Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsou dnešní evropští teroristé ekonomičtí „loseři“?

Většina dnešních teroristů z Evropy je chudá, málo vzdělaná a ekonomicky neúspěšná, tvrdí norský odborník na základě své analýzy. Jsou sice dost bohatí na to, aby měli čas starat se o politiku, ale ne tak bohatí, aby měli co ztratit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K67o60r72n46e15l 56B98e32r36k40e64s 6809412153898

Uprimne, jakakoli tendence k extremistickym nazorum, hnutim a ke stadovitemu chovani ma svuj zaklad v ne uplne dobre ekonomicke situaci jedincu, resp. v omezenosti jejich vnimani komplexnich problemu ve svete. Tito lide nechteji problemy chapat, chteji jednoducha "reseni", nekomu to nabizi pomateny islamista, a nekomu treba Okamura... :D

0/0
16.6.2017 7:58

M90a10r30c77e41l 73S22t35a31r43ý 9508624733289

je to hlavně genetika, mentalita, náboženství, kultura.

prachy za grant mi můžete poslat na účet.

0/0
22.5.2017 20:17

L97i44b35o34r 73P18i61c65h92l28e67r 2778177456419

Zajimave ze tyto "vedecke" studie se vyhybaji tematum: genetika/endogenetika, kultura (islam). Bez zohledneni techto (zakladnich) faktoru se jedna jen o placani.

+1/−1
22.5.2017 12:38

J12i61ř52í 28D86o94n61ě96k 2235753396559

Další ze studií které jsou zbytečné a jen se zaplatil grant nějakému človíčku co neměl nic jiného napráci.Terorismus má jasné piliře Mešita-Imám-prostředník-verbíř a poslední je nevzdělanec kterému stačí slíbit cestu do ráje a 40 panen jako odměnu za to že zabije nevěřící.Na to není zapotřebí žádné dlouhosáhlé studie nějakých mamánků.

+1/−1
21.5.2017 0:16

J35a50k13u64b 92K35o13s 3376942380554

Vědecké disputace tenhle problém určitě nevyřeší.

0/0
20.5.2017 21:01

J66a96n 37D35e17r11k20a 8639658762922

Čekal jsem, jestli se v tak dlouhém článku dozvím, co je tedy příčinou. Píše se v něm, že teroristé jsou lůzři atd. Nikde není ani jediná zmínka o tom, že by v tom mohl hrát (a to důležitou) roli islám, tedy náboženství. Co je tohle za článek, když kolem toho chodí jako kolem horké kaše ale to podstatné se v něm nedovíme a musíme číst mezi řádky. :-/

+5/−2
20.5.2017 2:34

J28a80n 97P44a85v33e46l 8473222588436

Možná je to díky tomu, že každý i s půlkem mozku ví, že člověka nenapadne jedno ráno, že nemá co dělat a že by byla prča zabít pár lidí.

Za teroristickými činy je vždy nějaká ideologie, případně zločin. Oni přemýšlí, jaké další faktory, krom tohoto jasného, jsou důležité. Terorismus donedávna nebyl islámský problém.

+1/0
20.5.2017 9:31

J62a36n 24D89e63r73k51a 8139178462732

To je přece jasný, že tohle neudělá člověk z nudy. Nicméně vliv islámu (záměrně nepíšu náboženství, protože jiná náboženství nemají potřebu vyhladit půl planety) musí být přeci u takové rozvahy nad povahou terorismu zmíněn. Jenže není. Jen se kolem toho lehce našlapuje. Islám je ten důvod, vše ostatní jako chudoba (ne nezbytně) má pouze sekundární vliv.

+1/−2
20.5.2017 12:37

T16o84m31á58š 69B54a94u13e21r 5736783420319

Pak by tedy muselo být 90% obyvatel bývalé východní Evropy s holou řití potenciálními teroristy.....

