Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R69a54d69e74k 12V80o60j53á55č48e84k 5473169153624

Už do té 3D mrtvoly nekopejte a nechte ji jen pietní místa jakou jsou IMAXy, jen tam to má smysl, tam je její místo.:-/

+1/−3
26.7.2016 16:29

M78i74c73h16a15l 65H28u96š79á23k 2737526855555

Stacilo prejmenovat 3D na VR a uz z toho neni mrtvola, ale zatim prosperujici obor. Jinak dokonalou 3D bezbrylovou televizi teoreticky udelat lze - principem je tzv integralni fotografie, snimani svetelneho pole, ne jen 2D obrazu. Akorat to vyzaduje optiku, zobrazovaci jednotky, vypocetni vykon a datove toky ktere i kdyby platil Moorow zakon par set let nebudou k dispozicu :-(.

0/0
26.7.2016 21:36
Foto

R84a90d10e57k 93V30o45j74á41č71e46k 5153739513534

Pravda - zatím. A za hlavou taháte těžké kabely, nebo se otravujete s nevýkonným HW na zádech, wow :-/ Pokud to nenajde své opodstatnění v pornu nebo hrách, je to jen umělé udržování na kapačkách.

0/0
26.7.2016 23:15

M19i81c52h62a78l 87H51u82š57á30k 2377146365715

Tenhle koncept nebude a nemůže fungovat:

- pohnete hlavou a dostanete se mimo zónu = přehozený obraz

- snížuje se rozlišení oproti tomu co se promítá minimálně na 1/2

- díky tomu že nelze udělat mikrooptiku s korekcí achromatické vady,

dojde ke zkreslení barevného podání

- technologie založená na brýlích poskytuje kvalitnější obraz, je levnější a jednoduší (řádově) ne instalaci

- technologie tohoto typu budou vždy v závěsu s rozlišením za 2D a 3D brýlovými technikami

Pracoval jsem na podobných řešení několik let a došel k závěru, že zatím neexistují technologie, jak problem řešit v přijatelné kvalitě ...

+1/−1
26.7.2016 13:33

L94u87d16v18í67k 98G62a93j46d57o20š42í43k 2105423444682

Ono jediné skutečné a definitivní řešení je použití skutečného trojrozměrného obrazu. Nikoliv snaha ošidit lidský mozek.

Pokoušet se vytvářet složitou technologii postavenou na tom, že její nejpodstatnější součást je zcela nevyzpytatelný a velmi individuální přijímač - lidský mozek, je docela úlet.

To je taky důvod, proč 3D skončilo tam kde je a proč nejspíš dosti podobně dopadne i virtuální realita.

0/−1
26.7.2016 14:11

M59i53r55o35s14l90a98v 32B76r96a48d27a 7104723928406

ehm... niesu nahodou televizia a filmy obecne postavene na tom ze ich najpodstatnejsia sucast je zcela nevyzpytatelny a velmi individualny prijmac - lidsky mozek? (sled statickych obrazkov vnima ako skutocny pohyb alebo cervene, modre a zelene bodky tesne vedla seba vnima ako ine farby)

0/0
26.7.2016 19:16

Z48b68y75n57ě98k 64Š82a54f56a87r15č15í67k 5557178825244

Co je to "skutečný trojrozměrný obraz"? Chcete si na něj snad sáhnout? 8-o Viděl jste někdy hologram? Ten žádný 3D prostor nepotřebuje, vešel se na 2D plochu. Pokud vím, tak jsou ve vývoji i holografické televize.

0/0
26.7.2016 21:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.