Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se na nové české letadlo. Má vydržet i extrémní podmínky

Ve středu 15. července proběhl na letišti v Kunovicích takzvaný „roll-out“ nového českého letadla společnosti Aircraft Industries. Jmenuje se L 410 NG, je určeno pro přepravu až 19 cestujících a dvou členů posádky. Podle výrobce je připraveno i na provoz v extrémních teplotních podmínkách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V46l76a50s16t70a 59C64o65u23f57a31l 7607249619395

Ten Garmin tam vypadá krásně. APEX, který tam navrhoval Honeywell, by 410tce také slušel.

0/0
22.7.2015 22:29

R75o84m89a64n 22H82r44o88n39z38a 5376371346668

Přeji jen to nejlepší. Ale když se nad tím skutečně zamyslíte:

(1) do Ruska ?  tam to s obchodem vzhledem k oprávněným sakncím nevypadá nejlépe...

(2) do Číny - velký trh, snaží ale vyrábět svá letadla...

(3) roční dotace 50 Mil Kč - spíše jde o skyrté financování politických stran...

0/−3
20.7.2015 10:29
Foto

V34l56a81s91t79a 12C16o93u91f89a23l 7227149129265

Raděj se už nezamýšlejte. Všechny tři body, co jste napsal, jsou volovina.

+3/−1
22.7.2015 22:31

R74o21m12a64n 68H63r20o34n13z60a 5756111876218

Buď v klidu. Určeno pro přemýšlivé lidi, tj. nic pro tebe ;-)...

0/−1
23.7.2015 9:53

J76i43r31i 39Z98u88z10a49ň68á44k 4588320803926

Kolik bude stát???Uvažuji o koupi a provozovat niz.nákladové lety.;-D

+1/0
19.7.2015 11:05

R10a51d98e77k 42Z71a63k 9270359713643

Konečně se v Kunovicích něco děje :-/

+1/0
17.7.2015 7:02

J12i23ř31í 77P40o14d10s28e81d24n55í90k 3827154236268

Pokud vím, tak slovíčko "či" znamená "nebo". Takže podle článku má letado "delší dolet nebo větší vnitřní prostor"??? Jakože jedno nebo druhé???

0/−2
16.7.2015 16:07

T35o52m67á16š 45T82a27t33í61č61e96k 5680252570598

Je to imho správně. Nebo se přece používá i pro výčet. Takže: "Jako nové vlastnosti můžeme zmínit delší dolet či větší vnitřní prostor", to už jasné je, nebo?

+11/0
16.7.2015 19:30

I18v59a73n 96M74a77r70e37k 6394588142

!!Nebyl bych zase tak optimistický, on už se někdo (nejmenovat) postará aby to nebylo s výrobou tak jednoduché (jako tomu je nyní v sousedním Evektoru a jak tomu bylo před dobou v Kopřivnické Tatře) 8-o;-(!!

+3/−8
16.7.2015 14:26

V97i77l53é59m 26P72ř29í55h37o74d66a 2654289293957

Tím myslíte, když si bývalý neschopný management přibere do firmy stejně neschopný management cizí?

0/0
17.7.2015 11:31

V96i26k78y17r 40B12o34h64u47m41i18l 18S47t47r64a24n37s56k41y 9837488796119

To éro vypadá jako facelift L-410, ale kdo se zajímá ví, že jde prakticky o zcela nové letadlo, neb jsou použity kompozity a jiné moderní materiály = nutnost všechno přepočítat, překonstruovat, projít všemi koly zkoušek atd. Gratuluji, snad i cena bude dobrá pro země v Africe, Latince apod.

+5/0
16.7.2015 14:25

P45a33v49e69l 29Z83a50j92í54č77e77k 8794530576310

Proc porad krisit 410 kdyz by mohli prijit s necim inovativnejsim

0/−6
16.7.2015 14:15

J27i12ř73í 22Z16ý28k17a 9649803171720

osvědčená konstrukce, nižší náklady na vývoj i výrobu než v případě stavby od čistého papíru ...

+15/0
16.7.2015 14:24

R59o38b19e86r44t 56P27a25c43i83n90a 7414159795961

Jo, třeba podvozek na opačné straně... ;-)

Povedený drak se u letadla většinou nemění po celé generace. Odlehčuje se, zpevňuje a mírně upravuje. Zevnitř je pak úplně jiný, ale navenek vypadá stejně. Hlavní změny jsou většinou právě v motorech, avionice atd.

+18/0
16.7.2015 16:14

J47á62n 40L68o66s20k66o16t 7385389195358

Výborná práca. Gratulujem.R^ Nech sa darí.

+20/0
16.7.2015 12:50

I72v81a37n 67V67r61b55a 9340210835672

vyzera naozaj pekne

0/0
16.7.2015 13:59

J42i31ř61í 37H24o47r36á69k 6674414183806

Je tišší než byly někdejší turbolety? Tam to bylo s hlukem za trest ...

+1/0
16.7.2015 12:36

J53o34z21e50f 61H91r32i79c57i35š31i53n 4433150250336

Co ten Rěvěný knipl?

To má člověk procit že je v nějaké hodně faceliftované 613.

+6/0
16.7.2015 11:16

J78i58ř55í 85Z62ý94k97a 9479143811520

také jsem si všiml toho hnusu. Minimálně by to chtělo nějakou středovou krytku s logem na ten knipl. Ideálně zvolit jiný materiál toho kniplu. Ale je možné, že jim tyhle zbyly z jiné zakázkové výroby, tak je použili v tomto testovacím kusu a do sériovek se plánuje něco normálnějšího ...

+5/−1
16.7.2015 11:22

V68r12a67t50i92s64l11a82v 43C55h21a93r41v87á14t 4191172102173

Toto letadlo bylo vždy do extrémních podmínek.

+4/0
16.7.2015 11:11

P93e18t31r 12H89l19a85v32á27č58e36k 7739454785496

Je to dobře že se pořád staví. Jenom je škoda že další projekty Letu Kunovice se nerealizovali... Například L610... Ale gratuluju a přeji mnoho zákazníků

+12/0
16.7.2015 10:34

R63i77c88h83a37r88d 42T32r81e76f67i64l 4231965589850

Ruský trh je obrovský, takže asi nebude problém.

+1/0
16.7.2015 10:54

J89i47ř95í 87B43r47o98ž 5779415172417

L610 byla mrtvá již v době vzniku- přišla pozdě, mnohokrát byla předělávaná a nikdy nevyřešila dětské nemoci. V době, kdy se dělaly západní certifikáty, konkurence (DASH 8) již roky létala. Chytla by se jen na sovětském trhu, kdyby se nezhroutil.

0/−1
17.7.2015 7:02

J82i34ř16í 81Z75ý24k90a 9349353291320

až vyhraju v tom Eurojackpotu, tak si jedno pořídím ;-D Vážně se mi tohle letadélko velice líbí R^

+5/0
16.7.2015 10:11

P71ř28e61m84y48s34l 32K54y72s35e68l72á45k 3351483904165

Je to nadčasový design. A vždy když vidím 410ku tak vzpomenu na tátu, který je velkou část svého života servisoval a určitou dobu dělal i v kunovickém Letu. Přeju dobrý let a komerční úspěch.

+23/0
16.7.2015 10:10

J25o78s21e51f 30T57ů58m97a 3740946902496

Turbolet je úžasný éro, taky doufám že budou mít Kunovičtí hodně zakázek.

+5/0
16.7.2015 12:28







Najdete na iDNES.cz