- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Preneseny zazitek z tohohle clanku byl ovlivnen reklamou, ktera se mi 7x prehrala jedna a ta sama. Je chvalihodne, ze firma bosch uz ucinila 98 brisek stastnymi, ale az nekdy budu potrebovat nejaky produkt, ktery nabizi firma bosch, tak na truc koupim konkurencnci produkt, cimz zpusobim teto firme potencionalni ztratu v radech miliontin promile. Coz bude tak fatalni rana, ze firmu bosch (a i jine) donuti slapat po krku temhle inzertnim mistum, ktere takhle rozhazuji penize za jejich reklamu oknem.
tenhle projekt neni vubec o rychlosti ani nosnosti..ale o tom, ze takoveto zarizeni dokaze vydrzet ve vzduchu desitky hodin..
Jako "technologické cvičení" proč ne ...
̈
Ačkoli:
žádné převratně nové objevy ani patenty SI nepřinesl, zato vydojil pár stovek milionů z různých grantů a dotací a několik desítek/stovek lidí mělo na pár let práci. A to byl asi hlavní a jediný účel tohoto projektu.
Az to zvladne bez mezipristani, pak teprve to bude machr.....pauzy par tydnu mne prijde dost na pohodu....
Záchod v posteli! Sen všech lajdáků!
Může mi někdo vysvětlit praktické využití? Nějak jej totiž moc nechápu.
Alespoň se Bertand Piccard potatil a podědečkoval.
oblítne Solar Impuls III Zemi bez mezipřistání, jak se to onehdá povedlo Breitling Orbiteru III?
3,8 m³ není rozměr pilotní kabiny, ale její objem (prostor).
On tam ten chudák musel i spát. No to je staršné
vlastně ani nemusel - kdyby se mu nechtělo
jedno je jisté - toto není letadlo budoucnosti.
takovými letadly se cestovat nebude, ale budou bezpilotně lítat ve výšce 20 či 30 km nad velkými městy a dávat služby, které dnes poskytují satelity. Výhoda: např. obraz města pod sebou budou vysílat nepřetržitě