Diskuze

NASA předvedla unikátní dron s otočným křídlem a deseti rotory

Napůl vrtulník, napůl letadlo. Dron od NASA kombinuje rychlost letounu s pevným křídlem s precizním přistáním helikoptéry. Tento měsíc se výzkumníci pochlubili první úspěšnou zkouškou v reálných podmínkách.Chtějí navázat na tradici konvertoplánu V-22 Osprey.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nedávno tu byl článek o Kimových dronech, po tomhle videu mám pocit, že Kim na tom není zase tak špatně. ;-D http://zpravy.idnes.cz/pad-dronu-z-kldr-na-hranici-jizni-koreje-fcm-/zahranicni.aspx?c=A140402_163859_zahranicni_ert

0 0
možnosti

mně by více zajímala technika různých druhů dronů. porovnání vlastností jako výdrž ve vzduchu na místě bez letu, dolet, stabilita na místě a hlučnost.

0 0
možnosti

Letadlo na dálkové ovládání, co si myslím, že by dokázal postavit každej lepší modelář RC.

2 1
možnosti

J48a89n 90S89e96d86l64á83k

11. 5. 2015 21:40

jakejpak konvertoplán normální vertibird to je

0 1
možnosti

Připomíná mi to padesátá léta, kdy žádná konstrukce nebyla dost šílená aby se nezkusila. Disková letadla, konvertoplány překlopná letadla, asymetrické trupy, samokřídla, …

Aspoň se bude na co dívat.

2 0
možnosti

Chtějí navázat na Osprey?

To znamená, že to vývoj bude provázen neúspěchy, mnohonásobně se prodraží, zemře u toho pár lidí a původní objednatel už to vlastně ani nebude chtít? ;-D

4 1
možnosti

Nakonec je to ale špičkový stroj ne?

7 0
možnosti

Z textu vyplývá, že největší problém dronů je výdrž jejich baterií. Rotory jedou po celou dobu na plný výkon, atd., atd. A NASA do toho svého nacpe rotorů rovnou 10... 8-o Bylo to nezbytné? Osprey má dva a taky občas funguje... :-)

1 1
možnosti

Třeba hodlají vyvinout spolehlivý dron a pak podle něj Osprey-co-funguje-víc-než-občas :)

1 0
možnosti

Nerika se tomu dron jenom pokud je to autonomni ? Tohle je proste model na dalkove ovladani ..

1 0
možnosti
Foto

Jako dron bych spíš definoval: Bez pilota v kokpitu.

Dnes snad žádný dron není plně autonomní.

3 1
možnosti

Me by spise zajimal ten koncept dorucovani balicku. Nedelam si iluze ze jsem chytrejsi nez Amazon a Google, ale zajimalo by mne zda to ma realne sance na uspech. Soucasna vydrz dronu se stale meri na minuty, dolet je znacne limitovany. Je hezke ze to zkouseji v Austrlii, ale na farmy to urite nedoleti :-) A ve meste - uz takhle s normalnim dronem nesmite letat v ochranne zone letiste, nad cizim pozemkem (bez souhlasu majitele), nad hlavami lidi...

Vetsinu veci si nechavam (jako vetsina lidi) posilat do prace. Uz vidim ty hromady shazovanych baliku pred vysokou office budovou.

Verim ze jim to za to asi stoji, ale zatim si nedokazu predstavit jak to bude fungovat. Dostanou nejake grand povoleni aby mohli letat treba nad moji zahradou? Jak vysoko? Co kdyz bude mit poruchu (jako ze bude) a zuchne nekomu na hlavu?

Ja jen ze blbej Segway nema nikde povoleni jezdit a tohle ze by melo litat nad hlavama lidi? Trosku nepomer.

7 0
možnosti
Foto

1) Celé tohle odvětví je zatím ryze teoretické, protože většina zemí pro to nemá právní rámec. To ale neznamená, že by se mezitím nemohlo pracovat na zdokonalování. To, co se před pěti roky měřilo na minuty, se dnes měří na desítky minut. 

2) Stoupá nosnost i automatizace dronů, takže vše jde "správným" směrem pro dronové doručování, což samozřejmě neznamená, že bude úspěšné, to ukáže až cena.

3) Věci si necháváte doručit do práce, protože doručovací služby doručují v době, kdy nejste doma. Ale dron s tím nebude mít problém, nemá pracovní dobu ani odbory. Bude možná záležet spíš na předpisech (může létat v noci kvůli hluku apod.).

4) Celkově máte pravdu, je tam zatím mnohem víc problémů, než výhod.

8 0
možnosti

Tak to je super hracka. Ode mne maji body uz za to jmeno.

1 0
možnosti