Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč se ve Vodochodech vyrábějí brazilská letadla

Ve Vodochodech vyrábějí součásti nového vojenského přepravního letounu Embraer KC-390. Létat bude tento stroj zatím především ve své domovské Brazílii. Možná by se ale hodil i naší armádě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V71a91c20l83a76v 97V45a75v50r98a 3787924565977

Každý dnes hledá lacinou montovnu čehokoliv. Česko je OK. Relativně kvalitní pracovní síla, ba vzdělaná, by mohla letoun zlevnit..

Ne, Česko nemá na platy v těch zemích kde vzniká kompletní finální výrobek a ne jen polotovar á la nárazník nebo díl z plastu pro opravdové automobilky. Nebo autokabeláž, klimatizace do auta..To pro nás ve Fordu dělali v Hondurasu a spol.

Těžký průmysl spotřební a kcelá další odvětví se cíleně zlikvidovaly a uhelné doly i s uhlím zabetonovaly. Good Job.

Vzpomínám TŘEBA na profilovou ocel z SONP Kladno co šla do Kanady i USA a za dumpingové ceny...ehhhhh

0/−1
1.9.2016 15:58
Foto

S90a77m20u52e77l 72K83u92p84k31a 9793143124502

Proč se ve Vodochodech vyrábějí brazilská letadla? Lebo brazilci zjavne nevedia vyrobit ani modru vodu;-D

0/−2
27.8.2016 17:44

V73a14c33l23a54v 65V94a26v29r25a 3577144815367

jsi poněkud mimo mísu... a Brazilie se stane jednou z předních ekonomik světa. Holt asi málo čteš normální nezávislý tisk.

0/−1
1.9.2016 16:00
Foto

S37a64m81u53e90l 31K22u31p78k27a 9723433224872

Musim nesuhlasit. Je sice pravda, ze sa snazia odburat socialisticku zataz na ekonomike, ale v porovnani s inymi krajinami regionu ide stale o extremne regulovany trh. Navyse to vyzera tak, ze mnozstvo statnych zasahov do prav spolocnosti sa bude zvysovat. To samozrejme nezamena, ze nebudu existovat spolocnosti, ktore budu z tejto situacie profitovat. Ale trh ako taky bude stale domenou obrovskych spolocnosti, ktore si budu vediet pretlacit zakony, cize konkurencne prostredie potrebne pre zdravu ekonomiku bude mizerne.

+1/0
2.9.2016 2:07

R97i35c61h95a93r43d 34T76r93e55f79i11l 4411945619890

Aero žádná letadla nevyrábí. V případě KC 390 je pouze subdodavatelem, a je otazka jak celý program dopadne. Takže taky může ze své pozice prodělat gatě.

+3/−1
27.8.2016 10:53

V36a30c67l12a66v 57V66a97v60r21a 3297604815547

jo Richarde, to byla trefa. iDnes opět maže med okolo...

0/−1
1.9.2016 16:01

T95o80m31á82š 38T30a89t94í18č86e92k 5120872860968

Kůň Převalského v CASe... ;-D Ale ti "papalášI" - nejedná se spíš prostě o lampasáky? ;-)

+2/0
27.8.2016 10:49

P20e29t79r 36K26u36b46á23č53e84k 2412778949962

Dobře podaný článek. Líbí.:-)

+2/−2
26.8.2016 21:19

V43a31c15l25a21v 11V82a30v20r22a 3327684455357

oblbování národa. Jak píše Richard Trefil.

0/−1
1.9.2016 16:02

J59o24z72e54f 78P20o62l10á98k 9797550

Až tak velký rozdíl mezi letounem CASA a KC390 není , dle mne by to byl opět nevýhodný obchod .

+4/−1
26.8.2016 16:41

J37a68n 44P18r39i52c88h22y98s21t52a71l 8951718753

Ale cast penez by se vratila do statniho rozpoctu - pokud by se to vyrabelo v Cesku.

0/0
27.8.2016 10:36

V95a37c98l69a23v 93V66a10v86r93a 3697674325267

jaja "část" ja.

