Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Monstrózní jeřáb se v noci vyšplhal na Petřín. Mráz mu nevadil, naopak

Jeden z největších mobilních jeřábů o hmotnosti 96 tun vyjel v noci na úterý na pražský Petřín, kde bude stavět most na Nebozízku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K54a22r80e43l 46H51o75r96á55k 2828439823583

Kolik řidič nadýchal a jakou dostal pokutu za jízdu po chodníku??

+1/−5
20.1.2016 19:20

O59n47d58ř47e98j 53Č83a92p29k81a 6781611673444

S nadměrným nákladem můžete i na dálnici do protisměru, když je potřeba a ta trasa je schválená a zabezpečená. Natož na nějaký chodník.

+2/0
20.1.2016 20:11

J91a52n 18Č35e69k66a88l 7329195744394

Pan Horák si, předpokládám, dělal legraci...

0/0
22.1.2016 12:16
Foto

M42a41r33e51k 11C58e28r60n64y 5808646187

Vzheledm k tomu, ze minusuje kde muze muze, tak asi nedelal:-/

0/0
25.1.2016 8:49

J31a47n 84K33o10h34l 4403127811774

Nechci ani vidět, jak budou vypadat cesty a chodníky po průjezdu takovýho 165t monstra..

0/0
20.1.2016 16:09

J17a83r54o46s57l73a25v 69P36r37u83s17a 9652210602504

Bezbariérově ;-D

+7/−1
20.1.2016 20:45

J32i59ř11í 12K62o36c43u85r86e83k 6435884965788

Dobrá práce. Takovéhle "hovado" protáhnout městem a vyjet na kopec? Smekám, viděl jsem na vlastní oči podobný typ jeřábu a s takovým mastodontem prijíždět městem? Klobouk dolů!

+6/−1
20.1.2016 12:55

Z71d57e63n34ě48k 95D63u10f53e45k 2944534378

Klobouk dolu celému týmu. Takovéhoto několik desítek tun vážícího drobečka dostat na místo je výkon. Tak tam hlavně rychle dejte ten most, Ať ten jeřáb dostanete dolu dřív než začne tát a oteplí se.

+2/−1
20.1.2016 11:19

L34a24d80a 73N72o58v16a17k 4512793757

to je tedy frajeřinka s takovou krávou potmě.., do toho ještě ty otravný oranžový majáky... Já bych se tam někde v polovině zašprcnul, že by to nešlo ani nahoru, ani dolu a šel bych se dolu na újezd vožrat...

+5/0
20.1.2016 0:18

M53i57c21h60a69l 89S80e80v38e57r21s58k12ý 4860218539649

Tam to asi nebude 500 kaček za motohodinu, jako když jsem si objednal bagr na výkop ;-D Ale jinak krása, krása, krása:-)

+1/0
20.1.2016 0:14

S31t16e65p16a19n 98T18o71t15h 8208699395908

Když tím jeho "větším" bratříčkem přesouvali u nás v Ústí gotický portál z podzemí, psalo se někde, že hodina vyjde na 10.000. 3 Dny ho stavěli, jeden den dělal, a tři zase rozmontovávali. Jen dvojí stěhování vyšlo na cca 8.000.000,-. (Rozřezání diamantovým řetězem trvalo týden)

Celková suma tehdá kolem 18.000.000,-

Jenom vyvažovací závaží vozili dva dny :-)

http://www.archiweb.cz/news.php?action=show&type=1&id=2999

+1/0
20.1.2016 6:34

T71o30m77á87š 79V90a84v13e40r63k63a 7241250782234

A který je ten první největší?

0/0
19.1.2016 22:01

O65n78d85ř61e14j 50Č84a45p23k68a 6441571133874

Tenhle je největší, co se dovede poskládat sám. Pak měl Hanyš ještě jeden s příhradovým ramenem na 550 tun, případně na to šel dát teleskop na 800 tun (obojí se ale vozí samostatně a musí to montovat další jeřáb).

+1/0
19.1.2016 22:23

J63i79ř21í 50K46o85c89u79r23e16k 6295684615908

Ještě existuje LTM 11200 :)

0/0
20.1.2016 12:40

O51n12d91ř92e29j 93Č16a36p33k18a 6351501853844

Taky AC 1000 od Terexu (přímá konkurence, taky 1200t/3m), ale ani jeden z nich u nás AFAIK není.

0/0
20.1.2016 12:52

M63a28r45t42i81n 24U75l83e52h73l77a 4911324848

Pekna masinka R^R^R^

+3/0
19.1.2016 19:46

M64a79r41t44i87n 93K92ř21í75ž 9503372180817

Mám rád precizní práci velkých strojů.

