- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A to se někdo smál Leošovi, že má gramvaj. A co je todle, jak 1. tak 2. třída jsou ještě tragičtější a to to má jezdit dálkovku. A to mi ten interier ani nepřijde, že by měl vydržet alespoň 12 let...
leo expres je určitě pohodlnější než tyhle vlaky
To jsou kousci..., už se těším, až se svezu. I když jsem něco podobného psal už asi před měsícem.
Vždyť je to starej panťák, akorát se jinak jmenuje
No to je sterilní hnus. Koukám, že i na dlouhé tratě přijemným kupátkům odzvonilo.
„Příjemné kupátko“ platí možná v poloprázdném vlaku, ale mačkat se tam ve špičce opravdu nikomu nepřeju.
Pěkný, ale konečně by mohli koupit (a hlavně nasadit) něco na lokální tratě místo Žlutého Moru... (zvracející smajlík)
Dieselových RegioSharků (PESA Link II) bylo koupeno 31 ks, RegioSpiderů (Regio-Shuttle RS1) 33 ks.
Ono těžko nastartovat nějakou masivnější obnovu, když ceny nových vozidel jsou stejné jako na Západě, ale kraje v dotacích i cestující v jízdném platí mnohem méně než na Západě, a provoz na našich lokálkách je navíc kvůli nízké traťové rychlosti neefektivní. Na stejný jízdní řád pak potřebujete těch souprav klidně dvojnásobek, než by bylo normální.
Hezké, ale přesto mi v interiéru chybí více přírodního materiálu, jako je koženka a chemlon.
A na jakých trasách že by to mělo jezdit? Nějak jsem to nepochytil, jen že jsou odvozené z příměstských.
Olomouc - Břeclav - Brno ... zbytek se zatím neví (asi Praha - Pardubice - Brno, ale to není jisté).
Prijde mi ze CD maji po divokych nakupech poslednich deseti let prehnane mnozstvi ruznych typu vlaku. Nechapu proc nemaji na regionalni trate jeden-dva typy. To same na inter city a eurocity. Plus elefanty na primestske. Mohly by pak vyjednat lepsi podminky nakupu i servisu.
a já si myslel, že interpanter a regiopanter je to samé jen (+- vůz a jinné uspořádání)