Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Projeďte si nové linky pražských tramvají, ještě než vyrazí pro cestující

Po téměř deseti letech se Praha dočká zcela nových tramvajových linek. Vedou po trasách, které odborníci vytipovali na základě podrobných přepravních průzkumů. Změna by to tedy měla být veskrze pozitivní. Podívejte se, kudy se po kolejích nově svezete.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61a55v95e74l 55P38r65o62c76h43a45z69k88a 3327352314693

Solo vozy jsou na nic pokud jedou přes centrum ! To vím i já neodborník co mhd cestuje celý život. Vždycky narvaný..

0/−1
26.8.2016 10:04

M13a33r11e12k 88H45r90u86b35y 6947862161588

Aha, podle titulku už jsem se lekl, že magistrát nechal postavit nějaké nové koleje.

A oni se jenom precislovaly staré linky. Ten Ropid je teda fakt užitečný,

+6/−1
25.8.2016 22:33

V64l90a98d58i27m24í27r 62H93o26l58ý 8604391706317

Plánovači tras vykázali činnost a dostanou prémie.

+3/−1
26.8.2016 0:24

B18o91h34u35s77l85a48v 74K53r13á71l20í15k 2871300439786

V titulku se jasně píše o linkách, ne o tratích. Ale nechápu, proč dělají seznační videa z tratí, které už jsou v provozu mnoho desítek let.

0/0
28.8.2016 14:41
Foto

M56i27l77o53š 69Z39i14k20m14u16n19d 7165529519590

Stále nevím proč se Praha brání levnějším trolejbusům. V dnešní době jsou to vozidla na vysoké úrovni.

0/−2
25.8.2016 22:10

K74a68r78e43l 69Š61o38u72m25a25l 1544543548

Kapacita? Infrastruktura?Pořád nic?

0/0
29.8.2016 15:07

J14i22ř74í 72K81o79c13u21r91e76k 6475614295248

Marně hledám důvod použití žlábkových kolejnic na segregované trati. Viz úvodní foto.

0/0
25.8.2016 16:58

M73a78r39t67i11n 61R22u45z45i19c86k73a 1262288546627

Jeste nebylo potreba tento usek rekonstruovat... jestli myslite foto useku Palmovka-Ohrada... Navic je ve sterkovem lozi na prazcich, takze udrzba je snadna a hlucnost minimalni...

+1/0
25.8.2016 17:02

B38o25h84u59s16l90a41v 45K34r71á47l47í81k 2911400809496

Důvod je ten, že v době výstavby této tratě nebyla kola pražských tramvají z hlediska tolerancí rozměrů (výšky okolků) přizpůsobená provozu na železničních kolejnicích. Proto taky zpočátku, když se železniční kolejnice začínaly znovu zavádět, na ně směly jen ty vozy, které byly označeny speciální nálepkou.

http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2010031701

0/0
28.8.2016 14:44

M47a63r92t85i56n 53R92u42z68i75c65k85a 1182628846667

Jedou docela rychle...

+4/0
25.8.2016 16:26

P39a47t32r76i69k 17E81g47e92r 2438380239741

ROPID dnes představil změny ve vedení linek autobusů.

0/0
25.8.2016 16:13

M62a52r77t15i34n 77R63u61z75i81c71k91a 1272468256747

A jake to jsou? Existuje odkaz?

0/0
25.8.2016 16:31

M59a25r19t61i79n 52R53u17z14i78c39k80a 1542918226247

Uz jsem nasel, ...

0/0
25.8.2016 17:39

P78a66t16r32i86k 79E83g83e30r 2158620659601

Video je nejspíše upravené nebo, že by to iDNES.tv měla speciálně? Škoda linek 19, 23 ty bych tu rád taky měl.

0/0
25.8.2016 12:48

M83i52c70h66a71l 43D28a29d60e93k 8193972698

Jak se teď nejlépe dostanu z Černokostelecké na Vltavskou?

0/0
25.8.2016 12:24

P11a54t48r82i16k 83E68g56e22r 2598400919861

Sednete na 7 směr Radlická na zst. Otakarova sednete na 6 a ze Strossmayeráku budete muset seběhnout pěšky nebudete-li chtít přestoupit na Holešovicích do metra. Nebo dojděte na Limuzskou a jeďte busem na Spojovací a tramvají 1 to budete mít 100% lepší.

