Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Monstrózní jeřáb se v noci vyšplhal na Petřín. Mráz mu nevadil, naopak

Jeden z největších mobilních jeřábů o hmotnosti 96 tun vyjel v noci na úterý na pražský Petřín, kde bude stavět most na Nebozízku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K88a88r23e59l 68H95o42r60á19k 2588539463723

Kolik řidič nadýchal a jakou dostal pokutu za jízdu po chodníku??

+1/−5
20.1.2016 19:20

O97n90d66ř66e81j 92Č26a62p92k43a 6681111543764

S nadměrným nákladem můžete i na dálnici do protisměru, když je potřeba a ta trasa je schválená a zabezpečená. Natož na nějaký chodník.

+2/0
20.1.2016 20:11

J83a20n 15Č81e77k64a56l 7269305864584

Pan Horák si, předpokládám, dělal legraci...

0/0
22.1.2016 12:16
Foto

M43a26r10e55k 44C72e53r64n76y 5758726647

Vzheledm k tomu, ze minusuje kde muze muze, tak asi nedelal:-/

0/0
25.1.2016 8:49

J19a38n 73K89o19h94l 4553547581244

Nechci ani vidět, jak budou vypadat cesty a chodníky po průjezdu takovýho 165t monstra..

0/0
20.1.2016 16:09

J29a58r50o13s75l74a81v 26P80r69u78s17a 9482750262164

Bezbariérově ;-D

+7/−1
20.1.2016 20:45

J57i69ř25í 45K77o10c20u55r95e53k 6145744475308

Dobrá práce. Takovéhle "hovado" protáhnout městem a vyjet na kopec? Smekám, viděl jsem na vlastní oči podobný typ jeřábu a s takovým mastodontem prijíždět městem? Klobouk dolů!

+6/−1
20.1.2016 12:55

Z74d42e10n29ě96k 50D15u41f96e78k 2824604938

Klobouk dolu celému týmu. Takovéhoto několik desítek tun vážícího drobečka dostat na místo je výkon. Tak tam hlavně rychle dejte ten most, Ať ten jeřáb dostanete dolu dřív než začne tát a oteplí se.

+2/−1
20.1.2016 11:19

L12a84d11a 88N96o72v12a46k 4842393227

to je tedy frajeřinka s takovou krávou potmě.., do toho ještě ty otravný oranžový majáky... Já bych se tam někde v polovině zašprcnul, že by to nešlo ani nahoru, ani dolu a šel bych se dolu na újezd vožrat...

+5/0
20.1.2016 0:18

M45i28c48h93a16l 32S69e17v77e60r94s46k17ý 4290788759109

Tam to asi nebude 500 kaček za motohodinu, jako když jsem si objednal bagr na výkop ;-D Ale jinak krása, krása, krása:-)

+1/0
20.1.2016 0:14

S26t72e45p62a27n 15T17o69t93h 8638169115448

Když tím jeho "větším" bratříčkem přesouvali u nás v Ústí gotický portál z podzemí, psalo se někde, že hodina vyjde na 10.000. 3 Dny ho stavěli, jeden den dělal, a tři zase rozmontovávali. Jen dvojí stěhování vyšlo na cca 8.000.000,-. (Rozřezání diamantovým řetězem trvalo týden)

Celková suma tehdá kolem 18.000.000,-

Jenom vyvažovací závaží vozili dva dny :-)

http://www.archiweb.cz/news.php?action=show&type=1&id=2999

+1/0
20.1.2016 6:34

T82o89m13á87š 82V77a12v20e34r73k18a 7751810432174

A který je ten první největší?

0/0
19.1.2016 22:01

O47n93d69ř27e96j 12Č30a21p92k58a 6281231403344

Tenhle je největší, co se dovede poskládat sám. Pak měl Hanyš ještě jeden s příhradovým ramenem na 550 tun, případně na to šel dát teleskop na 800 tun (obojí se ale vozí samostatně a musí to montovat další jeřáb).

+1/0
19.1.2016 22:23

J22i68ř63í 15K43o76c14u43r28e46k 6115724885908

Ještě existuje LTM 11200 :)

0/0
20.1.2016 12:40

O98n36d86ř44e70j 10Č31a10p92k87a 6141421623784

Taky AC 1000 od Terexu (přímá konkurence, taky 1200t/3m), ale ani jeden z nich u nás AFAIK není.

0/0
20.1.2016 12:52

M19a38r63t64i70n 85U22l15e54h69l47a 4661134148

Pekna masinka R^R^R^

+3/0
19.1.2016 19:46

M33a26r33t22i39n 22K65ř71í82ž 9513402120227

Mám rád precizní práci velkých strojů.

