- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kdo neletel Tuckem nevi o cem mluvi
to je ta hlučná nenažraná ruská lítací trubka?
Letel jsem business s Emirates, subjektivne mi pripadala pohodlnejsi B 777
Hezký, akorát ten kameraman mohl čumět tam, kam on ukazoval.
Tak určitě je to další posun v letectví. Už vzhledem k tomu že to je druhé nejtěžší letadlo na světě ale určitě i 747 je hodně zajímavý stroj. viz články třeba tady: http://www.czechairliners.net/index.php/archiv-clanku-1.html
Letěl jsem všemi třídami... neskutečné letadlo. Nejbizarnější je sprcha v první třídě... Neletěl jsem lepším letadlem. I v ekonomické třídě si připadáte velice dobře a je pohodlná. Když můžu, volím vždy let 380.
Aaaaach, tím se tak jednou proletět...(zasněný smajlík)
Letěl jsem dvakrát - Frankfurt - Singapour s Lufthansou a naprosto parádní zážitek. Když vzlétá tak nevěříte, že se to má šanci dostat nahoru, prostě super let :-)
Poměrně trapné. A380 je poměrně nepovedené letadlo (kdo s ním letěl a zařil přistání, tak potvrdí) a pokud si můžu vybrat, tak Jumbo (dokonce i staré) je rozhodně je rozhodně lepší volba a dávám mu jednoznačně přednost.
Tomu říkám "poměrně profesionální" komentář. Přistání je obvykle kombinací povětrnostních podmínek a zkušeností pilota. Letěl jsem oběma stroji a moje preference jsou přesně opačné :-) V A380 má pasažér víc prostoru, sedačky při stejné konfiguraci 3+4+3 jsou zhruba o palec širší. V galley je dost prostoru na protažení a kabina je tlakovaná na nižší nadmořskou výšku, což dál snižuje únavu při dlouhých letech. Hluk od motorů je v A380 mnohem víc utlumený oproti 747-400 (nevím jak je na tom 747-8 s GEnx motory). Takže moje volba jednoznačně A380. Mám 747 rád a v době svého uvedení na přelomu 60. a 70. let to byl určitě v mnoha ohledech revoluční stroj, ale zkrátka dnešní křižník nebes má jméno A380. Doufejme, že se za pár let objeví i A380neo, A380-900 apod.