0/0
25.8.2016 12:51

H78a41n34a 41P74r89o87k56o29p35o68v23á 8829580933941

Hmm, 7 + 6 = 42 + seběhnutí,

Limuzská-Spojovací + 1 = 38,

13 + C (Muzeum) = 28,

Limuzská-Skalka + A + C = 28 až 29...

+1/0
25.8.2016 14:48

P27a71t95r34i26k 77E38g45e47r 2988780969141

Díky za další cestu 13 + C je 100% nejlepší :-).

0/0
25.8.2016 16:14

H71a91n39a 74P83r63o85k93o29p29o28v20á 8239800283791

To já ne, to IDOS.cz... :-)

+1/0
25.8.2016 17:58

V68l32a34d73i61m93í86r 43H67o69l11ý 8124881926757

Taxíkem.

0/0
26.8.2016 0:25
Foto

M21a90r52t57i43n 38F48a97l93t17ý10n 9971526764238

Spíš ty linky vypadají, že někdo v zimě nechal svýho psa vyšúrat, s prominutím, do sněhu, a pak podle toho ty linky naplánoval. ;-D

+2/−7
25.8.2016 12:13

R13a96d20o65s77l75a53v 32K51l76a14u95d17a 5234628834152

Po otevření prodloužení Áčka experti zavedli na Dejvické konečnou pro každý druhý vlak.... Moc dlouho to nevydrželo.

+2/0
25.8.2016 11:13

P35a52t17r29i70k 33E84g50e30r 2348390669601

A snad to neobnoví když vracejí na Evropskou tramvaj č. 20.

0/0
25.8.2016 12:54

R95a44d65o53s66l13a91v 33K25l10a66u67d10a 5794388424412

Vážně se někdo toužil tramvají dostat z Anděla na Floru přes Malostranskou? :-P Řekněme že je to vytížení dvou úseků.... proč ale nasazovat solo vůz?

+2/0
25.8.2016 11:12

M83a41r33t94i71n 10R69u93z41i72c34k24a 1572508236657

Jde nejspis o nahradu linek (posileni v useku Kotlarka-Andel, spolu s 21 nahradou za 4, Andel-Ujezd (nahrada za 6), nahrada za linku 5 v useku Malostranska-Dlouha Trida a posileni useku Dlouha Trida-Flora (posileni 5-ky).

+2/0
25.8.2016 16:25

P89a80v69e39l 62Š55e58v91č80í20k 6520495609700

Pokud by se jednalo o nově vybudované trasy, byl by článek zpráva. Protože se jedná jen o přečíslovaní, je článek jen propaganda.

+3/−3
25.8.2016 10:07

J53o56s18e87f 49K97a43r65f33í43k 7952595356400

Ale my se zblbnou propagandou zlých imperialistů nedáme. Splníme a ještě překročíme!;-)

0/0
25.8.2016 10:27

K66a18r66e58l 52N12a19s97t67o12u77p37i81l 3400231600571

jedná se o nové linky, ne nové trasy, naučte se číst...

+6/0
25.8.2016 10:27

P29a42v70e28l 76Š16e68v10č25í31k 6340575369430

nu a já naivně čekal novou trasu na které pojede nová linka

0/−1
25.8.2016 10:50

M13i30c28h34a71l 53K92r95e57j60č55a 5888156196223

Naivo :-)

0/0
25.8.2016 10:57

B25o12h51u71s85l75a26v 64K21r88á12l96í58k 2371790849506

To je ovšem váš problém, za který idnes nijak nemůže.

0/0
28.8.2016 14:48

D41a68n74i17e63l 16S50o17b64o32t84a 9199724876100

Název linky 21 Levského - Sídliště Modřany je vtipný :-) Je to drobná chyba, ale pobavilo mě to. Za tuhle linku jsem rád, linky z Modřan se od Sofijáku směrem do centra v určité časy plní docela rychle.

0/0
25.8.2016 8:19

M58a87r10t29i82n 84K49ř66í85ž 9653172440697

Tak taková linka u nás přece jezdila (byla to jednadvacítka?) - jela z Modřan po nábřeží na Karlák, pak Myslíkovou zpátky na nábřeží a zase do Modřan.

0/0
25.8.2016 10:11

P55e44t68r 76N75e15c56h45a43n15i60c95k10ý 7643316528410

A byla to 21 no :-)

0/0
25.8.2016 12:58

J54i47ř11í 11P47r69a36ž60á11k 9650902121882

Nadpis láká na nově postavené trasy. Simulovaná jízda po stávajících kolejích nekoho nezaujme.

