Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Největší dopravní letoun světa odletěl z Prahy. Sledovali jste to živě

Celou středu i v noci můžete sledovat přilétající a odlétající letadla v přímém přenosu a zároveň slyšet komunikaci řídící věže. Slow TV na Playtvak.cz nabízí živý stream z Letiště Václava Havla. Vidět jste mohli i výjimečnou návštěvu obřího Airbusu A380.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M62a22r82i94u83s34z 46H92u66d86e17c95z56e15k 8520139411444

V květnu jsem letěl 380kou z Londýna do L.A. Opravdu nádherné moderní letadlo se spoustou vychytávek. Každy cestující ma svůj entertainment systém v sedačce před sebou (video archiv, hudebni archiv, počítačové hry a mnoho dalších). Jenom mne trochu znerǒviznelo kdyz nám někde na gronskem ten systém přestal fungovat a musel se pro cele letadlo od nekud ze země restartovat a to se stávalo několikrát během letu. To pocit solidnosti moc nevyvolavalo. :-) Ale jinak bozi a tiché, velmi tiché letadlo.

0/0
12.8.2015 7:50

V28o36j26t39e82c81h 82J48a19v33o57r20s31k88y 5272680481255

Proč je ta komunikace osekaná a není tam vcelku? Takhle to vypadá, jako kdyby tam posílal letadla do sebe.

0/0
7.7.2015 22:28

M95i80c78h54a51l 89S20t43r51a28k73a 7440600264983

daji se nekde sledovat podobne i jina letiste nez praha?

0/0
5.7.2015 23:41

J77o14s96e80f 79K72a72r71f36í23k 7242135486280

Docela mě dojímá, jak i čeští piloti používají sporo výhradně angličtinu:-)

I když ona ta letová hantýrka v angličtině bude asi rychlejší a přesnější. Navíc když takhle musí mluvit na prakticky všech ostatních letištích...;-)

0/0
3.7.2015 14:52

M67a79r59i34u72s57z 88H53u17d92e74c20z18e46k 8310329201544

To je proto, ze se to zaznamenává do černé skříňky a kdyby se náhodou něco stalo tak aby tomu všichni rozuměli - tím myslím hlavě vyšetřovatele. Proto vám v letadle ČSA nikdy pilot neřekne "posádku připravte se k odletu" ale něco ve smyslu "Cabin crue get ready for take off"

0/0
12.8.2015 7:44

P53e23t50r 19S54e94j76k 3883812654753

To je PRVNĚ když je iDnes zaco moc poděkovat !!!! Za SUPER nápad s Ruzyní+radar+zvuk !!!

Je stále naco koukat. SUPER je rozkliknou si letadlo a pak si ho zkontrolovat podle vzhledu. Ještě byto chtělo jednu šikmo z boku na odlétající.

Kdyby tam ta kamera, nebo ještě o něco lepší (možná i, že tu hloubku ostrosti omezuje mé slabší HW) zůstala trvale, A třeba je provozovalo přímo let. Ruzyně-stát, potažmo my všichni jsme do nich nadotovali snad dost, aby takto aspoň něco vrátila lidu!!

Letěl jsem z Ruzyně Xkrát, ado videa netušil jak je dráha "hrbatá", myslel jsem že jeto ouplná rovina!!

Proto-že jinak mě stim přereklamováním na celým webu před, mezi, okolo, po, . .už tak silně serou, že jsem silně omezil čtení a ještě víc videa !!! Bez reklamy to nejde, ale přiměřené, nejen té plovoucí.

0/0
2.7.2015 21:59

O16l33d31ř39i82c26h 54M25o54u16r18e16k 1131927874446

nenechte si spílat, resp. neberte to vážně. bylo to pěkné a já to chápu tak, že jste to chtěli dát už dnes na tu potvoru velkou. ono si to jistě sedne časem a pak už si to budou moci vychutnat i ti posměváčkové. v článku možná chybí zmínka o časovém zpoždění oproti realitě, což je možná notoricky všeobecně známé. pro mě je vynikající v 1 obrazovce kamera, flightradar24 a komunikace s věží, úplně šlehačkové by byla volba komunikace také GND DEL příp. APP apod..

VELKý DíK

0/−1
1.7.2015 21:23

R58a50d62e26k 82V10o73n92d93r32u90š90k76a 1671964519658

Ta 747 co ted odletěla, potřebuje teda o dost delší dráhu oproti 380

0/0
1.7.2015 18:57

B32r77u19n57o 65J91u90r24á23š14e51k 6594350151603

Ta 747 sebou veze mnohem více paliva, protože letí dvakrát delší trasu, než ta A380, proto ten dlouhý rozjezd ;-)

+4/0
1.7.2015 19:45

R13a42d59e16k 81V91o81n21d11r39u48š16k57a 1561724889838

To máš recht. Na tom něco budeR^

0/0
1.7.2015 19:51

M40i96l54a36n 94B52u43b37e58n74i32k 6733670429900

V kolik byl ten odlet?