0/0
19.1.2016 19:28

A37l55e12š 24M95e98t15l26i93c70k85ý 4862474254679

Jsem zvědavý, zda ukážete i video,až pojede pryč :-) Jinak dobrá práce,je vidět,že řidič umí :-)

+3/0
19.1.2016 17:39

P59a28v24e37l 70R31a70t53h76o89u61s91k91ý 6510519931

Mráz mu nevadil, naopak.

Vadil.

+12/−1
19.1.2016 17:00

J14i72ř42í 48T37i49n58t81ě92r27a 6670699183540

Vážený pane Rathouský,

můžete svoje tvrzení podložit nějakým hodnověrným odkazem?

0/0
19.1.2016 19:54

P57a50v78e35l 61R57a36t10h46o60u65s12k35ý 6340439161

Opak nevadil je vadil. Takový vtípek, to byste nepochopil. Nechte to být.

+6/0
20.1.2016 8:54

J23i73ř51í 76T81i23n15t75ě39r19a 6680419433530

Pane Rathouský,

děkuji za vaši stručnou odpověď, kterou jste objasnil svoji poznámku.

0/0
20.1.2016 12:15

P62a10v44e31l 41R21a23t66h89o93u66s13k35ý 6810819341

Nemáte zač. Rád pomohu, když je třeba.

0/0
20.1.2016 12:24

J24i33ř48í 85E14r93b27e40n 1723444456127

Nevadí, dostane čaj.

(Pokud oba narážíme na stejný televizní pořad.)

:-)

0/0
20.1.2016 12:38

R94a51d87e93k 66N92o96v64a66k 9134913329920

Neruším? Naopak!

0/0
21.1.2016 14:40

J56i83ř57í 19P77r86a32ž93á14k 9930442921572

Zajímalo by mě, zda je součástí stavby také oprava cestiček, zničených těžkou technikou.

Proč se nepoužije jiná technologie, která by nevyžadovala těžkou techniku?

Naši pradědové lanovku i rozhlednu postavili za pár měsíců s jednoduchými nástroji.

+7/−9
19.1.2016 16:13
Foto

T48o68m82á14š 57S96v74o21b70o47d15a 7720461415834

Plně souhlasím.

+1/−7
19.1.2016 17:32

J26i67ř21í 41B26a92c56h19t69í31k 3946562228172

můžete nastoupit chlapci

+11/−2
19.1.2016 20:07

J89i57ř52í 11K18o53c38u81r62e54k 6935564805848

Jistě. Můžete tam nahnat 100-500 chlapů, aby to vzali na ramena. A nebo ten most udělat do bednění a vozit beton v kolečkách. A nebo ho můžete udělat kamenný a vozit kámen v kolečkách. Otázkou je, kolik to bude stát.

0/−1
20.1.2016 12:42

J45i52ř46í 40P54r48a76ž46á82k 9130752631902

Použitá technologie určitě není nejlevnější. Což kdyby projektant a prováděcí firma zapnuli mozek a zvážili variantu ocel místo beton? Prvky by byly řádově lehčí, daly by se spojovat na místě.

0/−2
20.1.2016 14:40

V58á23c81l62a49v 62K13a80r89a61s 1707381866551

Koukám, nejmíň atomovej YnžYnýr ...

0/−1
20.1.2016 22:45

J43i14ř65í 46P68r21a71ž72á26k 9840642121732

Pěkných pár let jsem to studoval a dělal v oboru.....

0/0
20.1.2016 23:15

R40a52d73e49k 34N53o62v78a68k 9804913539930

Pořízení možná levnější, ale co životnost a údržba?

Ty t-bloky budou prakticky bezúdržbové...

0/0
21.1.2016 15:05

J76i14ř55í 90P74r12a66ž92á42k 9420262651162

Trať lanovky nebude solena jako silnice. Extrémní koroze nehrozí (Cca 5 mikrometrů z každého povrchu za rok, kdyby nebylo vůbec natřeno ani pozinkováno). Dnes je standard žárově pozinkovaná konstrukce, kde nehrozí koroze dlouhá desetiletí. A i ocelový Čechův most v Praze slouží už cca100 let....

0/0
21.1.2016 16:21
Foto

M29a85r95e96k 97C47e87r72n37y 5258216457

Tak panove, tohle je remiza...;-)

0/0
25.1.2016 8:52

D83a34v75i74d 33D73o92b74e43š 3675262357

Pěkné :-) Docela by mě zajímala celková rozvaha a ekonomika zvoleného řešení. Pronájem takové mašiny, desítky lidí celkem okolo (bez novinářů), navíc další záložní tahače. Musí vyrobit a na místo dopravit (asi z duhé strany od Nebozízku?) prefabrikáty. Nevyplatilo by se bednění a napumpovat to tam (z větší dálky)? I když, zase tam dostat automixy, čerpadlo... Potom jsou další dílčí kritéria (rychlost a co nejmenší obtěžování Malé Strany při stavbě apod.).