+2/−8
25.8.2016 7:41
Foto

B50r56o70n80i60s30l63a17v 43G67a40b64r25y82š 2492339811

No a po jakých kolejích by se mělo jezdit? Linka je linka a trasa je trasa. Kdybyste se orientoval v pojmech, nemusel jste být zklamaný.

+11/−3
25.8.2016 8:13

J29i28ř24í 54P21r68a43ž67á17k 9730422261732

Léta se mluví o výstavb navých tras. Např. na Dědinu, do Suchdola,...

Je jedno, jestli po stávající trase jedu 9kou nebo 15kou.

0/−1
26.8.2016 6:55
Foto

B49r65o43n54i63s14l34a29v 13G11a88b33r20y79š 2692469321

Ano, to se sice mluví a taky se plánuje. Ale zatím tady nebyla zpráva o tom, že by se začalo kopat a stavět a že by ty trasy měly být otevřeny.

Obecně je jedno, jak se linka jmenuje, je to jen označení, které nic neznamená. Ale důležité je, aby linka měla svůj výkon a kapacitu a neměnila se jednou za pět let.

0/0
26.8.2016 8:05

B86o86h36u29s45l72a87v 44K39r86á37l23í53k 2551310909686

Stavět se budou spíš tratě než trasy. ;-D

0/0
28.8.2016 14:49

J28i74ř30í 69P28r44a97ž61á26k 9270342301102

Když už slovíčkaříte, tak každý pražák jele nějakou linkou a ne trasou.

0/0
28.8.2016 16:26

K88a73r30e84l 85N54a88s53t13o92u55p20i33l 3260961160591

nadpis láka na nové linky, naučte se alespoň číst...

+5/−1
25.8.2016 10:26

J54o67s42e51f 60J93ů26z61a 1688518383677

Mám pocit, že v první verzi jsem tam viděl to, co píše pan Pražák.

+1/0
25.8.2016 13:31

J29i55ř62í 23V39í97r62a91v67a 6695756113258

"odborníci vytipovali " proč jsou v článcích (především z dopravy) ti odborníci vždycky anonymní, tedy není uvedeno kteří odborníci?????

+6/−1
25.8.2016 7:08

D24a81n73i59e93l 28S11o55b65o71t66a 9869584386780

Změnilo by se něco, kdyby napsali, že to byl Jarda s Pepou z Ropidu?

+1/−1
25.8.2016 8:49

V13a32c27l13a60v 85P83e47r92o95u93t28k43a 6238907844901

Možná časem,kdyby se něco nepovedlo,občas tady vzniká dojem,že náš stát je plný vědců a expertů.

+2/−1
25.8.2016 9:44

J41i35ř45í 22V51í12r73a33v36a 6215626823948

Na linkách by to samo sebou nezměnilo vůbec nic :-)

Narážel jsem na to, že se pořád píše odborníci/experti doporučily : a dosazujte co chcete (snížit rychlost, přidat omezení, zpřísnit zákaz, zbudovat linku,...) Proč tedy neříct kdo tím odborníkem/expertem je, ať víme kdo za tím stojí. Mám si takto myslet a) žurnalisté jsou líní to zjistit a mají takto jednoduší práci b) experti se za svou práci stydí c) existují vůbec?

+1/−1
25.8.2016 10:24

M35a80r69t83i87n 45K51o71l50l38e40r 7441803625104

Sólo vozy mezi Andělem a Malostranskou? To asi nebude dobrý nápad.

+4/−2
25.8.2016 1:48

H10a67n42a 73P86r74o55k32o91p66o61v30á 8529790343741

Tak na úseku Anděl-Malostranská jezdí dvě linky, 12 a 20 - v čem by měl být problém, když k nim přibude ještě jeden vůz linky 15?

+2/0
25.8.2016 14:07

M30a63r96t70i23n 57K59o34l55l42e29r 7901963155774

Já to znam z doby, kdy ještě jezdila 5 v solo vozech. Na Žižkov jezdila i 9 a 26, ale pokud po 5 minutách přijela jako první linka 5, tak to pokaždý byl problém se do ní vůbec dostat.

0/0
25.8.2016 14:47

M70a48r73t32i67n 78R87u95z29i78c58k76a 1262368256977

No jo, ale to je spise o chovani lidi, ani to nesouvisi se solo vozy, proste vsichni se snazi vecpat do prvni tramvaje co prijede a nenapadne je pockat treba 2min. na dalsi linku, kupodivu poloprazdnou...

0/0
25.8.2016 16:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.