0/0
19.5.2017 23:25

M31i65c58h48a79l 90V56a26n95ě33k 1436116204272

Zajímavý článek, ale ekonomická situace bude jen jeden z mnoha faktorů. Nebýt příliš bohatý ani příliš chudý je jedna věc. Další rizikové faktory: Muž, muslim, druhá generace od imigrace, raná dospělost. Ale to už docela profilujeme... smí se to ještě vůbec nebo je to diskriminace? Trochu mi přijde, že ekonomické měřítko je jediné zkoumané/publikované proto, že to je jediná charakteristika povolená zkoumat v neomarxismu, který lidi redukuje na otroky ekonomických vlivů.

+1/0
19.5.2017 23:17

J45a21n 62C68h55o54d73u22r22a 1372639903523

Všechny teroristy spojovalo. Zdravili, pomáhali, usmívali se, najednou se změnili a stali se mlčenlivými.

0/0
19.5.2017 23:43

M19a46t69o83u92š 92L67á97z25ň13o33v25s88k57ý19, 60T86e56c58h36n57e66t10.20c19z

Ale vždyť ten článek je přesně to tom, že zrovna vliv ekonomické situace se obecně považoval za malý (což v důsledku znamená, že se moc nezkoumal). Tak proč si myslíte, že "jediná charakteristika povolená zkoumat v neomarxismu"? (Mě to zajímá, protože jsem zřejmě jako autor selhal vysvětlit, o co jde.)

0/0
23.5.2017 5:54

J85a75n 56C52h45o21d25u10r14a 1162599633593

Occamova břitva

Pokud pro nějaký jev existuje vícero vysvětlení, je lépe upřednostňovat to nejméně komplikované.

+1/0
19.5.2017 23:05

P18a27v58e48l 30O18d38e53h65n96a64l 6603359798145

Takže "norský odborník" tvrdí, že "většina dnešních teroristů z Evropy je chudá, málo vzdělaná a ekonomicky neúspěšná". Opravdu? Koho vlastně pan odborník definuje jako teroristu? Toho, co ukradne kamion a jede na vraždit? Ale to je vykonavatel. Zbraň. Za ním stojí hierarchie jiných osob, které jej vybraly, připravily, vyslaly. Ty také pan odborník analyzoval? Těžko. Stěží také půjde o "chudé, nevzdělané a málo úspěšné". Nebo nejsou teroristy? Bin Ládin chudý, málo vzdělaný... nebyl. A letadla nepilotoval.

Chápu, že můj názor pochází pouze z "internetové a hospodské debaty", jak pan redaktor označil, co nepochází (přeneseně) od "norských odborníků". Ale myslím, že je to názor k věci.

Zbytek článku je už jen vata na téma: "Neříkám tak, ani tak, ale uvidíte, že možná je to všechno jinak". Jestli autor, či jím citované "autority" potřebují propagovat myšlenku, že "chudoba patří k aktivátorům toho, že se někdo stane teroristou", pak mají jistě pravdu, stejně, jako to zvýší pravděpodobnost, že se stane závislým (od alkoholismu až po gamblerství) a stačilo by se zeptat psychiatrů.

Jenže problém je právě v oné definici "teroristy", kde "odborník" počítá pouze s vykonavateli a když už si vzpomněl na Usámu, vyloučil jej jako výjimku. Omyl. To jen dostal možnost vidět za oponu, kam by nikdy nedohlédl bez pomoci tajných služeb a 9/11.

Nechápu proč tohle publikuje Technet, když spekulace nijak nezapadají do jeho profilu. Chápu, že redaktor začne mít potřebu psát podobné úvahy, ale i v minulosti zde byli jiní, kteří se postupně začali realizovat v jiných rubrikách, kam to zapadalo. Nevím jak ostatní, ale já bych i nadále rád Technet beze sklonů k politickým komentářům někde před hranicí propagandy.

_

"možných příčin, možná pravdivých, těžké prokazatelnosti, neměly hrát, několika pracích, závěrech co nemusí být pravda, mohou poskytnout, nejspíše vyhledají, příliš nezdá, více se zamlouvá, spíše se uchýlí, měla pocházet, celkem dobře, data nejsou zrovna dokonalá... atd."

