- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve slepé uličce byla docela tlačenice. U nás se v ní procházela celá řada zajímavých postav - třeba doživotně odsouzený vrah, kterého inspiroval aeroplán pozorovaný z okénka cely. Jeho konstrukce si s Bulletem nezadá. Naštěstí ho nepustili.
Ta dedukce o nepohyblivých křídlech má něco do sebe Škoda, že pan "konstruktér" nezalétával sám, ušetřila by se jedna oběť a kandidát na Darwinovu cenu by byl jasný.
Dost my připomíná Zatraceného hlupce Johnsona z Úžasné země plochy
Bylo by to veselé, kdyby to nebylo smutné. Ale je to chyba těch pilotů. Měli lítat nízko a pomalu.
Tipuji, že Mr. Christmas namazal pilotům sedačku lepidlem, když se mu tak dříve osvědčilo. Poslední, co pilot viděl, jak se Mr. Christmas gebí jak o vánocích.
U nás za totáče rovněž všechno, co bylo vyrobeno, vrčelo a klepalo. Dokonce letadlo L410 nabouralo na letišti do stromu (tahal ho traktor Zetor když předběžec nedával pozor
Myslím, že zmizení Járy Cimrmana je konečně vysvětleno.
Jako myslíš že se nabídl jako pilot jeho prototypu.
William Christmas vypadá jako náš jeden rocker z Olympiku.
No ono se toto stávalo i zavedeným značkám. Fokkerův pětiplošník byl taky solidní lapsus. A velbloud v prvních měsících služby napáchal víc škody Britům než němcům, než ho piloti zkrotili. Ale článek je super.
S pětiplošníky byly vždycky problémy.
Pár čísel, která o Bulletu psaly i pozdější publikace:
Maximální rychlost: 282 km/h
Operační dostup: 4481 m
Dolet: 885 km !
Pouze chybí informace, jestli je to s podvěšeným císařem nebo ne, a s kolika křídly.