0/0
1.9.2016 16:03

J85i80r30i 15D44o64m72i24n84i11k 1821788791330

Prachy, nic jiného :-)

0/0
26.8.2016 14:19

N35o47v71o11s57a16d 44M65i72r98o20s42l43a12v 9448309448829

...protože jsme nakoupili šmejd ze Španělska...věděj..;-O

+6/−3
26.8.2016 12:29

R30o89m82a35n 71S50t90o36n20e33k 1229243679401

Jenže to ledatdlo neni šmejd jenom nema vlastni ktere by potřebovala armada ČR

+5/0
26.8.2016 13:53

J24a85n 75B60i55e97l66i73k 2197507251568

To letadlo šmejd není, ale nějakej šmejd ho objednal, i když armáda byla proti. Protože tenhle typ nepotřebuje.

+14/0
26.8.2016 13:58

J15a34n 32V39á21c49l79a47v95í59k 3432526221989

Tak ono par by se jich asi uzilo podobne jako v jinych letectvech a je otazka, jestli tezsi dopravni letadla by nebylo lepsi resit ve spolupraci s dalsimi staty treba V4. Konecne jak casto nase armada samostatne prepravuje obrnenou techniku letecky na vetsi vzdalenost?

Jinak pokud by se koupily KC390, tak bude zase nekdo brecet, ze to neunese plně vybavený MRAP. A pokud A400M, tak ze to neunese tank. A pokud C-17, tak že je to pro tak malý stát nesmyslně drahý stroj...

Osobne bych preferoval spis evropsky stroj nebo licencni vyrobu v Evrope, protoze jihoamericane se na nas v pripade valky z vysoka...

+5/0
26.8.2016 15:57

V59í66t 78J33ů42z59a 8842516111288

Ty koně Převalského, kajmani a albatrosi ve výzbroji naší armády jsou dobří ...

+1/0
26.8.2016 12:23

K25a67r68e88l 83V62a25l72i83š 7569936848122

Už se ví kdo nakoupil ty drahé a nepoužitelné Casy?

Někdo si asi dobře pomohl.

+3/0
26.8.2016 11:56

J87a92n 11N73o87v91o27t36n42y 4187420983

Kalousek s nečasem

+5/−4
26.8.2016 12:36

F16r17a40n26t82i95š30e82k 30M20a95t81ě20j57č22e95k 7273792383521

Za to přece půjde sedět Parkanová.

+1/0
27.8.2016 12:30

D65a81n76i45e48l 58K21r63o18n11e87r 7344604556847

Mi se nejvice libil odstavec s konem Prevalskeho...;-)

+4/−1
26.8.2016 11:51

J56a18n 41M66a73l96ý 1645299664818

Trošku zavádějící nadpis ne?

+1/0
26.8.2016 9:41

J14i91ř76í 44K15u39c25h37t14a 6558505349627

Mohl by mi někdo osvětlit, co jsou to u vrtulníku ty "dynamické části" ?

0/0
26.8.2016 9:09

P80e43t46r 18N28i21v19n17i56c59k11ý 3362494195477

To, co se hýbe? Motor, vrtule.

+4/0
26.8.2016 10:13

K70a78r67e26l 57V77o66m54á29č85k73a 4941582198323

ty zřejmě budou muset vyrobit v dynamičtějších krajinách..

0/−2
26.8.2016 11:35

R51o38m16a82n 78K84r39a59t55o10c55h71v95í44l 6276427776894

Já jsem z článku nějak nepobral odpověď na otázku z článku.

+2/0
26.8.2016 8:58

K16a89r42e76l 81V18o15m13á76č91k88a 4421462248583

tuhle jsem jinde četl informaci, která by odpovědí snad mohla být.. prý je u nás jakási forma, která se specializuje na optimalizaci sestavování trupů letadel.

0/0
26.8.2016 11:40

J46o36s59e96f 43'35J68o85e48' 18V70o56c31h93y57á83n 8683418262670

https://www.airzone.tv/news/embraer-kc-390-poprve-v-cr/ R^

+2/0
26.8.2016 7:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.