+9/0
19.5.2017 21:34

J63a93n 51P46a58v73e16l 8263202548786

Nesouhlasím s článkem, urazím autora/zdroj. Ten Nor prostě a jen analyzoval data. Dají se interpretovat různými způsoby, ale jeho práce nebyla hledat financování terorismu u Saudů

+1/0
19.5.2017 22:28

M90a17r25c84e50l 59S96t36a48r41ý 9768184463919

kde je jaká urážka? no, aspoň žes nepoužil ten newspeak nesmysl "nenávist"

0/0
22.5.2017 20:20

M81a64t29o78u91š 90L20á41z21ň45o19v63s23k14ý84, 11T11e48c93h51n26e30t38.80c56z

Nu, já snad nejsem, příliš vztahovačný, ale přijde mi urážlivé, jak mi podsouváte propagandistickou motivaci. Jistě, nemám žádný způsob, jak vám dokázat, že to není pravda, ale Vy zase nemůžete vědět, jak to skutečně je. Kdybyste mi něco takového řekl do očí, žádal bych omluvu, nebo bychom se přestali bavit.

0/0
23.5.2017 6:12

M15a63t97o40u72š 86L85á15z54ň75o19v85s46k28ý62, 67T59e95c79h74n85e46t92.50c47z

Díky za reakci. Váš předpoklad, že za útoky stojí rozsáhlá organizace, zní sice logicky, ale pokud vím, není pravdivá. A i kdyby byla, nic to nemění na faktu, že je prospěšné vědět, kdo pak samotné zločiny provádí.

Jistě, dnešní evropští islamističtí teroristé a džihádisté nejsou homogenní skupina, a tak se třeba mluví v rámci jednotlivých buněk mluví o různých typech, včetně "podnikatelů" typu Usámy - kteří zřejmě bývají z vyšších vrstev, a mají často významný vliv.

To je ale jiná otázka, než o jakou jde v článku (tedy jestli platí poměrně široce uznávaný předpoklad, že u terorismu nezáleží na socioeconomickém postavení). Je to určitě jen dílčí otázka, ale i těm se může věnovat přiměřeně pozornosti, ne?

Mně (jako vědeckému redaktorovi) navíc přišla zajímavá, protože to je ukázka probíhající vědecké debaty k velmi citlivému tématu, ve které rozhoduje to, jak je názor podložený a ne v hlavní míře to, jak se jeví naší intuici, či jak se k tomu staví autority (nu, v ideálním případě). V tomto případě s tím poněkud ironickým závěrem, že původní provokativní hypoteza (Krueger, Malečková) je dost možná nepřesná.

Jinými slovy, jak to vypadá, když spolu lidé civilizovaně nesouhlasí. A vy mi ho zkritizujete tím, že upozorníte na jeden "outlier", označíte ho za možnou propagandu, označíte závěr za samozřejmě, protože odpovídá selskému rozumu, případně ho odbudete tím, že se máme prostě zeptat autorit (psychiatrů). Asi jsem něco udělal špatně.

0/0
23.5.2017 7:22

M40a38t24o93u74š 60L36á48z32ň85o37v22s10k48ý58, 33T58e68c37h75n24e63t29.40c82z

Jen krátká poznámka: jak se teď ukazuje, možná i v Evropě se najde nějaká teroristická síť. Vyrobit bombu jako v Manchesteru není úplně triviální.

0/0
24.5.2017 10:19

K65a34r58e16l 69N68o70v56o92t41n57y 2701205789250

Jo, castecne bude problem v tom, ze to jsou ekonomicti loseri - ale ruku v ruce s tim jde fakt, ze Islam tem loserum nabizi idealni vychodisko - nechat se zabit pri dzihadu je proste zkratka do nebe, kde se na jejich pozemske neuspechy okamzite zapomene a budou si na veky uzivat alkoholove a sexualni orgie po boku Mohameda a Allaha (ano - behem zivota maji muslimove alkohol zakazan, ale po smrti uz ne, prave naopak!).

+1/0
19.5.2017 21:04

T81o47m24á41š 35T55a59t56í30č50e37k 5760642740328

Ne, ne, nikdo si netroufne hledat příčinu v islámu a koránu. Rozmazlili jsme sami sebe - sekularizovali jsme se, minulosti, kdy měli křesťané s biblí velké slovo, jsme se zbavili a označili ji po právu za dobu temna a celkem rychle jsme zapomněli, že ani ti naši pomatenci nebyli žádná legrace. Teď jsou hodní, tak budou hodní i ti ostatní, že áno.

