Diskuze

Podívejte se, čím budeme jezdit. Jak zevnitř vypadá nový InterPanter

Mohli jsme podrobně nahlédnout do nových nízkopodlažních rychlíkových souprav pro České dráhy. Elektrické jednotky nazvané InterPanter jsou odvozeny od dnešních vlaků pro příměstskou dopravu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

J54a43n 91L18a24k40o62m90ý

1. 6. 2015 0:48

A to se někdo smál Leošovi, že má gramvaj. A co je todle, jak 1. tak 2. třída jsou ještě tragičtější a to to má jezdit dálkovku. A to mi ten interier ani nepřijde, že by měl vydržet alespoň 12 let...

0 4
možnosti
RS

leo expres je určitě pohodlnější než tyhle vlaky

0 7
možnosti
BG

To jsou kousci..., už se těším, až se svezu. :-) I když jsem něco podobného psal už asi před měsícem.

6 0
možnosti
PK

Vždyť je to starej panťák, akorát se jinak jmenuje :-)

0 9
možnosti
KL

všechno se zkracuje.

0 0
možnosti
MB

Presne mesiac stará informácia...

0 0
možnosti
JK

Třikrát sláva velkoprostoru. R^

14 1
možnosti
JL

J95a97n 27L11u37k72á52š

31. 5. 2015 17:48

No to je sterilní hnus. Koukám, že i na dlouhé tratě přijemným kupátkům odzvonilo.

3 18
možnosti
DH

„Příjemné kupátko“ platí možná v poloprázdném vlaku, ale mačkat se tam ve špičce opravdu nikomu nepřeju.

18 1
možnosti
TR

Pěkný, ale konečně by mohli koupit (a hlavně nasadit) něco na lokální tratě místo Žlutého Moru... (zvracející smajlík)

3 1
možnosti
RJ

Dieselových RegioSharků (PESA Link II) bylo koupeno 31 ks, RegioSpiderů (Regio-Shuttle RS1) 33 ks.

Ono těžko nastartovat nějakou masivnější obnovu, když ceny nových vozidel jsou stejné jako na Západě, ale kraje v dotacích i cestující v jízdném platí mnohem méně než na Západě, a provoz na našich lokálkách je navíc kvůli nízké traťové rychlosti neefektivní. Na stejný jízdní řád pak potřebujete těch souprav klidně dvojnásobek, než by bylo normální.

7 0
možnosti
JT

Hezké, ale přesto mi v interiéru chybí více přírodního materiálu, jako je koženka a chemlon.

1 0
možnosti
SK

A na jakých trasách že by to mělo jezdit? Nějak jsem to nepochytil, jen že jsou odvozené z příměstských.

2 0
možnosti
MZ

Olomouc - Břeclav - Brno ... zbytek se zatím neví (asi Praha - Pardubice - Brno, ale to není jisté).

2 0
možnosti
MJ

Prijde mi ze CD maji po divokych nakupech poslednich deseti let prehnane mnozstvi ruznych typu vlaku. Nechapu proc nemaji na regionalni trate jeden-dva typy. To same na inter city a eurocity. Plus elefanty na primestske. Mohly by pak vyjednat lepsi podminky nakupu i servisu.

0 0
možnosti
PK

a já si myslel, že interpanter a regiopanter je to samé jen (+- vůz  a jinné uspořádání)

6 0
možnosti