- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je pozitivní, že budeme znát hodnoty částic PM 2,5, ALE: je to hodně zavádějící. Limity prachových částic jsou stanoveny pro velikost PM 2,5 a PM 10.
Nešlo by doplnit ještě senzor pro PM 10 a
ZEJMÉNA zpřístupnit ARCHIV HODNOT.
"Vedle přímého přenosu z paluby tramvaje tak můžete na ukazateli pod videem sledovat i počet prachových částic v jednotkovém objemu vzduchu (m³)."
Prestoze ta tramvaj ma celou radu funkci, tak palubu zatim nema. Snad mozna az bude jednou vyrazena a nekdo si ji predela na hausbot. To slovo klidne muzete vypustit, bez nej ta veta bude davat smysl.
Nikde jsem nenašel jaké je vlastně použito čidlo pro měření PM částic. Vzhledem k uvedenému rozsahu bych očekával něco z PMS3003/PMS5003/PMS7003.
"Snímač používá teorii rozptylu světla na paprsku laseru"
a autorovi článku zřejmě přeskočilo.
Je měřidlo prachových částic certifikované, nebo je to jen hrubé, orientační měření? Mohla by to redakce doplnit?
Kolik maziva to denně vyplácá na koleje? V autobazarech musí mít pod autem lavor, aby neukáplo trochu oleje..
Olej je dělaný na to, aby vydržel. Tohle je nějaké biologicky odbouratelné mazivo tuším z Německa, které v přírodě dlouho nevydrží (stejně jako oleje do motorových pil a podobně). Navíc to tady může maximálně spláchnout voda do kanalizace a odtud do čističky.
Nemohla by ještě rozvážet pivo ? :-)
Titulek je opet nepravdivy. Nejde o "hlidani" smogu, ale jen o jeho monitorovani. Hlidanim by se to dalo oznacit pouze kdyby ta tramvaj mela schopnost vysi smogu ovlivnit a redukovat.
Pravdivý či nebulvární titulek na iDnes?
Šetření inkoustem? Že jsou na těch cifernících uvedeny jen krajní hodnoty.
Aktuální číslo dole uprostřed vám přijde málo přesné?