- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Výborný článek, pro mnohé lidi zcela jistě neznámá část naší minulosti. Děkuji
Nojo, problém "dokonalé" první republiky: namísto budování moderní mobilní armády se obrovské peníze a úsilí vyplýtvaly na zabetonovávání pohraničí, což některým zájmovým skupinám velmi vyhovovalo, stejně jako například hipomobilní potahy ...
československá armáda neměla dostatek mužu k vytvoření dostatečně velké armády která by dokázala odrazit protivníka a uvědomte si že díky protáhlému tvaru republiky jsme už od počátku bojovali v obklíčení.
K četnickým leteckým hlídkám.Asi jsem už pamětník,protože o prázdninách 1947 jsem poprvé letěl v letadle s velitelem četnické letecké hlídky v Jičíně.Byl to pan Josef Klusáček,se kterým jsme bydleli v domě v jednom poschodí.Bylo to letadlo Čáp,neboli Storch,hornoplošník. Tohoto pána pamatuje dokonce jeden pilot z Liberce,se kterým jsem asi před 2-ma roky mluvil v Pavlovicích /Liberci/
V roce 1947 to už bylo letectvo SNB, nástupce předválečných ČLH. Josef Klusáček létal jak před válkou u ČLH, tak po válce v letectvu SNB.
Tady se člověk vždy dozví něco nového. V tomto případě to pro mě byl celý článek.
Zajímavý článek. Jen si opravte "letci ho nazývaly"
Omlouvámza toto politováníhodné nedopatření, ke kterému dochází maximálně jednou zadeset článků, děkuji, opraveno.
Dík za fakt dobrý článek,včetně zdrojů