Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dívejte se, česká loď veze zrní do Hamburku

Lodní kolos, nejprve zaplněný železným šrotem, vyplul ve středu 6.4. ráno z Děčína na několikadenní cestu do Hamburku. Celou jeho cestu můžete živě sledovat na Slow TV na portálu Playtvak.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76o24s20e47f 57P92o64t36r 6200441737539

Pro redaktory TECHNETU:

O češtině se říká, že je to dost přesná řeč, pro každou událost se najde přesný výraz, což ovšem asi redaktoři TECHNETU nerespektují nebo neznají protože "zrní" se sype slepicím. Když loď, nebo jiný přepravce veze tuto komoditu mluví se o "obilí".

0/0
12.4.2016 18:44

V29a76c63l84a85v 29V36a21v78r39a 3227784805747

Kam se hrabete na komunisty za totálu...

Ti měli hromadu zaoceánských lodí co brázdily oceány celého světa a vydělávaly státu "balíky". Vždy o Novém roce šly k jejich posádkám pozdravy z domova. Námořní plvba vznikla v Československu v r.

Lodě rozkradeny, všechno zničeno. Ostatně jako CELÝ průmysl od těžkého po spotřební. Jen trosky zůstaly. Opuštěné budovy a bývalá sláva československých výrobků po celém světě. Pak přišla univerzální výmluva, že to všechno zničila asijská konkurence. Ani malé dítě tomu nevěří a jednou se o tom bude u učit. Zatím se svět jen směje nad neschopností české ekonomiky která žije jen na menších platech (nákladech).

Plavba "labsko-oderská" byla chudá příbuzná toho, co byla plavba námořní s 45 plavidly a trvalým vysokým ziskem.

Rozkradeno hned v první privatizační vlně. Dnes nemá stát z toho všeho nic než tuhle labskou "chloubu"..

Námořní plavba vznikla v r. 1959 a bylo o ní dobře postaráno.

0/−7
11.4.2016 17:18

K78a37r60e86l 12N50o61v82ý 4389809103579

divím se,proč jsi to nevzal do svých rukou.mohll jsi být bohatý jak onassis.v opačném případě jsi pouhý tlučhuba.

+5/0
11.4.2016 18:47

V41i95k43t53o44r 69K60o10š57k18a 4722390147139

On ma pravdu, za zlikvidovani namorni plavby CSR muzem dekovat Kozenimu...

0/−1
11.4.2016 19:14

F38r13a47n11t41i66š82e91k 85M98a59t57ě71j12č67e92k 7353142843701

Bohužel jsi nevyvrátil jedinou jeho myšlenku. Pro tebe i mnohé další je skutečně zajímavé stránky, které pojednávají o naší bývalé, bohužel rozkradené flotile námořních lodí.

http://www.namorniplavba.cz/cnp/35316.html

+1/−2
11.4.2016 23:45

J93i25ř45í 84K76o19c29u74r52e69k 6645304815988

A byly to vysoce moderní lodě, takže nehrozilo, že jim EPA zakáže vstup do US přístavů?

0/0
12.4.2016 13:54

J21i58ř45í 36K49o42c74u49r19e43k 6925864965578

Měli jich 12!! Dvanáct! Pro srovnání: Maersk jich má 1000 (tisíc), MSC a CMA přes čtyři stovky.

+1/0
12.4.2016 13:53

H41o63n82z67a 53Z42e18m23a66n 6618338322465

:-) o jaké české slávě to mluvíte? Myslíte ten zoufale zaostalý, nemoderní těžký průmysl z osmdesátých let? A nebo některý z těch nových, technologicky vyspělých, konkurence schopných podniků co jich je teď několi kolem každého města?

0/0
12.4.2016 15:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.