- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zkusil jsem několik vyhledávačů a nejlíp mi vyšel Skyscanner. Pravda je že Kiwi jsem nezkoušel.
Na lowcosty mi přijde nejlepší azair. Skyscanner se dost zhoršil, dříve uměl zkombinovat přestupy lépe.
pravda, na tomto článku je jediné plus foto Lucie Brešové :)
Jeden priklad, jak to krasne (ne)funguje - letenka DUS-IXB zpatecni s daty 15.7. a 29.7, Kiwi najde za 866€ cestu pres Prahu, Dubaj a Delhi se 4 lety (celkem 48 hodin) a take 4 lety (50hodin) s malou zmenou - pres Istanbul. Lufthansa totez za 730€ 3 lety tam i zpet pres Frankfurt a Delhi, celkem 27 hodin tam a 20 hodin zpet. To vse na jedne letence s garanci prestupu/spoju...
Stejná zkušenost. Zkusil jsem porovnat svůj let, nakupuju u Expedie:
PRG-SEA 22-30.7.:
KIWI recommended: $1502, 22hodin cesta
Expedia recommended: $1365, 13 hodin cesta
I ta nejlevnější letenka KIWI je dražší než co nabídla Expedie, s cestou 3x delší
JInak technicky kiwi fungovalo (zkoušel jsem na mobilu), nicméně nevidím v nich žádnou výhodu ani nenabízí nic extra. Jako studenský projekt snad, ale zatím nevidím důvod, proč by se měli prosadit
"Testy však v neděláme, protože potřebujeme jít rychle dopředu" - jedinym cilem tehle "firmy" je ziskat v co nejkratsim case co mozna nejvetsi obrat (nikoli zisk) a firmu co nejlepe prodat vhodnemu investorovi. Nic vic...
Doufám, že tohle čte někdo z té firmy. Reaguji na "Testy však v neděláme, protože potřebujeme jít rychledopředu a jediné, co se může stát, je, že ztratíme peníze. A peníze aktuálně nejsou to, co nás trápí tolik jako čas. Takže si vlastně občasnými chybami kupujeme čas."
Velká chyba - dnes jsem si s tím systémem docela hrál a je to jedna velká tragédie. Opravdu taková betaverze, kterou bych se nikde nechlubil. Pomalé načítání, neustále chybové hlášky (unexpected error/objevila se neočekávaná chyba) při zcela triviálních operacích (např. rozkliknutí pole From: a pokusu tam něco zadat).
Zcela evidentně schází testy na funčnost, výkon, dobu odezvy, ergonomii, uživatelskou přívětivost,... Není zde monitoring systému (co nám z toho lítá za chyby?) Tohle revize kodu mezi programátory nezachrání...
Nerozumím tomu vrazit desítky milionů do domény, najmout stovky lidí a nezaplatit si pár testerů. Je tam i spousta nelogičností - systém pozná, že jsem v ČR (ukazuje CZK a Prahu jako výchozí), ale neustále se přepíná do US Angličtiny.
Momentálně se mi už víc jak hodinu nedaří systém rozchodit - asi vám uplně vypadlo spojení do databáze a vyhledat nelze vůbec nic.
"Jediné co se může stát" není jen ztráta peněz, ale ztráta důvěry potencionálních zákazníků. Přečtěte si pozorně diskusi - spousty lidí kiwi vyzkouší, ale pokud nejsou spokojeni, tak už se sem vracet nebudou. Lidé mají rádi věci co fungují - nikoho nepotěší desítky minut fungovat s nefunkčním systémem...
Není to spíš Vaším prohlížečem? Mě se pomalu načítá jen ta hlavní stránka.
Uprimne lituji lidi,kteri si objednaji pres tento "system"letenku.Pravidelne letam z Aise a pres ten jejich "system" vzdycky vyjde letenka minimalne na dvojnasobek co si ji kupuju-zvlast lowcost let a zvlast hlavni let.Doporucuji zustat u starych osvedcenych.
Taky mám podobnou zkušenost. Někdy jsou schopni najít docela dobré lety, ale často jsou neskutečně předražení.
Zkoušel jsem si koupit letenki na KIWI, ale zatím mi ten systém příjde hodně Beta.
Předevčírem mi to nabízelo levné letenky a hned jak jsem si ji chtěl objednat, skočila tam s omlouvou zhruba dvounásobná cena. Na Student Agency, nebo Pelikánu jsem našel mnohem zajímavější ceny.
Neumí to, složit si složitější let.
No a teď mi to píše:
Objevila se neočekávaná chyba, omlouváme se za vzniklé potíže, zkuste prosím znovu načíst stránku.
Nějak se mi nechce vám svěřit svoje peníze...
Tak jsem to chtěl vyzkoušet a smolík.
1) Proč musí být datum návratu do 31. 12. 2016 a nejde zadat návrat na jaře 2017?
2) Efektivně systém stejně nenajde žádnou letenku po 23. 11. Proč?
Jiné systémy fungují tedy daleko lépe a nemají takovéto problémy.
Vyzkoušeno na letence Manila - Praha...
Ta a teď prý "Loading prices on map An unexpected error appeared, we are sorry for inconvenience, please try to reload the page.", takže to asi opravdu nikdo netestuje.
Já si kupuju letenky zásadne přez kiwi (skypicker) nejvetším bonusem pro mě je že je v češtině a to i podpora a systém je jednoduchej. Pokud chci něco změnit, prostě zavolám do brna, nebo napíšu email a všechno je OK. Jinde skrytý poplatky, omezený počet aerolinek, neintuitivní ovládání na emaily v češtině není nikdo zvědavej natož pak na telefonáty...
Skrytou reklamu je potřeba napsat skrytě.
Jen takové doporučení pro příště.