- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ano, je to dlouhý. taky jsem to nedočetl
trochu mne mrzí ta ztráta diverzyty, weby vypadají prakticky stejně, a pokud dřív firma alespoň splácala nějakou inforamci co vlasntě dělají protože na webu prostě muselo být něco napsáno, tak teď je rozdíl ten, že to tam prostě nenapíšou a obrázek ředeitele a pár mraků (as cloudu) to člověku už ani nenaznačí ale je fakt že na mobilu je to super, člověk může rejdit jedním palcem a projít v podstatě celej web cestou od auta ke vchodu do firmy, dřív musel rejdit dvěma prstama a různě posouvat a zoomovat.... na druhou stranu se aspoň něco dozvěděl no
tak trend se dokonce snaží narvat vše na jednu stránku.. páč na co budete na mobilu nebo tabletu klikat, jsou firmy, který celý svůj obsah vměstnaly na jednu stránku o pěti sekcích.. to prolítnete za pár vteřin.. ale není to aplikovatelný všude.
WTF?! Ten clanek je textove tak dlouhej, ze jsem to ani necetl. Vypada to na reklamni text... Takovejch firem majic tento "princip" radoby webu je na svete tisice. Pro nekomercni pouziti je to pouzitelne a to je tak vse. V komercnim prostredi je to k nicemu.
pane Dlouhý, je to dlouhý? :-) Tak naštěstí i webnode zjistilo, že lidé nečtou (jak je v titulku), tak snad by nepřipláceli za tak dlouhé PR.
Jinak máte pravdu, pro nekomerční účely lze využít kde co, webnodem počínaje, přes wix, blogspot, tumblr a třeba weebly konče. Jsou dokonce tací, co si vystačí se stránkou na FB nebo Google+, nebo dokonce stačí pouze firemní zápis na firmách.
Nemyslím, že by v komerčním prostředí takový web neobstál. Jde o obor a návštěvníka.
Pokud má ale někdo vysoké nároky na to, jak má web vypadat, jak má fungovat a má plnit vysoké cíle, kdy je potřeba ladit každý detail i UX, pak je to na zakázkovou tvorbu. Ale takový člověk není jejich cílovka :-)
jo velká fotka přes celou obrazovku a malé menu, skryté ve fotce.... to hned odcházím na jinou stránku, klidně i ke konkurenci.
Ale takhle se dneska dělají weby. Kvůli dotykovým zařízením a mobilům
Jak už někdo nadhodil dole: docela by mě zajímalo proč tahle "zatvrzele česká" firma má sídlo ve Švýcarsku, ve městě o velikosti cca Litvínova, na společné adrese s desítkami dalších firem? (http://www.moneyhouse.ch/en/domicile/Zug/Gartenstrasse_3.htm)
Že by "daňová optimalizace"?
Protože se asi nechtějí mazat s českou dementní legislativou.
Danova optimalizace asi ne.Švýcarsko neni zrovna daňovým rájem.
Ale nemají tam Babiše s Mládkem
Místo doma udělaných HTML stránek v jakémkoliv z tisíců konkurenčních editorů a hostingu u jedné z milionu konkurenčních firem za směšnou cenu jste odkázaní na jediný drsně omezený editor v prohlížeči, abyste se stali rukojmím jediné monopolní firmy, která si může stanovit roční poplatek, jaký ji napadne. Chcete odejít? Můžete, ale pracně vytvořené stránky si s sebou nikam nevezmete Drží vás tím v šachu.
.
Tomu říkám pokrok! Ten nejde zastavit
.
Znám spoustu lidí, kteří začali ve verzi zdarma, věnovali tomu spoustu času a když konečně pracně dodělali slušný web, zjistili, že stačí pár obrázků navíc a najednou musí mít placenou verzi. Nejnižší cena - dvě stovky měsíčně! Kdo chce kam, pomozme mu tam
Jenže ne každý si ty stránky v HTML umí udělat, nemluvě o tom, že nebude ani vědět, jak začít. A já si dokonce myslím, že ne každý to potřebuje vědět. Samozřejmě, že tady na Technetu bude větší procento těch, kteří si dokáží udělat svůj web kompletně od základu v Notepadu+, ale někdo prostě po takové schopnosti ani netouží.
Filosofie webových stránek... no, rád bych se živil jako filosof webových stránek, dá se v tomhle oboru někde získat doktorát? Něco jako PhWS... No je dobře, že stránky jsou responzivní, prostě vezmeme anglické slovo a dáme mu českou koncovku... Jak prosté.... tohle už jsem viděl s výrazem "to book", který se do češtiny překládá jako "zabukovat" (asi to znamená umístit za buk, nevím), či dokonce "zaknihovat". Přitom čeština disponuje elegantním slovem: "zamluvit". Pak výraz "I want to book a book" čeština nádherně převede na "Chci si zamluvit knihu." (A ne "Chci si zaknihovat knihu" nebo "zabukovat knihu" (to už by bylo lepší říct "zabůkovat bůk". Co znamená "responzivní"? Že stránky jsou schopny automatické adaptace na nejrůznější zařízení.... Jistě existuje celá řada jiných slov, kterými čeština přirozeně disponuje, ale to by autoři nesměli být líní je hledat....
Proměnný?
Fandím vám, ale věřte, že je to boj s větrnými mlýny. Blbů je přesila.
"Na dlouhé texty podle něj není zvědavý ani čtenář ani podnik, který má často potíže vytváře srozumitelné delší texty."
.. a stejně jako iDNES má neustálé potíže s korekturou.
V téhle větě je to takové symbolické Díky. Pamatuju si, jak jsem jednou do životopisu na střední škole napsal "good knowladge of English"
Mě vždycky baví, jak podobné firmy mají spoustu řečí o "vizuálně výrazných a originálních webech" a když se podíváte na jejich demo, tak už v něm je vidět, že to je jedna jediná šablona a spousta líbivých obrázků nakoupených z fotobanky, na kterých nemá firma, co se týče kreativit, ani zrnka zásluhy. Ty pak tvoří 90 % designu, kterým se tak naparují.
V článku se píše doslova - Jsou nyní vizuálně výrazné, stavebnicové a respozivní. O nějaké originalitě, jak záměrně a rafinovaně podsouváte není v článku ani slovo. Co se týče zbytku vašeho názoru, si prosím uvědomte, že taková aplikace vyhovuje cílové skupině lidí, kteří kreativitu profesionálních grafiků vůbec nevyžadují, nýbrž jim zcela vyhovuje právě tento rychle dostupný šablona model, jenž dokážou obsluhovat sami. Zde a v cenové dostupnosti leží přidaná hodnota aplikace, nikoliv v kreativitě.