- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten Garmin tam vypadá krásně. APEX, který tam navrhoval Honeywell, by 410tce také slušel.
Přeji jen to nejlepší. Ale když se nad tím skutečně zamyslíte:
(1) do Ruska ? tam to s obchodem vzhledem k oprávněným sakncím nevypadá nejlépe...
(2) do Číny - velký trh, snaží ale vyrábět svá letadla...
(3) roční dotace 50 Mil Kč - spíše jde o skyrté financování politických stran...
Raděj se už nezamýšlejte. Všechny tři body, co jste napsal, jsou volovina.
Kolik bude stát???Uvažuji o koupi a provozovat niz.nákladové lety.
Pokud vím, tak slovíčko "či" znamená "nebo". Takže podle článku má letado "delší dolet nebo větší vnitřní prostor"??? Jakože jedno nebo druhé???
Je to imho správně. Nebo se přece používá i pro výčet. Takže: "Jako nové vlastnosti můžeme zmínit delší dolet či větší vnitřní prostor", to už jasné je, nebo?
Nebyl bych zase tak optimistický, on už se někdo (nejmenovat) postará aby to nebylo s výrobou tak jednoduché (jako tomu je nyní v sousedním Evektoru a jak tomu bylo před dobou v Kopřivnické Tatře)
Tím myslíte, když si bývalý neschopný management přibere do firmy stejně neschopný management cizí?
To éro vypadá jako facelift L-410, ale kdo se zajímá ví, že jde prakticky o zcela nové letadlo, neb jsou použity kompozity a jiné moderní materiály = nutnost všechno přepočítat, překonstruovat, projít všemi koly zkoušek atd. Gratuluji, snad i cena bude dobrá pro země v Africe, Latince apod.
Proc porad krisit 410 kdyz by mohli prijit s necim inovativnejsim
osvědčená konstrukce, nižší náklady na vývoj i výrobu než v případě stavby od čistého papíru ...
Je tišší než byly někdejší turbolety? Tam to bylo s hlukem za trest ...