- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Solo vozy jsou na nic pokud jedou přes centrum ! To vím i já neodborník co mhd cestuje celý život. Vždycky narvaný..
Aha, podle titulku už jsem se lekl, že magistrát nechal postavit nějaké nové koleje.
A oni se jenom precislovaly staré linky. Ten Ropid je teda fakt užitečný,
Plánovači tras vykázali činnost a dostanou prémie.
Stále nevím proč se Praha brání levnějším trolejbusům. V dnešní době jsou to vozidla na vysoké úrovni.
Marně hledám důvod použití žlábkových kolejnic na segregované trati. Viz úvodní foto.
Jeste nebylo potreba tento usek rekonstruovat... jestli myslite foto useku Palmovka-Ohrada... Navic je ve sterkovem lozi na prazcich, takze udrzba je snadna a hlucnost minimalni...
ROPID dnes představil změny ve vedení linek autobusů.
A jake to jsou? Existuje odkaz?
Video je nejspíše upravené nebo, že by to iDNES.tv měla speciálně? Škoda linek 19, 23 ty bych tu rád taky měl.
Jak se teď nejlépe dostanu z Černokostelecké na Vltavskou?
Sednete na 7 směr Radlická na zst. Otakarova sednete na 6 a ze Strossmayeráku budete muset seběhnout pěšky nebudete-li chtít přestoupit na Holešovicích do metra. Nebo dojděte na Limuzskou a jeďte busem na Spojovací a tramvají 1 to budete mít 100% lepší.
Spíš ty linky vypadají, že někdo v zimě nechal svýho psa vyšúrat, s prominutím, do sněhu, a pak podle toho ty linky naplánoval.
Po otevření prodloužení Áčka experti zavedli na Dejvické konečnou pro každý druhý vlak.... Moc dlouho to nevydrželo.
A snad to neobnoví když vracejí na Evropskou tramvaj č. 20.