- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No pokud Microsoft používá stejné algoritmy pro vývoj svého OS , tak bychom se už měli přestat divit , proč ergonomie a uživatelská zkušenost jde stranou .
Omlouvám se za špatně zařazený příspěvek.
Takže bude mít brzy Microsoft poprvé historii funkční helpdesk?
První otázka bude stejně Už jste to zkusil vypnout a zapnout?
Proc je prekladac od Google tak mizerny?
Protože nic nechápe. Naprosto nic.
No jo, od té doby, co Microsoft koupil Skype, má těch záznamů telefonátů k analýze docela dost. Trošku se bojím okamžiku, kdy budu rodině po Skype sdělovat tu radostnou novinku, že se nám to právě narodilo, a za 5 sekund mi v postranní liště naskočí reklama na plínky a pojištění dětí.
No a co? Plíny a pojištění se ti v tu chvíli budou hodit...
Běžně diktuji do mobilu i do počítače. V obou případech od Apple. Uváděné procento chybovosti se mi zdá vysoké. V praxi mám minimum chyb, pouze důležité texty kontroluji.
asi mluvite jasne a zretelne, tady slo o telefonni hovory