0/0
19.1.2016 19:28

A74l11e10š 24M34e33t88l81i46c12k12ý 4782924814269

Jsem zvědavý, zda ukážete i video,až pojede pryč :-) Jinak dobrá práce,je vidět,že řidič umí :-)

+3/0
19.1.2016 17:39

P96a14v96e27l 34R69a71t80h29o32u66s52k66ý 6790229401

Mráz mu nevadil, naopak.

Vadil.

+12/−1
19.1.2016 17:00

J83i10ř39í 78T68i47n52t77ě79r85a 6500789313190

Vážený pane Rathouský,

můžete svoje tvrzení podložit nějakým hodnověrným odkazem?

0/0
19.1.2016 19:54

P60a28v83e54l 85R47a42t84h87o15u13s30k80ý 6900679791

Opak nevadil je vadil. Takový vtípek, to byste nepochopil. Nechte to být.

+6/0
20.1.2016 8:54

J31i11ř34í 70T28i77n63t12ě57r59a 6610289463470

Pane Rathouský,

děkuji za vaši stručnou odpověď, kterou jste objasnil svoji poznámku.

0/0
20.1.2016 12:15

P28a91v58e20l 71R48a67t22h93o73u97s98k22ý 6330759481

Nemáte zač. Rád pomohu, když je třeba.

0/0
20.1.2016 12:24

J65i60ř19í 10E63r48b54e60n 1893814636817

Nevadí, dostane čaj.

(Pokud oba narážíme na stejný televizní pořad.)

:-)

0/0
20.1.2016 12:38

R95a36d85e24k 47N49o85v20a70k 9704293299220

Neruším? Naopak!

0/0
21.1.2016 14:40

J19i17ř59í 71P29r65a39ž35á19k 9920102191462

Zajímalo by mě, zda je součástí stavby také oprava cestiček, zničených těžkou technikou.

Proč se nepoužije jiná technologie, která by nevyžadovala těžkou techniku?

Naši pradědové lanovku i rozhlednu postavili za pár měsíců s jednoduchými nástroji.

+7/−9
19.1.2016 16:13
Foto

T83o79m46á97š 29S88v83o84b25o66d87a 7820601715464

Plně souhlasím.

+1/−7
19.1.2016 17:32

J64i76ř94í 41B89a87c54h40t94í87k 3706252338562

můžete nastoupit chlapci

+11/−2
19.1.2016 20:07

J86i43ř84í 14K11o64c16u73r71e51k 6395444365928

Jistě. Můžete tam nahnat 100-500 chlapů, aby to vzali na ramena. A nebo ten most udělat do bednění a vozit beton v kolečkách. A nebo ho můžete udělat kamenný a vozit kámen v kolečkách. Otázkou je, kolik to bude stát.

0/−1
20.1.2016 12:42

J50i70ř88í 68P93r91a69ž42á96k 9680282581392

Použitá technologie určitě není nejlevnější. Což kdyby projektant a prováděcí firma zapnuli mozek a zvážili variantu ocel místo beton? Prvky by byly řádově lehčí, daly by se spojovat na místě.

0/−2
20.1.2016 14:40

V48á51c20l57a73v 60K38a38r32a12s 1787581176391

Koukám, nejmíň atomovej YnžYnýr ...

0/−1
20.1.2016 22:45

J90i14ř53í 11P55r61a60ž89á34k 9980122311402

Pěkných pár let jsem to studoval a dělal v oboru.....

0/0
20.1.2016 23:15

R85a54d46e26k 85N52o35v67a31k 9614923649820

Pořízení možná levnější, ale co životnost a údržba?

Ty t-bloky budou prakticky bezúdržbové...

0/0
21.1.2016 15:05

J96i63ř27í 67P19r19a85ž62á77k 9370522661722

Trať lanovky nebude solena jako silnice. Extrémní koroze nehrozí (Cca 5 mikrometrů z každého povrchu za rok, kdyby nebylo vůbec natřeno ani pozinkováno). Dnes je standard žárově pozinkovaná konstrukce, kde nehrozí koroze dlouhá desetiletí. A i ocelový Čechův most v Praze slouží už cca100 let....

0/0
21.1.2016 16:21
Foto

M95a77r57e27k 21C55e52r29n51y 5838856857

Tak panove, tohle je remiza...;-)

0/0
25.1.2016 8:52

D91a16v81i71d 68D52o60b46e71š 3635962727

Pěkné :-) Docela by mě zajímala celková rozvaha a ekonomika zvoleného řešení. Pronájem takové mašiny, desítky lidí celkem okolo (bez novinářů), navíc další záložní tahače. Musí vyrobit a na místo dopravit (asi z duhé strany od Nebozízku?) prefabrikáty. Nevyplatilo by se bednění a napumpovat to tam (z větší dálky)? I když, zase tam dostat automixy, čerpadlo... Potom jsou další dílčí kritéria (rychlost a co nejmenší obtěžování Malé Strany při stavbě apod.).