0/0
1.7.2015 17:42

L89a41d84a 93N74o24v40a64k 4912383127

asi v 17:05

0/0
1.7.2015 17:46

Z98d18e29n12ě40k 81M16a95r32c39í62n 9268743828835

No v 17.20 by bylo správnější

0/0
1.7.2015 17:52

M82i17c34h49a30l 20M97i63l21l82e42r 9426342909122

push-off 17:10

0/0
1.7.2015 18:08

J93a54r28m75i50l13a 55P51í78c98h44o15v25á 5252177574113

17:05 odjel od stojánky, pak roloval na místo startu a do vzduchu šel asi 17:20.

0/0
1.7.2015 22:23

F85r50a74n20t53i93š74e90k 26R75u86d76l 3488785226507

díky, i přes ne zrovna nejlepší kvaltu dobrý. ono se to některým rádoby odporníků-rádoby odborníkům-kecá ale sami nedokázali ještě nic, tak si jich nevšímejte. ono ne vždy jde všechno tak, jak si to člověk představuje či zamýšlí. tihle všeználci jsou halt tací malí klausové či virózové, co všechno vědí a umí a když přijde na lámání chleba, tak ho ani neumí ukrojit natož namazat. ještě jednou díky. bylo to hezké.fr vídeň[>-]EUV

+2/−8
1.7.2015 17:38

M14i63c21h23a29l 40P15a83v72l29á33t 9143133494629

Ono se casto nevyplati propagovat na kolene delanou sluzbu za kazdou cenu a udelat si jen ostudu. Kolikrat je lepsi pouzit nejakou osvedcenou profesionalni sluzbu. (Pricemz na odhad zajmu v tomhle pripade nebyla treba kristalova koule..)

Ale to "otpornikovi" tezko vysvetlovat. ;o)

+6/0
1.7.2015 17:43

M34i41c66h32a79l 95P37a13v37l51á88t 9723633754399

PS: To minus mate za tapetovani tim hadrem Evropskeho svazu. (Normalne se to pouziva jen misto blijiciho smajliku.)

+3/−1
1.7.2015 17:44

K37a93r80e92l 12K95a75r52a26f23i31a51t 9154502543210

neni vam vedro?

0/0
1.7.2015 18:39

Z65b84y19n63ě96k 52J51a19n22d62a 7733482585531

Právě že ta křišťálová koule docela potřeba byla, protože odhad počtu lidí byl docela nejistý. A tak nakonec jsme se rozhodli, že raději použijeme externí službu, která měla sice řádově vetší linku, leč konfigurace se jim příliš nepovedla.

Cca 5km před prahem dráhy se řešilo přepojit zpět, ale už nebyl čas a asi by jsme taky nezvládli obsloužit všechny.

Vzlet se už odehrál v naší režiji, protože i s rizikem že neustojíme, lépe se omlouvá vlastní chyba, než nejmenovaný 'externí dodavatel'.

Omlovám se tedy opět za přistání a věřte, že diskusi v kanceláři by zdejší cenzor s rezervou neustál.

Pardon :-(

+4/0
1.7.2015 19:37

M11i76c88h90a35l 30P18a36v96l45á21t 9203253274389

Jakkoli na snadnosti odhadu se neshodneme, omluva samozrejme prijata. Zaslouzite si pochvalu uz za ten napad udelat prenos a taky za snahu. Priste to urcite klapne! :o)

0/0
2.7.2015 1:21

L51a25d46a 52N42o34v74a21k 4332293247

zajímavé je, že teď jak koukám když odlítá se k němu připojuje další A380, která letí taky přes naše území z Londýna a obě poletí kousek od sebe do Dubaje...;-)

+1/0
1.7.2015 17:31

M41i16c54h53a52l 73M74i37l31l94e30r 9956232569752

tentokrat dobry prenos i zvuk - hlasim z Australie

 Krasna potvora tohle "velke zvire" - Big Beast a zvedne se jak perickoR^

0/0
1.7.2015 17:20

L54u73k92a46s 67C11o36d72r 6698292490721

Me hrozne prekvapilo, jak kratka draha tomu letadlu staci na vzlet i pristani, kdyz je prazdny. Jsem si delal srandu, ze je to A380 UVP z Kunovic :-)

+2/0
1.7.2015 17:30

M46i29c81h61a56l 83M80i76l65l62e31r 9186882259932

mne zas hrozne prekvapilo jak kratka draha je zapotrebi kdyz je A 380 plna!