+1/−1
19.1.2016 13:54

J20o62s44e80f 96P20o56č83t28a 2113421929727

Věřte že toto je nejlevnější a nejrychlejší řešení. Ten "záložní tahač" jen přivezl protizávaží pro tohodle drobka. Bednění se musí po celé délce podepřít, armovací železo tam také nepřijde samo a domíchávačů by tam během lití projelo tolik že by lidé na chodnících nestačily uskakovat.

+2/0
19.1.2016 15:27

J82i92ř16í 15B14a75c40h78t38í27k 3416262678182

přesně tak. ty ideje o tom, jak by se to dalo postavit na místě a bez použití techniky mají pouze idealisti, kteří v životě podobnou činnost nedělali

+2/0
19.1.2016 20:08

J52i72ř40í 18K61o68c70u86r45e13k 6175754275678

Asi podle nich stačí 300 kg betonu, který napadá z nebe. :-P

0/0
20.1.2016 12:43

M37i27l81a91n 82M11a49j79e86r69č39í91k 1850550804446

O něčem jako je nejnižší venkovní/okolní teplota, při níž tuhne dostatečně (dle potřeb a rezervy / nad dimenzovanosti dle norem) pevný beton, která jistě není výrazně pod nulou, VÁM NIC NEŘÍKÁ?

Uvědomte si dělá se to schválně přes zimu, aby se výluka lanovky nedotkla ani jedné letní turistické sezóny, které jsou "atraktivnější" než zbytek roku!!

Kéž by si to jen DPP a HLAVNĚ OBJEDNAVATEL MHD - MAGISTRÁT (JÍM K TOMU ZŘÍZENÝ DOSUD ROPID, V BRZKÉ BUDOUCNOSTI VE SPOLUPRÁCI SE STŘEDOČESKÝM KRAJEM JINÁ JEHO NÁSTUPNICKÁ ORGANIZACE) A PŘESTALO PRÁZDNINOVÉ PRODLUŽOVÁNÍ INTERVALŮ MHD V PRAZE s odůvodněním, že z ní odjeli studenti i velká část obyvatel.

0/−2
20.1.2016 5:11

R13e64n38é 11Š14r20ů86t92e80k 8348125956578

Frajer(ři) Já mám kolikrát problé zacouvat s vozejkem do dvora. ;-D

+28/−1
19.1.2016 13:32
Foto

L12a96d38i57s71l50a21v 44S49t42r65n68a71d 7854701774698

To jsme už dva ;-D

+1/0
19.1.2016 15:19

V81o24j15t10ě10c52h 46P26r63a26i39s 3887215585981

Tři.

+1/0
19.1.2016 17:19

K52a32r83e71l 11V43e24d14r69a98l 4628312712413

Já myslím, že bychom se nedopočítali.;-D

+2/0
20.1.2016 15:49

S41t34a25n24d21a 51C87h90v56o12s54t 1902418

Tak to je pekna frajerinka se tim slalomem vymotat s takovym hov.adem R^

0/0
19.1.2016 13:11

M18a34r80t54i38n 83Š66t26ě49p11á98n76e35k 3677193443101

Krasa.

+1/0
19.1.2016 11:41

J46o31s74e83f 31K90a24r74f98í16k 7212615746800

Pěkný macek ;-DR^

0/0
19.1.2016 11:09

J27i19r11k16a 79S88v54e34j47k15o25v91s32k26ý 2469846831773

A to jste ještě neviděl LTM 11200. 1200kg/100m (188m s výložníkem).

+3/0
19.1.2016 14:42

O55n56d65ř33e26j 56Č85a42p65k79a 6381761543634

Dělal už něco u nás, nebo jsou jen v Německu ? Tam se jich prodalo docela dost kvůli větrným elektrárnám (100m teleskop dost zrychlí práci), ale tady vím jen o tom 800t u Hanyše.

+1/0
19.1.2016 15:10

J74o30s81e67f 33V61o38s55i55c21k82y 4683677396683

Hanys nebo Svestka, to jsou podnikatele, ktere jsem vzdy obdivoval. Nebali se stamilionovych investic a rizika s tim spojeneho! Bez nich by se nase stavebnictvi rozvijelo jen zvolna a porad bychom museli volat Nemce.

+39/−1
19.1.2016 10:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.