Přitom se stačí podívat do Ameriky, kde jsou už i ti křesťané s biblí v plném tažení za návrat středověku. Že by henti muslimové s koránem chtěli něco jiného, je důsledek příliš dlouhého pobytu na slunci bez ochrany. Racionální postoj, věda, demokracie atd. atd. to jsou věci, které jdou proti jejich Mojžíšům, Ježíšům či Mohamedům.

Tam je zakopaný pes, ne v obsahu kapsy. :-P

+3/0
19.5.2017 20:41

T76o19m82á21š 19T36a77t41í61č27e66k 5640162160118

*Představa, že by henti muslimové s koránem chtěli něco jiného...

0/0
19.5.2017 20:43
Foto

A61l47b88e22r92t 75P48ě86n15i37č16k76a 2370658425907

Líbí se mi v článku to odkazování na zdroje. Tak má vypadat kvalitně zpracovaný článek. Díky.R^

Jinak, taky moc nechápu, proč je to v sekci TechNet a ne přímo v hlavních zprávách. Ale asi redakce chtěla oslovit jinou skupinu a vyhnout se tomu davu diskutujících.

0/0
19.5.2017 14:52
Foto

P16a81v69e64l 47K86a98s69í88k14, 16T61e24c67h89n52e49t29.87c88z

Máte pravdu. Pečlivé odkazování na zdroje je podle nás nejlepší základ pro dohledatelnost, ověřitelnost a tedy i důvěryhodnost.

+1/0
19.5.2017 17:25

P87e51t80r 56N38o32v77á82k 3123586504744

... Jak je ale vidět, na zabíjení jim to stačí......:-/

0/0
19.5.2017 14:45

K29a36r60e81l 46K51ř62i74v48a29n 6330883685854

"..málo vzdělaná a ekonomicky neúspěšná,.."

Takže je vůbec nepotřebujeme. Zpátky s nimi ! Nemáme povinnost živit lůzry celého světa.

+6/0
19.5.2017 14:34

J72a46n 46V62o36j17t77í52š12e63k 6112231365256

O kom ta věta v článku je a koho chcete posílat zpátky?

0/0
19.5.2017 16:02

B19e26n 66P39a62v40k42a 1867173187161

Co že? Někoho napadlo, že chudoba a kriminální činnost spolu souvisí? Není možné!!!!8-o

+14/0
19.5.2017 12:07

M97a66t23o50u67š 27L90á86z51ň58o41v45s48k31ý42, 96T76e33c95h80n32e25t47.64c32z

Je to možné! Jen v řadě případů není pravda, že by chudoba pozitivně korelovala s kriminalitou. U drobné trestné činnosti ano, ale třeba u vražd (které by na pohled měly mít blíže k terorismu než kapsářství) to tak spíše není, zřejmě více závisí na jiných faktorech. Třeba gangy byly v USA méně aktivní (spáchaly méně násilných zločinů) během nedávné recese než před ní.

+6/0
19.5.2017 12:15

P61e92t35r 37S53v84o38b38o56d38a 9505637124440

Freakonomics ... doporucuju. Proc dealeri heroinu bydli u rodicu a mohlo uvolneni potratove politiky zpusobit pokles kriminality o 20 let pozdeji?

0/0
19.5.2017 20:32

M45i20c36h83a65l 76S79e27d18m29í43k 3659635206371

Všimlo si toho už přísloví Bída se hádá.

0/0
19.5.2017 12:29

J82a81n 29P57a28v15e34l 8643582978726

Co vim, tak nesouvisi a to ani ta drobna. Mnohem dulezitejsi jsou vazby spolecnosti, kultura a vymahatelnost prava

0/0
19.5.2017 14:35

M12a16t90o91u91š 42L73á88z60ň69o94v41s80k87ý51, 44T84e15c93h86n31e28t11.73c55z

Nechtěl jsem tím říct, že by neexistovaly silnější faktory.

