- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... že se s nimi už nelítá a nebyl by odbyt ? To pochybuji. Létají s nimi Air Koryo a ty by určitě o tak zachovalé stroje zájem měli. Tak ať se zkusí Stropnický s nimi domluvit.
Před 2 měsíci jsem jedno jejich TUčko viděla ve Vladivostoku a byl to zážitek. Když pak nahodili motory u nástupního ramene, tak mi málem praskly ušní bubínky a skleněné tabule v té velké odletové hale se třásly. Byl hned vedle A-330, kterým jsme měli odletět do Moskvy a i na tom vedle stojícím Airbusu bylo vidět, že dostává zabrat.
Škoda jich :-( Pro naše vepře politický dobrý až až z našich daní by si zasloužili maximalně DC10
Byla to pěkná letadla. Tady ten článek má aspoň úroveň. Kdyby tak psal JS o vlacích.
Nezapomenutelný zvuk Tůček Vždy jsem se jako malej těšil, až pilot dojede na ranvej a dá plnej kotel, to samé když po dosednutí zapne ten zpětný tah.
Taky jsem s nima letěl, dokonce ve VIP salonku...
Ladislav Špaček ve své knize vzpomínek zmiňuje památný odlet z Argentiny. TU už byl na ranveji připraven na odlet. Stál přesně zadkem k moderní prosklené budově. U ní stojící civilisté mávali, uniformovaní salutovali. A jak to pilot TU oroštoval, tak tlaková vlna tu moderní prosklenou budovu totálně vysklila a střepy padaly na ty lidi dole. Naštěstí se nikomu nic vážného nestalo.
Prezidentská kancelář se o tom dozvěděla, až když byli všichni doma. Okamžitě volali do Argentiny a omlouvali se, nabízeli zaplacení opravy budovy. Bylo jim odpověděno, že ať si radši koupí nové letadlo.
To já bych je ještě využila na vracení neoprávněných emigrantů - taky by se tento čin jistě zapsal zlatým písmem do kroniky každého jednoho.
Tahat problematiku uprchlíků do Technetu?
Mě by tak bavilo to rozebírat. Akorát bych to už nezvládl složit zase zpátky
Tímhle už lítají jen polští a slovenští prezidenti. Akorát jim nesedí počet startů na počet přistání...