Nikdy nezapomenu na den, kdy jsme s manzelkou prvne leteli Jumbem Qantasu ze Sydney na Fiji (1979). Jak urcite vis, ranveje tamejsiho letiste jsou postavene do more, jedna dal nez druha a kdo na to neni pripraveny, ten se trochu podesi.

My jsme to vedeli, ale nebyli jsme pripraveni, ze to bude trvat tak dlouho, nez se zvednem. Leatdlo bylo plne do posledniho sedadla, na 400 cestujicich a muselo mit kvuli nejake stavce sebou palivo i na cestu zpet do Sydney, cili plne nalozene....a my jeli....a jeli... ajeli... vedle nas jsme videli vodu Botany Bay a furt na ranveji.... a jeli ....a jeli...nevim kolik zbyvalo do konce ranveje, kdyz jsme se konecne odlepili.;-D

0/0
1.7.2015 17:42

L30u25k93a48s 90C78o48d86r 6178192960561

Tak to je masakr :-) Me ceka (doufejme) zajimavy litani za dva mesice - proletim se v Il-18, Il-62M a nakonec i v nakladnim Il-76 :-)

0/0
1.7.2015 17:47

M54i22c66h80a16l 32M91i22l79l46e23r 9536392609352

v Il -18 jsem letel s mamou v 1966 ze Zahrebu do Prahy

v Il - 62 sam v 1969 ven z Evropy do Singapore, letadlo jeste melo sovetskou vlajku protoze CSA to porad jeste zaletavali pod dohledem sovetske posadky

Kdyz jsme rolovali pri mezipristani v Kahire, nekdo ze spolucestujicich poukazal na pristavene VC- 10 a rekl "tak z tohohle to rusaci okopirovali"

0/0
1.7.2015 18:02

L67u65k58a98s 26C52o17d86r 6808902790611

Ja jsem rocnik 79, takze to pro me bude premiera :-) Doufam, ze nas pusti do pilotni kabiny :-)

+1/0
1.7.2015 18:04

O65n36d32ř34e17j 44Z27d10e69r42a69d18i37č51k12a 6504895643678

Nerikejte ze letite s Yrinou do KLDR?? 8-o

0/0
1.7.2015 19:16

T80o35m29á49š 70K64n12a19i75f63l 6413150257780

Výlet do severní korei?

0/0
1.7.2015 19:08

K10a66r15e45l 29N22o83v95o89t26n39ý 4236550575355

Jo, něco podobného se mi stalo v LAX

0/0
1.7.2015 18:51

B87a48r15b54o70r39a 89Z10i34m22m58e53r12m22a83n89n42o12v13á 7900328889665

Super R^

+1/0
1.7.2015 17:20

J92á73n 51H50r22a73b91i45k 6750627149300

No to je paráda...jeden by plakal, ještě, že se ty kolečka, jak se furt otačejí, neunaví...

0/0
1.7.2015 17:15
Foto

O91n12d24r24e54j 87B18o60c43e16k 1380925634878

A380 snad už letěli i koupáci co lítaj pravidelně na dovču do Bojkovic..na letištích po Evropě se to hemží velrybama a u nás z toho je "obří" halo..Až přiletí A350 tak bych to možná pochopil.

+1/−6
1.7.2015 17:10

L23u48k90a66s 90C41o23d96r 6648422960471

Ale no tak, nedelej morouse. Lidi tohle letadlo zajima a je dobre, ze se prijdou podivat a zas se neco zajimavyho dozvedi o letectvi. Ja jsem se byl taky jako malej capart podivat, kdyz byl v Praze poprvy Ruslan a byl to super zazitek.

+5/0
1.7.2015 17:29

M54i33c70h17a38l 60M10i97l68l44e53r 9936512579252

ja chodival do Ruzyne jako maly kluk na "letecke dny"

0/0
1.7.2015 17:44

O60n72d39ř85e37j 12Č30a16p10k13a 6621651493874

Taky pamatuju, tenkrát se ještě neblbnulo kvůli teroristům, takže se dalo dostat až na plochu přímo k němu. Dokonce ho snad tenkrát i otevřeli.

