Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se, čím budeme jezdit. Jak zevnitř vypadá nový InterPanter

Mohli jsme podrobně nahlédnout do nových nízkopodlažních rychlíkových souprav pro České dráhy. Elektrické jednotky nazvané InterPanter jsou odvozeny od dnešních vlaků pro příměstskou dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J53a83n 92L36a54k70o21m95ý 7981345195754

A to se někdo smál Leošovi, že má gramvaj. A co je todle, jak 1. tak 2. třída jsou ještě tragičtější a to to má jezdit dálkovku. A to mi ten interier ani nepřijde, že by měl vydržet alespoň 12 let...

0/−4
1.6.2015 0:48

R26o68m63a63n 71S84t78o47n83e23k 1759323619741

leo expres je určitě pohodlnější než tyhle vlaky

0/−7
1.6.2015 6:02
Foto

B93r15o86n57i56s45l50a76v 23G90a88b71r49y96š 2282339551

Jak to můžete vědět, když v tom zatím nikdo neseděl?? ;-D Z obrázku to těžko poznáte.

+8/0
1.6.2015 9:20

R69a27d52e51k 67J38a45n43a12t70a 9345506394172

Tohle ale není určeno pro dálkovou dopravu a ani to na dálkových vlacích jezdit nebude. Bude to nasazeno na "rychlících", které mají zastávky co 20 km.

Na Západě se takovým vlakům říká "RegionalExpres", "InterRegio" a podobně (a financují je kraje)]. U nás se to neprávně řadí pod dálkovou dopravu, protože opravdovou dálkovou dopravu (zastávky od sebe 50-100 km) máme kvůli zastaralé infrastruktuře jen na cca 4 tratích.

+6/−1
1.6.2015 8:14
Foto

B70r73o78n76i15s19l51a76v 73G34a49b54r72y74š 2982449811

To jsou kousci..., už se těším, až se svezu. :-) I když jsem něco podobného psal už asi před měsícem.

+6/0
31.5.2015 22:47

P29a59v67e16l 15K19r33e35j75č50í23ř 2532731263356

Vždyť je to starej panťák, akorát se jinak jmenuje :-)

0/−9
31.5.2015 22:11

K82r82y27š97t69o30f 22L24a14n91í53k 1279120235655

všechno se zkracuje.

0/0
31.5.2015 23:02

M69a44t67ú88š 14B90e71n10a64k 9638554502383

Presne mesiac stará informácia...

0/0
31.5.2015 18:54

J67a37r33e98k 18K23a70l88i56v11o73d60a 7166443621246

Třikrát sláva velkoprostoru. R^

+14/−1
31.5.2015 17:50

J61a91n 31L22u20k79á78š 5856833214437

No to je sterilní hnus. Koukám, že i na dlouhé tratě přijemným kupátkům odzvonilo.

+3/−18
31.5.2015 17:48

D21a81v62i43d 24H78e83l55l75e68r 6536193870516

„Příjemné kupátko“ platí možná v poloprázdném vlaku, ale mačkat se tam ve špičce opravdu nikomu nepřeju.

+18/−1
31.5.2015 20:00

T75o23m42á92š 38R96ů55ž18i85č13k71a 5338383288864

Pěkný, ale konečně by mohli koupit (a hlavně nasadit) něco na lokální tratě místo Žlutého Moru... (zvracející smajlík)

+3/−1
31.5.2015 17:41

R58a46d24e95k 79J59a16n93a66t59a 9815326884852

Dieselových RegioSharků (PESA Link II) bylo koupeno 31 ks, RegioSpiderů (Regio-Shuttle RS1) 33 ks.

Ono těžko nastartovat nějakou masivnější obnovu, když ceny nových vozidel jsou stejné jako na Západě, ale kraje v dotacích i cestující v jízdném platí mnohem méně než na Západě, a provoz na našich lokálkách je navíc kvůli nízké traťové rychlosti neefektivní. Na stejný jízdní řád pak potřebujete těch souprav klidně dvojnásobek, než by bylo normální.

+7/0
31.5.2015 18:09

P55a17v81e42l 69K43e66l45n92a55r 7239860120

ještě bych tě doplnil o regiopantery asi 14ks, ale ty jsi myslel asi jen diesly

+1/0
31.5.2015 18:43

J95o58s70e89f 50T64l67a27m31s39a 8225183919699

Hezké, ale přesto mi v interiéru chybí více přírodního materiálu, jako je koženka a chemlon.

+1/0
31.5.2015 17:38

S28e75n43a56d 74K66o31l40á94ř 9884891684843

A na jakých trasách že by to mělo jezdit? Nějak jsem to nepochytil, jen že jsou odvozené z příměstských.

+2/0
31.5.2015 15:54

M29i22r52e67k 82Z91á56v20o44d94n68ý 7402677300688

Olomouc - Břeclav - Brno ... zbytek se zatím neví (asi Praha - Pardubice - Brno, ale to není jisté).