+1/−1
19.1.2016 13:54

J65o88s91e44f 77P17o26č92t58a 2223551569207

Věřte že toto je nejlevnější a nejrychlejší řešení. Ten "záložní tahač" jen přivezl protizávaží pro tohodle drobka. Bednění se musí po celé délce podepřít, armovací železo tam také nepřijde samo a domíchávačů by tam během lití projelo tolik že by lidé na chodnících nestačily uskakovat.

+2/0
19.1.2016 15:27

J14i50ř46í 22B63a54c78h40t80í27k 3136142898192

přesně tak. ty ideje o tom, jak by se to dalo postavit na místě a bez použití techniky mají pouze idealisti, kteří v životě podobnou činnost nedělali

+2/0
19.1.2016 20:08

J84i91ř30í 11K42o79c84u60r31e62k 6175514435678

Asi podle nich stačí 300 kg betonu, který napadá z nebe. :-P

0/0
20.1.2016 12:43

M92i37l79a59n 34M60a64j11e23r33č18í18k 1280410834716

O něčem jako je nejnižší venkovní/okolní teplota, při níž tuhne dostatečně (dle potřeb a rezervy / nad dimenzovanosti dle norem) pevný beton, která jistě není výrazně pod nulou, VÁM NIC NEŘÍKÁ?

Uvědomte si dělá se to schválně přes zimu, aby se výluka lanovky nedotkla ani jedné letní turistické sezóny, které jsou "atraktivnější" než zbytek roku!!

Kéž by si to jen DPP a HLAVNĚ OBJEDNAVATEL MHD - MAGISTRÁT (JÍM K TOMU ZŘÍZENÝ DOSUD ROPID, V BRZKÉ BUDOUCNOSTI VE SPOLUPRÁCI SE STŘEDOČESKÝM KRAJEM JINÁ JEHO NÁSTUPNICKÁ ORGANIZACE) A PŘESTALO PRÁZDNINOVÉ PRODLUŽOVÁNÍ INTERVALŮ MHD V PRAZE s odůvodněním, že z ní odjeli studenti i velká část obyvatel.

0/−2
20.1.2016 5:11

R88e39n86é 97Š41r10ů37t21e23k 8768345526288

Frajer(ři) Já mám kolikrát problé zacouvat s vozejkem do dvora. ;-D

+28/−1
19.1.2016 13:32
Foto

L82a15d21i20s21l46a53v 46S53t79r38n53a82d 7774961914338

To jsme už dva ;-D

+1/0
19.1.2016 15:19

V61o52j75t59ě73c76h 63P45r35a92i98s 3677465575361

Tři.

+1/0
19.1.2016 17:19

K21a82r39e27l 95V96e17d93r40a34l 4458592572533

Já myslím, že bychom se nedopočítali.;-D

+2/0
20.1.2016 15:49

S57t31a40n28d88a 24C80h75v68o19s37t 1572748

Tak to je pekna frajerinka se tim slalomem vymotat s takovym hov.adem R^

0/0
19.1.2016 13:11

M84a53r53t78i16n 32Š12t42ě10p48á78n95e35k 3547583453351

Krasa.

+1/0
19.1.2016 11:41

J38o27s15e90f 77K70a68r48f56í42k 7542445246300

Pěkný macek ;-DR^

0/0
19.1.2016 11:09

J89i48r32k31a 50S85v55e38j36k54o21v57s82k60ý 2329626691323

A to jste ještě neviděl LTM 11200. 1200kg/100m (188m s výložníkem).

+3/0
19.1.2016 14:42

O40n42d79ř20e51j 83Č17a82p84k39a 6591891573974

Dělal už něco u nás, nebo jsou jen v Německu ? Tam se jich prodalo docela dost kvůli větrným elektrárnám (100m teleskop dost zrychlí práci), ale tady vím jen o tom 800t u Hanyše.

+1/0
19.1.2016 15:10

J85o27s88e57f 13V32o18s58i79c10k89y 4593787306873

Hanys nebo Svestka, to jsou podnikatele, ktere jsem vzdy obdivoval. Nebali se stamilionovych investic a rizika s tim spojeneho! Bez nich by se nase stavebnictvi rozvijelo jen zvolna a porad bychom museli volat Nemce.

+39/−1
19.1.2016 10:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.