Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se, čím budeme jezdit. Jak zevnitř vypadá nový InterPanter

Mohli jsme podrobně nahlédnout do nových nízkopodlažních rychlíkových souprav pro České dráhy. Elektrické jednotky nazvané InterPanter jsou odvozeny od dnešních vlaků pro příměstskou dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75a72n 96L40a92k78o17m33ý 7391705555724

A to se někdo smál Leošovi, že má gramvaj. A co je todle, jak 1. tak 2. třída jsou ještě tragičtější a to to má jezdit dálkovku. A to mi ten interier ani nepřijde, že by měl vydržet alespoň 12 let...

0/−4
1.6.2015 0:48

R81o92m15a46n 65S64t27o79n56e38k 1289603119761

leo expres je určitě pohodlnější než tyhle vlaky

0/−7
1.6.2015 6:02
Foto

B91r66o81n17i71s21l54a57v 76G68a88b70r65y31š 2432319941

Jak to můžete vědět, když v tom zatím nikdo neseděl?? ;-D Z obrázku to těžko poznáte.

+8/0
1.6.2015 9:20

R11a14d23e35k 48J57a68n91a11t22a 9905486474532

Tohle ale není určeno pro dálkovou dopravu a ani to na dálkových vlacích jezdit nebude. Bude to nasazeno na "rychlících", které mají zastávky co 20 km.

Na Západě se takovým vlakům říká "RegionalExpres", "InterRegio" a podobně (a financují je kraje)]. U nás se to neprávně řadí pod dálkovou dopravu, protože opravdovou dálkovou dopravu (zastávky od sebe 50-100 km) máme kvůli zastaralé infrastruktuře jen na cca 4 tratích.

+6/−1
1.6.2015 8:14
Foto

B45r38o26n85i49s50l31a98v 44G27a34b26r46y56š 2932989951

To jsou kousci..., už se těším, až se svezu. :-) I když jsem něco podobného psal už asi před měsícem.

+6/0
31.5.2015 22:47

P46a34v43e26l 56K87r51e53j19č23í25ř 2702981623186

Vždyť je to starej panťák, akorát se jinak jmenuje :-)

0/−9
31.5.2015 22:11

K38r24y53š41t48o45f 92L80a72n12í68k 1959100315205

všechno se zkracuje.

0/0
31.5.2015 23:02

M22a96t11ú25š 54B24e13n36a88k 9508744412393

Presne mesiac stará informácia...

0/0
31.5.2015 18:54

J37a16r37e45k 63K26a86l31i13v61o60d60a 7526533701246

Třikrát sláva velkoprostoru. R^

+14/−1
31.5.2015 17:50

J87a90n 50L32u98k11á27š 5696823184927

No to je sterilní hnus. Koukám, že i na dlouhé tratě přijemným kupátkům odzvonilo.

+3/−18
31.5.2015 17:48

D34a87v63i90d 73H13e63l52l65e74r 6326423830436

„Příjemné kupátko“ platí možná v poloprázdném vlaku, ale mačkat se tam ve špičce opravdu nikomu nepřeju.

+18/−1
31.5.2015 20:00

T87o18m45á50š 64R12ů70ž42i22č11k58a 5338193398364

Pěkný, ale konečně by mohli koupit (a hlavně nasadit) něco na lokální tratě místo Žlutého Moru... (zvracející smajlík)

+3/−1
31.5.2015 17:41

R88a67d62e55k 32J61a43n48a70t85a 9575876104142

Dieselových RegioSharků (PESA Link II) bylo koupeno 31 ks, RegioSpiderů (Regio-Shuttle RS1) 33 ks.

Ono těžko nastartovat nějakou masivnější obnovu, když ceny nových vozidel jsou stejné jako na Západě, ale kraje v dotacích i cestující v jízdném platí mnohem méně než na Západě, a provoz na našich lokálkách je navíc kvůli nízké traťové rychlosti neefektivní. Na stejný jízdní řád pak potřebujete těch souprav klidně dvojnásobek, než by bylo normální.

+7/0
31.5.2015 18:09

P49a64v58e65l 87K20e91l81n29a27r 7159320910

ještě bych tě doplnil o regiopantery asi 14ks, ale ty jsi myslel asi jen diesly

+1/0
31.5.2015 18:43

J74o62s41e49f 92T33l25a75m16s69a 8855613809549

Hezké, ale přesto mi v interiéru chybí více přírodního materiálu, jako je koženka a chemlon.

+1/0
31.5.2015 17:38

S69e73n63a17d 23K69o37l72á45ř 9984661314293

A na jakých trasách že by to mělo jezdit? Nějak jsem to nepochytil, jen že jsou odvozené z příměstských.

+2/0
31.5.2015 15:54

M44i17r48e45k 49Z98á69v67o84d38n45ý 7632647830388

Olomouc - Břeclav - Brno ... zbytek se zatím neví (asi Praha - Pardubice - Brno, ale to není jisté).

