- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v USA si o takovem letadle mohou nechat leda zdat
Omlouvám se za mínus, to je asi ta závist v mé duši. Už jsem úplně zapoměl na tu osvěžující dětinsknost kterou jsem narozdíl od vás ztratil v mateřský školce
Tak, a je v cudu. Rachot, ze to vzbudilo uplne vsechny.
Mam dotaz, teda dva dotazy. Tisice turistu cekali u drahy 30, a zrejme mala cast u drahy 24. Jak se tito dozvedeli o draze 24, bylo to znamo predem, nebo to odposlechli az z radia (ATC)? A proc povolili 225 jako jedine letadlo na 24, kdyz v pouzivani byla 30? Kvuli pojizdeni zpet na cargo?
Možná to někdo stihnul podle ATC (i když v té zácpě, která následovala, dost těžko). Spíš ale čekali, že si ji vyfotí, až přijede zaparkovat před cargo, a trefili jackpot.
Na 24 ho nejspíš poslali kvůli pojíždění, 12 by byla nejlepší co se týká větru, ale vracet by se musel po dráze, takže by celou dobu blokoval letiště. Takhle měl sice boční vítr, ale nikdo kvůli němu nemusel čekat. Jen to naštvalo pár tisíc lidí na poli.
Nevíte někdo kolik stojí taková sranda pro zákazníka, když na dopravu takového těžkého nákladu spěchá a nechce to dopravit po moři? Zhruba
Můžes si to letmo spočítat i jen z ceny paliva. Objem nadrzi ma na 300.000 litru a podle zateze uleti od 9000(100t) do 4500(200t).
Treba v Praze stoji 60Kc.!!!! Naplneni nadrze tak vyjde na 18.000.000. Do Perthu, kam leti, bude 2x tankovat, musi se ale taky vratit na zakladnu. Takze pocitejme minimalne 4x naplni nadrze. Posadka letadla tvori 6 lidi a střidá se celkem 24. V objemu paliva bude ale jejich plat marginální. Něco budou stat odpisy a letistni poplatky. ale odhadem by se dalo predpokladat, ze ikdyz budeme pocitat palivo levnejsi po ceste, tak se na nejakych 80-100M za cestu pres celou planetu da dostat.
Kazdopadne letova hodina spotrebuje v prumeru 18t paliva, coz po Evrope bude v pohode. Do Prahy letel cca 5 hodin. Takze to je asi 5M na cestu do Prahy z Ukrainy 10M i s navratem. Nejak moc nechapu, jak se to muze vyplatit
Technologie SSSR, byla již v roce 1889 dál, než je technologie ČR dnes :-)
Technologie komunistického teroru nepochybně.
Jen bych rád pány, co se tu dohadují o nacionalistickém cpaní se Ukrajinců s vlajkou a livery na An-225, rád opozornil, že zrovna tu livery už má z dob dávno předMajdanovskou, prvně byla v tomto nátěru vidět už v roce 2012!
Ta diskuze je úplně mimo mísu. Letadla prostě často mají národní barvy. Docela se divím, že někdo kritizuje barvy, a nevadí mu, že letadlo má ukrajinské jméno, navíc pochopitelně napsané ukrajinskou azbukou. Politizování je tady těžce mimo.
Ví tu někdo, kam ho po přistání odstavili? Chci se na něj zítra mrknout s dětmi, tak kde po něm mám pátrat. Díky.
Cargo terminál, měl by stát na pojížděčce Z.
Tak zrovna A380 zadny prcek neni. Je sice mensi nez Mrija ale zase ne o tolik jak by se zdalo. Je dokonce nizsi nez A 380. Zajimave.
Mrija uveze vic, jak 2x tezsi naklad.