+2/0
31.5.2015 17:32

S33e77n69a34d 76K73o48l69á59ř 9984481294793

Zajímá mě právě ta Praha - Pardubice - Brno ... Protože to je obsazené Railjety ne? Pardon když tak, neorientuji se tolik :)

0/0
31.5.2015 18:16

J65a63n 80K10o80b79ě47r14s78k70ý 1390256451593

Jde o rychlíky, Praha-Pardubice-Brno. Ty staví všude od Přelouče po Blansko.  Člověk, který jede do Brna jede přímo Railjetem, který staví jen v Pardubicích, Třebové. Ty rychlíky slouží hlavně pro místní frekvenci, normální člověk s němi do Brna nejede ;-D

+4/0
31.5.2015 18:29

S83e79n74a25d 16K46o62l16á26ř 9294651904213

Tak to pak jo :-)

+1/0
31.5.2015 19:24

O80n52d92r68e43j 71K75o53d79a23d 8681583871817

Takže na trase do ČB budou koženky už asi navždy. :'((

0/−3
1.6.2015 0:06

M63a54t17ě40j 19V41o23n63d88ř84i83č41k82a 4264580468616

Už dnes jezdí co Budějovic vozy po kvalitních modernizacích s klimatizací, čalouněnými sedadly a zásuvkami 230 V. Další vozy přijdou brzy - v současnosti probíhá modernizace starších vozů, které budou nasazeny na trať Praha - Budapest, vozy, které dnes jezdí tam (opět s klimatizací, zásuvkami...), budou nasazeny na trať do Budějc R^:-)

+1/0
1.6.2015 18:30

M43i89r67o65s61l84a11v 94J52a68n15o13u66š15e65k 9284631987

Prijde mi ze CD maji po divokych nakupech poslednich deseti let prehnane mnozstvi ruznych typu vlaku. Nechapu proc nemaji na regionalni trate jeden-dva typy. To same na inter city a eurocity. Plus elefanty na primestske. Mohly by pak vyjednat lepsi podminky nakupu i servisu.

0/0
31.5.2015 14:45

P61a19v88e56l 59K96e27l63n18a84r 7129880590

a já si myslel, že interpanter a regiopanter je to samé jen (+- vůz  a jinné uspořádání)

+6/0
31.5.2015 15:40

J93a43r61e34k 68K29a25l11i68v15o44d65a 7726183601326

Oddělené nástupní-výstupní prostory, menší počet dveří, lepší sedačky atd....

+1/0
31.5.2015 17:52

R78a27d22e28k 27J96a37n71a86t40a 9705486974762

Pokud myslíte _nové_ vlaky, tak těch zase tolik různých typů není.

regio dieslové: RegioSpider, RegioShark

regio elektrické: RegioPanter

interregio (u nás nazývané "rychlík"): InterPanter (vetšina dílů totéž co RegioPanter)

dálkové: Railjet

Ostatní jsou rekonstrukce a rekonstruovat můžete jen to, co máte. A CityElefant a Pendolíno nejsou nové vlaky, to jsou 15 let staré modely, které už se nevyrábí.

+3/0
31.5.2015 18:22

M26a91t63ú19š 20B69e14n80a96k 9988484962913

City Elefanty, teda ich modernejšie verzie, sa stále vyrábajú, akurát už nie pre ČD

+1/0
31.5.2015 18:52

M13a53r89t85i88n 65K40u38b67á88t 7691418967

Mám pocit, že k nám už nemohou kvůli nějakým normám, nebo něco takového... A zrovna sloni jsou celkem fajn. Pár by jich to ještě chtělo na příměstskou, ale naštěstí ne už moc.

0/0
2.6.2015 12:36

J15a88n 46K38r58b75e13c 8915887524127

Ja chci kupecka ;-(

+3/−17
31.5.2015 14:06

J63i96ř90í 27K96o30c23u79r29e14k 6345284965538

A já páru:

https://www.youtube.com/watch?v=h5h27M1zJKE

https://www.youtube.com/watch?v=_zyhwg6LLlk

A double stack - u nás to jede po dálnici...

https://www.youtube.com/watch?v=XhgHrDbN4EU

+5/0
31.5.2015 14:37

V80o82j66t48ě57c13h 92H76u23b63k25a 6448675508718

ať ty vlaky mají sedačky naproti sobě! nase tolik místa to snad nezabere :-)

+1/−7
31.5.2015 13:45

M93i10r23e11k 87Z32á90v74o23d40n46ý 7752897220918

K čemu by to bylo dobré? :)

+1/0
31.5.2015 17:34

A80n70t48o83n76í92n 45Z52e40l48e19n85ý 2824363121626

Mariáš.

+4/0
31.5.2015 23:52

J61a72k17u35b 14Š20a26f19a30n88d18a 7535177211371

To už raději otáčecí.

0/0
1.6.2015 8:20

P12e64t30r 82P53o94l82á73k 1787575566818

Krasny vlak! :-)

+14/−1
31.5.2015 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.