0/0
19.5.2017 15:19

J31a16n 82P38a21v54e77l 8843922748726

Chudoba podle mě faktor skutečně není. Každý, kdo cestuje, Vám řekne, že existují chudé země, kde člověk nemusí mít strach vůbec o nic. V jiný už ne. Typický je třeba rozdíl mezi jihovýchodní Asií a J. Amerikou. Všude jsou příjemní lidí, jsou stejně chudí, ale v Jižní Americe máte kriminalitu násobně větší (obecně. Záleží na zemi a oblasti)

0/0
19.5.2017 19:55

B35e25n 37P10a90v73k59a 1667863507471

Viz Gini index:

https://en.wikipedia.org/wiki/Gini_coefficient#/media/File:2014_Gini_Index_World_Map,_income_inequality_distribution_by_country_per_World_Bank.svg

Lidi jsou prostě hajzlové, jak vidí, že soused má dvě kozy. V Bangladéši mají všichni akorát tak prd, tak je klid.

0/0
19.5.2017 23:42

K75a70r48e58l 63J20a50n83k14ů 1274466707364

Redakce Technetu je prevazne slunickarska-tolerantne-vitacska. To mam primo od iDnes insidera. Za nejvetsiho slunickare byl oznacen, neprekvapuje me to, Mr. Kasik ;-)

+3/−4
19.5.2017 11:34

M90a59t48o25u27š 55L87á23z77ň18o68v77s92k95ý57, 67T44e85c15h82n45e17t66.71c94z

Řekl bych, že insider má pravdu, abyste to měl potvrzené. Byť samozřejmě relativní míru ideologických úchylek u jednotlivých členů této podvratné skupiny může samozřejmě určit pouze vedení Strany (nebo Vůdce, to už záleží na okolnostech). :-)

+7/0
19.5.2017 12:09
Foto

P23a74v51e89l 67K18a78s65í73k10, 23T21e50c69h94n59e56t97.62c79z

Ano, překvapení dne, v redakci, která píše o vědě a technice, z nějakého důvodu nepřevládl názor schvalující koncept kolektivní viny nebo nelidské mučení statistik za účelem vyzrazení alternativních faktů. Já vím, šokující :-) "Pravdoláskař" pro mne skutečně není nadávka, naopak za největší nebezpečí považuji nechat si zatemnit mysl strachem a hledat zkratkovitá řešení (což hrozí čas od času u všech lidí, bez ohledu na jejich názory).

Nicméně bych rád upozornil na to, že právě tohle nálepkování, které předvádíte, je podle mého ten hlavní problém. Měli bychom se naučit uvažovat o faktech bez ohledu na to, kdo je předkládá, a posuzovat je na základě věcí jako užitečnost, ověřitelnost, konzistence nebo smysluplnost. Takže z tohoto pohledu bych doporučil, abyste vy (i každý čtenář) posuzovali naše články (a samozřejmě všechny články) nikoli podle toho, kdo je píše, ale podle prezentovaných faktů, jejich ověřitelnosti, ozdrojovanosti, smysluplnosti a schopnosti opravovat nepřesnosti. To může časem vést k tomu, že všichni zjistíme, že nálepky jako "vítač" nebo "slušnočech" jsou úplné pitomosti, parodie, straw-man, a že reálné názory jsou přeci jen trochu smířlivější a komplexnější na obou stranách.

+14/−4
19.5.2017 12:22

J69a24k92u26b 69B41o41h87o89n83ě92k 8765296139797

Blázníte? Na internetu přemýšlet? Takové nestoudné věci navrhovat... :-)

+2/0
19.5.2017 12:31
Foto

P45a32v19e10l 89K22a29s95í43k56, 92T26e19c33h88n18e14t91.24c52z

No vzhledem k tomu, že už vlastně rozdělení "na internetu" a "mimo internet" pozbývá smyslu (v řadě oblastí je prostě internet všude, ve svých dopadech rozhodně), tak si myslím, že je potřeba přemýšlet i na tom internetu :-)

+1/0
19.5.2017 13:02

T59o57m73a97s 75H47a77c82e25k 6304447315657

Vite... Mozna nejlepsi nechat takove bez odpovedi. Ja treba s Vasim nazorem tak plne nesouhlasilm, ale vazne mne mrzi ze se na technetu objevila takovato diskuse.

