Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč se ve Vodochodech vyrábějí brazilská letadla

Ve Vodochodech vyrábějí součásti nového vojenského přepravního letounu Embraer KC-390. Létat bude tento stroj zatím především ve své domovské Brazílii. Možná by se ale hodil i naší armádě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V11a79c32l23a15v 91V43a45v26r11a 3717894655807

Každý dnes hledá lacinou montovnu čehokoliv. Česko je OK. Relativně kvalitní pracovní síla, ba vzdělaná, by mohla letoun zlevnit..

Ne, Česko nemá na platy v těch zemích kde vzniká kompletní finální výrobek a ne jen polotovar á la nárazník nebo díl z plastu pro opravdové automobilky. Nebo autokabeláž, klimatizace do auta..To pro nás ve Fordu dělali v Hondurasu a spol.

Těžký průmysl spotřební a kcelá další odvětví se cíleně zlikvidovaly a uhelné doly i s uhlím zabetonovaly. Good Job.

Vzpomínám TŘEBA na profilovou ocel z SONP Kladno co šla do Kanady i USA a za dumpingové ceny...ehhhhh

0/−1
1.9.2016 15:58
Foto

S41a27m19u73e55l 43K45u46p87k81a 9593923164562

Proč se ve Vodochodech vyrábějí brazilská letadla? Lebo brazilci zjavne nevedia vyrobit ani modru vodu;-D

0/−2
27.8.2016 17:44

V11a39c89l90a13v 35V71a49v79r96a 3767424135657

jsi poněkud mimo mísu... a Brazilie se stane jednou z předních ekonomik světa. Holt asi málo čteš normální nezávislý tisk.

0/−1
1.9.2016 16:00
Foto

S60a43m84u22e72l 40K95u39p96k20a 9913713674442

Musim nesuhlasit. Je sice pravda, ze sa snazia odburat socialisticku zataz na ekonomike, ale v porovnani s inymi krajinami regionu ide stale o extremne regulovany trh. Navyse to vyzera tak, ze mnozstvo statnych zasahov do prav spolocnosti sa bude zvysovat. To samozrejme nezamena, ze nebudu existovat spolocnosti, ktore budu z tejto situacie profitovat. Ale trh ako taky bude stale domenou obrovskych spolocnosti, ktore si budu vediet pretlacit zakony, cize konkurencne prostredie potrebne pre zdravu ekonomiku bude mizerne.

+1/0
2.9.2016 2:07

R84i35c32h41a50r39d 69T98r41e98f74i77l 4151695779390

Aero žádná letadla nevyrábí. V případě KC 390 je pouze subdodavatelem, a je otazka jak celý program dopadne. Takže taky může ze své pozice prodělat gatě.

+3/−1
27.8.2016 10:53

V76a77c10l41a80v 37V48a73v79r42a 3257144105927

jo Richarde, to byla trefa. iDnes opět maže med okolo...

0/−1
1.9.2016 16:01

T80o20m62á14š 14T93a70t54í10č62e36k 5900442530228

Kůň Převalského v CASe... ;-D Ale ti "papalášI" - nejedná se spíš prostě o lampasáky? ;-)

+2/0
27.8.2016 10:49

P97e62t90r 68K29u80b25á92č66e13k 2142978839672

Dobře podaný článek. Líbí.:-)

+2/−2
26.8.2016 21:19

V69a95c53l93a41v 16V93a67v52r65a 3727454155337

oblbování národa. Jak píše Richard Trefil.

0/−1
1.9.2016 16:02

J98o77z54e46f 14P30o66l44á62k 9237400

Až tak velký rozdíl mezi letounem CASA a KC390 není , dle mne by to byl opět nevýhodný obchod .

+4/−1
26.8.2016 16:41

J73a10n 93P69r46i10c88h72y69s42t92a39l 8461498213

Ale cast penez by se vratila do statniho rozpoctu - pokud by se to vyrabelo v Cesku.

0/0
27.8.2016 10:36

V16a13c93l47a13v 55V44a19v68r66a 3357594615797

jaja "část" ja.

