- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Nývlte, zde platí totéž, co jste sesmolil o těch aktivních boxech. "Dospělý zvuk", to jsme jako na poněkud ujetém fóru hifinazory.cz.
Prý nový trik jdu do kolen .tvl za co ? :)
V článku je několikrát zmíněno, že mají "dospělý zvuk" ..... vážně by mě zajímalo, co to znamená.
Dospely zvuk= zvuk selesticiho listi stromu guave laskajici usni bubinek harmonicky jak v naslunecne strane, tak i namesicni strane zaroven vyluzujici chutovy ocas po nahorklych mandlich misici se s chuti podzimne jarniho ovoce na spodnich poharcich.
"Sluchátka vyrábějí a vyvíjejí ve spolupráci se švédskou společností QPAD"
tohle je dobrý blábol, když předchozí generaci (HyperX Cloud) pro Kingston i QPAD výráběl Takstar a jednalo se o OEM Takstar Pro 80 s přidaným mikrofonem. Zase nevěřte každému marketingovému blábolu, kterou "výrobce" vypustí.
Tuto informaci mi loni při návštěvě vývojového centra Kingstonu v Kalifornii sdělil člověk, který má vývoj zvukových produktů HyperX na starosti.
Nějak mi uniká smysl toho, proč by měla být herních sluchátka hodnocena podle audiofilských měřítek, o což se tu trochu snažíte.
A nevšiml jste si, že právě tyto sluchátka doporučují hlavně proto, že z šedi herních sluchátek vystupují hlavně svým "dospělým" a vyrovnaným zvukem? Jasně, 90% hráčů si kupuje sluchátka hlavně aby to "bouchalo", 9% aby měly správné podání prostoru a šlo zvuky dobře lokalizovat a zbylé 1 procento chce nějaké sluchátka, které kromě her zvládnou i slušně zahrát muziku a nebudou stát moc (např jako některé headsety od Sennheiseru).