- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak teď tato hypotéza padla.
Je zajímavé že tiskem neproběhla žádná informace že by někdo z pasažérů volal příbuzným jakékoli znepokojivé informace. Čili palubní počítač dostával chybné informace od čidel vně letounu a Arbus A-320 začal klesat tak jako při letu do Paříže spadli do moře tak loni v listopadu se pilotům podařilo tento problém vyřešit tím že přešli na ruční řízení, takže vypli počitač.
Nějak tomu nerozumím. Nějak si ty informace o dekompresi odporují nebo mi to tak přijde. "Nestihli si nandat masky" / "se člověk dokážete udržet při vědomí 30, maximálně 60 sekund" /"začnou během pár minut upadat do bezvědomí". Jak to tedy je?
Tak jako tak by si měli stihnout nandat masku, pokud jim vystřelila, ne? I únik vzduchu musí chvíli trvat.
Kolik spadlo anglicanum Comet na zacatku proudove ery civilniho letectvi, nez zjistili, ze se do toho plechu ty nyty netlucou, ale kazda dirka se musi predvrtat? A takova banalitka to byla.
Při dekompresi ve výšce 10 000m jsou dýchací masky k ničemu,parciální tlak kyslíku je tak malý,že do plic se nedostane nic.
Link? IMHO je to pitomost. Jak asi létali piloti v nepřetlakových letadlech nad 10 km?
Ve výšce 10 000m jsou dýchací masky cestujícím k ničemu.Parciální tlak kyslíku je tak malý,že se do plic nemůže dostat ani molekula.
To je fakt takový rozdíl mezi 8850 a 10000?
naposledy spadlo v evropě velké civilní letadlo právě z důvodu ztráty komprese. Bylo to nějaké řecké aerolinky
Doufám, že to tak bylo a ztratili všichni vědomí. Je to lepší představa než hrůza, kterou by zažívali při dlouhém pádu. RIP všem zesnulým a sílu pozůstalým
Tak jediné pozitivum, že nevěděli, co je čeká, když "usnuli"