0/0
1.9.2016 16:03

J46i12r60i 90D80o11m42i93n72i82k 1281718551410

Prachy, nic jiného :-)

0/0
26.8.2016 14:19

N63o66v84o24s98a63d 19M60i40r67o74s36l27a64v 9838109788749

...protože jsme nakoupili šmejd ze Španělska...věděj..;-O

+6/−3
26.8.2016 12:29

R39o21m89a94n 89S77t55o68n20e73k 1199313649841

Jenže to ledatdlo neni šmejd jenom nema vlastni ktere by potřebovala armada ČR

+5/0
26.8.2016 13:53

J83a88n 77B15i10e49l45i61k 2257377511308

To letadlo šmejd není, ale nějakej šmejd ho objednal, i když armáda byla proti. Protože tenhle typ nepotřebuje.

+14/0
26.8.2016 13:58

J32a15n 73V24á39c87l81a48v96í26k 3292726701939

Tak ono par by se jich asi uzilo podobne jako v jinych letectvech a je otazka, jestli tezsi dopravni letadla by nebylo lepsi resit ve spolupraci s dalsimi staty treba V4. Konecne jak casto nase armada samostatne prepravuje obrnenou techniku letecky na vetsi vzdalenost?

Jinak pokud by se koupily KC390, tak bude zase nekdo brecet, ze to neunese plně vybavený MRAP. A pokud A400M, tak ze to neunese tank. A pokud C-17, tak že je to pro tak malý stát nesmyslně drahý stroj...

Osobne bych preferoval spis evropsky stroj nebo licencni vyrobu v Evrope, protoze jihoamericane se na nas v pripade valky z vysoka...

+5/0
26.8.2016 15:57

V45í53t 94J97ů86z31a 8462206501438

Ty koně Převalského, kajmani a albatrosi ve výzbroji naší armády jsou dobří ...

+1/0
26.8.2016 12:23

K74a16r93e78l 34V92a59l74i67š 7489576328632

Už se ví kdo nakoupil ty drahé a nepoužitelné Casy?

Někdo si asi dobře pomohl.

+3/0
26.8.2016 11:56

J46a58n 79N43o81v45o85t72n57y 4427390543

Kalousek s nečasem

+5/−4
26.8.2016 12:36

F18r30a38n64t98i85š93e32k 80M63a80t87ě69j71č32e69k 7973122553871

Za to přece půjde sedět Parkanová.

+1/0
27.8.2016 12:30

D30a41n61i37e50l 12K38r14o56n11e58r 7614484786937

Mi se nejvice libil odstavec s konem Prevalskeho...;-)

+4/−1
26.8.2016 11:51

J50a53n 38M83a58l45ý 1685239774258

Trošku zavádějící nadpis ne?

+1/0
26.8.2016 9:41

J61i93ř75í 24K50u86c43h36t98a 6218865889767

Mohl by mi někdo osvětlit, co jsou to u vrtulníku ty "dynamické části" ?

0/0
26.8.2016 9:09

P36e57t82r 65N27i33v62n32i35c30k91ý 3372284535737

To, co se hýbe? Motor, vrtule.

+4/0
26.8.2016 10:13

K71a38r83e71l 47V58o34m50á43č38k41a 4601702278223

ty zřejmě budou muset vyrobit v dynamičtějších krajinách..

0/−2
26.8.2016 11:35

R79o81m63a64n 61K56r10a62t13o94c54h62v38í67l 6556327226684

Já jsem z článku nějak nepobral odpověď na otázku z článku.

+2/0
26.8.2016 8:58

K89a62r36e81l 12V26o38m77á33č41k31a 4881902128613

tuhle jsem jinde četl informaci, která by odpovědí snad mohla být.. prý je u nás jakási forma, která se specializuje na optimalizaci sestavování trupů letadel.

0/0
26.8.2016 11:40

J18o18s21e54f 64'87J22o25e37' 31V68o52c14h71y22á75n 8813198472120

https://www.airzone.tv/news/embraer-kc-390-poprve-v-cr/ R^

+2/0
26.8.2016 7:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.