Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dívejte se, česká loď veze zrní do Hamburku

Lodní kolos, nejprve zaplněný železným šrotem, vyplul ve středu 6.4. ráno z Děčína na několikadenní cestu do Hamburku. Celou jeho cestu můžete živě sledovat na Slow TV na portálu Playtvak.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66o22s20e14f 21P21o41t17r 6690531757969

Pro redaktory TECHNETU:

O češtině se říká, že je to dost přesná řeč, pro každou událost se najde přesný výraz, což ovšem asi redaktoři TECHNETU nerespektují nebo neznají protože "zrní" se sype slepicím. Když loď, nebo jiný přepravce veze tuto komoditu mluví se o "obilí".

0/0
12.4.2016 18:44

V67a61c56l72a12v 43V78a91v44r98a 3267814955847

Kam se hrabete na komunisty za totálu...

Ti měli hromadu zaoceánských lodí co brázdily oceány celého světa a vydělávaly státu "balíky". Vždy o Novém roce šly k jejich posádkám pozdravy z domova. Námořní plvba vznikla v Československu v r.

Lodě rozkradeny, všechno zničeno. Ostatně jako CELÝ průmysl od těžkého po spotřební. Jen trosky zůstaly. Opuštěné budovy a bývalá sláva československých výrobků po celém světě. Pak přišla univerzální výmluva, že to všechno zničila asijská konkurence. Ani malé dítě tomu nevěří a jednou se o tom bude u učit. Zatím se svět jen směje nad neschopností české ekonomiky která žije jen na menších platech (nákladech).

Plavba "labsko-oderská" byla chudá příbuzná toho, co byla plavba námořní s 45 plavidly a trvalým vysokým ziskem.

Rozkradeno hned v první privatizační vlně. Dnes nemá stát z toho všeho nic než tuhle labskou "chloubu"..

Námořní plavba vznikla v r. 1959 a bylo o ní dobře postaráno.

0/−7
11.4.2016 17:18

K65a64r27e92l 27N12o98v72ý 4319679833549

divím se,proč jsi to nevzal do svých rukou.mohll jsi být bohatý jak onassis.v opačném případě jsi pouhý tlučhuba.

+5/0
11.4.2016 18:47

V94i63k90t53o11r 87K57o19š15k37a 4902470547509

On ma pravdu, za zlikvidovani namorni plavby CSR muzem dekovat Kozenimu...

0/−1
11.4.2016 19:14

F62r28a64n81t56i54š85e28k 92M39a17t96ě31j17č22e22k 7663912813581

Bohužel jsi nevyvrátil jedinou jeho myšlenku. Pro tebe i mnohé další je skutečně zajímavé stránky, které pojednávají o naší bývalé, bohužel rozkradené flotile námořních lodí.

http://www.namorniplavba.cz/cnp/35316.html

+1/−2
11.4.2016 23:45

J90i44ř34í 92K88o90c57u39r24e12k 6985384455558

A byly to vysoce moderní lodě, takže nehrozilo, že jim EPA zakáže vstup do US přístavů?

0/0
12.4.2016 13:54

J53i85ř13í 73K54o47c96u41r82e40k 6885314645378

Měli jich 12!! Dvanáct! Pro srovnání: Maersk jich má 1000 (tisíc), MSC a CMA přes čtyři stovky.

+1/0
12.4.2016 13:53

H56o94n10z13a 29Z57e73m37a16n 6518418522865

:-) o jaké české slávě to mluvíte? Myslíte ten zoufale zaostalý, nemoderní těžký průmysl z osmdesátých let? A nebo některý z těch nových, technologicky vyspělých, konkurence schopných podniků co jich je teď několi kolem každého města?

0/0
12.4.2016 15:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.