+2/0
31.5.2015 17:32

S42e94n71a14d 16K65o32l17á64ř 9204901614633

Zajímá mě právě ta Praha - Pardubice - Brno ... Protože to je obsazené Railjety ne? Pardon když tak, neorientuji se tolik :)

0/0
31.5.2015 18:16

J12a27n 41K81o70b14ě80r68s67k33ý 1460616201853

Jde o rychlíky, Praha-Pardubice-Brno. Ty staví všude od Přelouče po Blansko.  Člověk, který jede do Brna jede přímo Railjetem, který staví jen v Pardubicích, Třebové. Ty rychlíky slouží hlavně pro místní frekvenci, normální člověk s němi do Brna nejede ;-D

+4/0
31.5.2015 18:29

S83e44n27a52d 58K84o98l39á49ř 9364621254623

Tak to pak jo :-)

+1/0
31.5.2015 19:24

O21n10d82r35e58j 47K16o65d67a96d 8631923591137

Takže na trase do ČB budou koženky už asi navždy. :'((

0/−3
1.6.2015 0:06

M68a73t70ě35j 51V94o79n48d71ř46i66č41k75a 4634710768146

Už dnes jezdí co Budějovic vozy po kvalitních modernizacích s klimatizací, čalouněnými sedadly a zásuvkami 230 V. Další vozy přijdou brzy - v současnosti probíhá modernizace starších vozů, které budou nasazeny na trať Praha - Budapest, vozy, které dnes jezdí tam (opět s klimatizací, zásuvkami...), budou nasazeny na trať do Budějc R^:-)

+1/0
1.6.2015 18:30

M29i55r50o68s68l83a97v 86J24a14n30o25u47š63e59k 9984811397

Prijde mi ze CD maji po divokych nakupech poslednich deseti let prehnane mnozstvi ruznych typu vlaku. Nechapu proc nemaji na regionalni trate jeden-dva typy. To same na inter city a eurocity. Plus elefanty na primestske. Mohly by pak vyjednat lepsi podminky nakupu i servisu.

0/0
31.5.2015 14:45

P78a11v20e29l 82K72e37l45n67a26r 7719520920

a já si myslel, že interpanter a regiopanter je to samé jen (+- vůz  a jinné uspořádání)

+6/0
31.5.2015 15:40

J90a91r44e46k 18K43a10l89i71v48o37d90a 7596323331826

Oddělené nástupní-výstupní prostory, menší počet dveří, lepší sedačky atd....

+1/0
31.5.2015 17:52

R17a42d92e33k 16J96a13n18a35t67a 9955406474402

Pokud myslíte _nové_ vlaky, tak těch zase tolik různých typů není.

regio dieslové: RegioSpider, RegioShark

regio elektrické: RegioPanter

interregio (u nás nazývané "rychlík"): InterPanter (vetšina dílů totéž co RegioPanter)

dálkové: Railjet

Ostatní jsou rekonstrukce a rekonstruovat můžete jen to, co máte. A CityElefant a Pendolíno nejsou nové vlaky, to jsou 15 let staré modely, které už se nevyrábí.

+3/0
31.5.2015 18:22

M69a52t61ú36š 34B55e29n22a89k 9488394742163

City Elefanty, teda ich modernejšie verzie, sa stále vyrábajú, akurát už nie pre ČD

+1/0
31.5.2015 18:52

M61a82r38t33i49n 13K62u60b83á77t 7281858927

Mám pocit, že k nám už nemohou kvůli nějakým normám, nebo něco takového... A zrovna sloni jsou celkem fajn. Pár by jich to ještě chtělo na příměstskou, ale naštěstí ne už moc.

0/0
2.6.2015 12:36

J87a36n 20K50r47b69e51c 8415777844397

Ja chci kupecka ;-(

+3/−17
31.5.2015 14:06

J93i52ř54í 93K40o89c51u34r96e44k 6555364845798

A já páru:

https://www.youtube.com/watch?v=h5h27M1zJKE

https://www.youtube.com/watch?v=_zyhwg6LLlk

A double stack - u nás to jede po dálnici...

https://www.youtube.com/watch?v=XhgHrDbN4EU

+5/0
31.5.2015 14:37

V42o50j40t66ě91c11h 49H10u68b33k74a 6838965988108

ať ty vlaky mají sedačky naproti sobě! nase tolik místa to snad nezabere :-)

+1/−7
31.5.2015 13:45

M51i35r97e65k 40Z32á34v54o12d46n11ý 7232157910438

K čemu by to bylo dobré? :)

+1/0
31.5.2015 17:34

A65n61t90o20n95í81n 66Z20e70l91e13n54ý 2354173251666

Mariáš.

+4/0
31.5.2015 23:52

J37a96k43u13b 10Š86a23f54a51n18d94a 7385307901871

To už raději otáčecí.

0/0
1.6.2015 8:20

P43e18t35r 67P23o91l86á12k 1287835246368

Krasny vlak! :-)

+14/−1
31.5.2015 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.