Diskuze

Zablokovali sto tisíc, ale letenku neprodali. České Kiwi.com má problém

Ambiciózní projekt Kiwi.com na prodej letenek slaví mezinárodní úspěchy. S prudkým růstem však přišly i první problémy. Služba slibuje, že je nejlevnější, ale neplatí to vždy. Může se vám dokonce stát, že ačkoliv za letenky zaplatíte, nedostanete je a peníze vám banka dočasně zablokuje. Na nápravě už firma pracuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HZ

Já si zcela přesně vybavuji Kiwi internet (někdy kolem roku 2001) .. a netrvalo dlouho a vyšuměl do ztracena takže to je to samé ? stejní lidé ?

0 0
možnosti
PM

P81e72t27r 17M13i95c33h83a23l

17. 6. 2016 16:52

Pochopil jsem správně, že se jim toto politováníhodné nedopatření stane maximálně jednou za deset let? :-)

5 0
možnosti
JH

J17a76n 22H54á42l68a

17. 6. 2016 9:40

Trochu moc chyb na jeden nákup na můj vkus. A to ještě zdaleka není jasné, zda těch 100 000,- bude odblokováno do slibovaných deseti dnů. Ať se majitel start upu vymlouvá jak chce, tohle je na regulérní žalobu u soudu. Každopádně asi už chápu, proč to přejmenování - budou se tedy předpokládám přejmenovávat po každém podobném průšvihu, až se nakonec z torza firmy vytáhne zbytek aktiv a s.r.o. se pošle do konkurzu?

1 5
možnosti
VP

Pochopte, že ty peníze jsou jenom zablokované. Jediný kdo se tímto obohatil je banka. Dá se říct, že pokud se tímto zamezí opakovanému nákupu, je to Kiwi dokonce ku škodě.

1 2
možnosti
MH

uplne si vybavuji tu vetu jak pred nedavnem pan majitel tvrdil, ze nemaji cas na to aby se zabyvali testovanim. Ze se to sfoukne za pochodu. Na takove malickosti nemaj cas. No ja vam nevim mili moji. servis poprumer, velice zavazne chyby v systemu a to budte radi, ze na vas nevzali pravnika a nezalovali vas za usly zisk. negativni reklama taky reklama. co?

5 0
možnosti
SH

a) stale "start up" s dobrým obratem : ̈D - PR k nezpalacení od konkurence

b) výborný vyhledávač - najde - zkontroluji u zdroje a koupím u zdroje nebo na kiwi

c) dobrý hotel v EU - check in - blokace celkové ceny - check out zaplaceno, částka z check-in blokována déle než měsíc, urgence, telefony, maily, ale povedlo se uvolnit a dostat zpět ;)

d) US - NY - hotel - check-in blokace, omylem provedli 2x 150.000, .... uvolnění po 21 dnech

atd. atd.

0 0
možnosti
PN

P60a29v88e56l 88N89o20c36a64r

16. 6. 2016 18:44

Copak,konkurence?

0 6
možnosti
ŠV

Proč konkurence...tento příběh od Honzy Březiny je i na FB. A opravdu asi není košér někomu bloknou jen tak 100.000,-

10 1
možnosti
PN

P42a61v40e35l 68N76o68v30á73k

16. 6. 2016 17:55

no tak tohle jsou typicke problemy noveho projektu. to si sedne.

1 0
možnosti
MK

Tak však tu před 14ti dny byl článek o tom, kde šéf kiwi mluvil o tom, jak NETESTUJÍ, že by je to jen zdržovalo a že jde přeci jen o peníze... Tak doufám, že to zákazníky, kterým se díky chybám systémustane něco podobného upokojíj. ;-)

3 1
možnosti
GH

Velmi by mě zajímal mechanismus, který tyto systémy pro identifikaci fraudů používají, protože podle mých zkušeností je to z velké části dílo generátoru náhodných čísel, který je omezený pouze tím, kolik peněz a jak často si dovolí patřičná banka na daném účtu zablokovat.:-/

0 0
možnosti
VP

Pokud používají neuronové sítě tak nejste daleko od pravdy. ;-D

Je možne, že jediné co se o výsledku ví je, že má vysokou úspěšnost.

1 0
možnosti
MW

M90a72r47e12k 45W45o91l65f

16. 6. 2016 14:06

Pokud jsou ty jejich procenta správně tak podobný případ (špatná cena a zablokovane peníze) připadá na jeden případ z pěti tisíc. V závislosti na objemu objednávek to tedy řeší parkrat do měsíce? To neni u podobného businessu žádná katastrofa, neschopnost pracovníka help line je samozřejmě něco jiného.

0 1
možnosti
GH

Zjevně nejde o neschopnost helpdesku, ale o zájem banky držet zneplatněnou transakci maximální možnou dobu.

3 1
možnosti