0/0
1.7.2015 17:47
Foto

O94n63d68r89e83j 79B78o10c43e18k 1680575194928

Nojo, ale to už je 3* návštěva tohohle gigantickýho stroje (*když nebudu počítat emergency, který lidi asi nestihli). To bude mediální masáž snad každoročně i při 5,6,7... návštěvě:-PRadši bych tu viděl online nějakýho Tůčka nebo Antonova, který si myslím že půjdou do důchodu dřív než velryba.

0/0
1.7.2015 17:52

O70n89d75ř16e28j 12Č37a68p61k21a 6891471513704

Je pěkné, že v Londýně nebo Amsterdamu jich je spousta, ale sem do Prahy se A380 dostane na lince tak jednou do roka... tak se nedivte, že se lidi přijdou podívat.

+2/0
1.7.2015 17:43

J14a67n50a 65M45r38á77z60k73o24v51á 8246160903240

No, to je kritiků kvality přenosu! Tak se to holt nepovedlo! Není každý geroj hned v druhý den fungování. Ale na odlet se budu dívat. Pro mne je nejkrásnějším, dokonale adrenalinovým zážitkem, když letadlo čeká na ranveji...pak popojede...zabere na plné koule, tlačí mne to do sedadla...joj! Orgasmus hadr.

+4/0
1.7.2015 17:01

D29u91š65a21n 54G10o81g10e34l95a 7861754159268

Pěkně řečeno,jo.Kdysi jsme brávali holky na let a dávali +1G a -1G (v hantýrce gagarinka),protože poté byly prokazatelně laskavější a velmi milé(pánevní kongesce).Jinak sdílím Vaše pocity při vzletu.Jsou to koule.

+1/0
1.7.2015 17:32

J27a28n78a 21M38r43á96z79k89o95v45á 8776290753680

Prosím rozveďte tu gagarinku, předpokládám, že to byl drink. Mne jednou v Monastiru vyvedla letuška jako poslední z letadla, ale jen kvůli tomu, že mi za letu upadl futrál od foťáku a pak jsme jej po vystoupení cestujících společně hledaly pod sedadly. Tu vyžahnutou půllitrovku od Becherovky, kterou jsem si s manželem během letu podávali, laskavě přehlédla.

0/0
1.7.2015 21:34

J24a13n82a 44M13r50á66z88k65o50v46á 8186800733600

Mela jsem to štěstí, že jsem lítala, díky známostem mého tatínka, od mala. Na dvouplošník AN2 nezapomenu, pak tu byla i Morava. Nejsem odborník. Prvním dopravákem jsem letěla v r. 1978 z Prahy do Bratislavy. Následovaly další ejráky, jak jsme jim říkali, na dovolenou a tak. Jednou, při letu z Monastiru, přistání doma v Karlových Varech za děsné mlhy, už letadlo skoro, skoro, přistálo, najednou nabralo výšku. Pravil kapitán: "Vážení, jak jste viděli, nic jsme neviděli, letíme do Prahy." Posléze jsem se od jednoho pilota dozvěděla, že každé letiště má své parametry (to karlovarské tehdy přijímalo), ale i každý pilot má své parametry. A ten náš byl nad svým limitem.

0/0
1.7.2015 21:47

J29a21r59m81i61l84a 17P27í36c10h27o83v24á 5462447844853

No jo, problém je v tom, že to letadlo se neotočí, i kdyby pilotům řekli, že Franta Vonásek to blbě natočil, aby teda odstartovali ještě jednou ;-D;-D;-D

0/0
1.7.2015 22:26

J77a27n88a 92M46r18á25z60k75o81v69á 8396640823760

Není fo jedno? Nač si dělat problém? Holt jsme to neviděli. Přenos odletu byl pěkný.

0/0
1.7.2015 23:12

D68u40š24a82n 91G21o58g42e23l84a 7981304669158

Nemyslíte,že JUMBO bylo impozantnější?

+1/−1
1.7.2015 16:56

Z80b13y86n33ě57k 25J44a65n44d68a 7443762225311

Tak 747 není taková vzácnost, ostatně jedna tuším cargo byla vidět i v záběru když hledali A380 u chobotu...

Stačí chvíli koukat...

+1/0
1.7.2015 17:38

O30n34d49ř66e69j 13Č10a31p34k85a 6521711913284

Taky mi 747 přijde o něco hezčí, ale A380 má taky něco do sebe, když ji vidíte naživo...

0/0
1.7.2015 18:01

J67a36n 40H37l21u72š52t34í54k 6949977474

takže ani odlet neuvidím ? :-(:-(:-(:-(

0/0
1.7.2015 16:50
Foto

V17á34c62l11a60v 70N86ý18v74l53t

Stream již jede.

0/0
1.7.2015 16:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.