí", tak to vidí spíše opačně. Asi toho vědí více než vy.;-D

0/0
18.11.2014 21:48

K55r32y29š61t14o57f 31H61l95a45v74á79č 9232799328272

"B747 je pořád sexy letadlo" jo, to se hned pozná profesionál ;-D

+2/0
19.11.2014 4:34

J18i24ř21i89n26a 54M30i13k15l53a14s28o18v20á 7133721442708

Letěla jsem A380 i Jumbo a rozdíl žádný. Ale když jsem viděla co do těch letadel nakládají, tak se nechce věřit, že se vznese.No a nahoru nás nenechali ani nakouknout :-)

0/−1
18.11.2014 20:06

P45a51v87e90l 91V30e66t25e92š46n98í26k 7815558795847

Nesouhlasím.

S A380 jsem zažil (a věřte mi i přežil) několik vzletů a přistání a jako cestující jsem naprosto spokojený.

(1) Tiché (2) ve vzduchu nesmírně stabilní (3) lépe natlakované - takže po delším letu není člověk tak unavený.

A to to srovnávám s B747. Nebudu se tu zmiňovat o sedačkách nebo zábavním systému - to si dělá každá společnost podle sebe.

Nevím co konkrétně se Vám na A380 nelíbí, protože jste nic nenapsal. Jestli se vám nelíbí vnější vzhled tak budiž - ale jako cestujícího vás to snad tak trápit nemusí.

Ale já bych neřekl, že je nějak méně "sexy" než B747. Když jste třeba ve Frankfurtu a přesedáte z letadla na letištní autobus a A380 projíždí o kousek dál, tak dělá rozhodně dobrý dojem.

Podle mě dost povedené letadlo. Však je to vyprodané na léta dopředu!

+1/0
19.11.2014 12:35

M26i21r13e26k 16T11u12r25e56č59e53k 4133522850412

R^ Paráda ! Úžasné !

+1/0
18.11.2014 18:05

S11t44a52n44i79s39l27a31v 89V32a10v60ř83i14n87k71a 5576487321922

To je mostrum!!! 8-oR^:-)

+1/0
18.11.2014 17:26

R91a68d28e63k 43T49r72n 2432416764637

Dost dobrý - 575 tun max. vzletová hmotnost a 500 km kabelů R^

+1/0
18.11.2014 17:18

J72a16n 14M96o81h38y21l98a 6552989889221

U standardního je to těch 300, ale i tak je to dost. Nakonec i v autech už jsou kilometry kabelů, jen v jednotkách.

0/0
18.11.2014 18:32

M93a16r49t28i20n 67O87p94l64e29t92a48l 8410260872107

Exkurzy. WOW8-o

0/−1
18.11.2014 16:06

J40a66n 82P88i23n68d37l54i78k 5174164421469

prosím opravit "exkurzy" na "exkurzi". děkuji.

+4/0
18.11.2014 15:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.