Tady je mi uplne jedno jake ma kdo politicke nazory, kdyz jdu na technet tak si chci v klidu pocist o technice. Ne o filosofii, ne o politice, ne o sportu, ne o zenskejch.... Ale o technice :-)

Aje mi jedno jestli to pise Rudej Eda nebo Zelenej Martan, pro mne za mne treba i Jack Rozparovac ;-D

+4/0
19.5.2017 14:13

T24o23m33á87š 62T88a67t50í27č59e69k 5750242310648

Je to sice tanec na tenkém ledě, protože to má spojení s politikou, ale nevadí mě, že je Technet spíš vědecký než jen technický magazín. Oni už třeba ti dinosauři moc techničtí nejsou, ok, bádání ohledně meteoru by se ještě jako technika spolknout dalo. Biologie a evoluce, to vede zákonitě k historii, ostatně z druhé strany se tak děje při představování technických vymožeností posledních dvou staletí. Prostě kdo píše o letech do vesmíru, nevyhne se historii, politice a sociologii.

Jen ať zůstanou u toho rozšiřování činnosti. Kdyby to tady bylo jenom o počítačích, neměl by člověk kam prchnout před všema těma Babišama. ;-)

0/0
19.5.2017 21:13

P11a74v88e83l 14O59d30e87h58n20a33l 6523449468795

Technika není pouze o počítačích. Ale pořád by to mělo zůstat na úrovni onoho pragmatismu (pokud už neřeknu vědy). Tento článek je vším jiným, než pragmatismem a něčím, co bylo napsáno s úctou k vědeckým principům. Je to v podstatě volná úvaha, "jak by to mohlo být". Nic proti ní, ale podle mě to prostě patří do jiné rubriky.

0/0
19.5.2017 21:41

T22o22m71á59š 93T19a64t30í50č13e56k 5120422970148

Konkrétně u tohoto článku souhlasím. Jinak je i ta sociologie věda, ovšem - jak zde - často přespříliš spekulativní a tendenční.

0/0
19.5.2017 22:01

J32a61n 25S22e80d50l41á59ř 7277157937355

Ta první část je blábol někoho, kdo sám dává nálepku nálepkovače. Sám sebe považujete za "pravdoláskaře", tedy někoho bez schopnosti objektivně přehodnocovat své názory. Vidím ve vás svazáka s planoucím pohledem bojujícího za svou Orwelovskou "pravdu" a "lásku". Můžeme jen doufat, že z vás nevyroste Brožová-Polednová, předpoklady na to máte.

0/−3
19.5.2017 14:13

R74o76b39i45n 33Ž13i47ž46k56a 2138634366546

Ve které části příspěvku tvrdí, že pravdoláskař je někdo, kdo nemá schopnost objektivně přehodnocovat svoje názory? 8-o

Nebo je to jen váš předpoklad, který se snažíte na někoho naroubovat?

+5/0
19.5.2017 14:23

J45a54n 47S80e57d57l87á88ř 7547877717375

Já někde píšu, že to tvrdí p. Kasík? Podsouváte mi svoje závěry. A to, co si myslím o termínu "pravdoláskař" popisuji dál a k tomuto se p. Kasík otevřeně hlásí.

0/0
19.5.2017 21:57
Foto

P31a64v38e80l 61K54a54s10í83k89, 52T21e66c32h98n93e61t56.28c96z

Vidím, že jste to četl nějak selektivně. Z věty >>"Pravdoláskař" pro mne skutečně není nadávka<< udělat >>Sám sebe považujete za "pravdoláskaře", tedy někoho bez schopnosti objektivně přehodnocovat své názory<< je vlastně až obdivuhodné :-) Zkuste si přiznat, že jste se unáhlil.

+3/0
19.5.2017 14:33

J87a67n 45S95e92d77l68á57ř 7167457297885

Z čeho soudíte, že jsem to "udělal" jen z této věty? Považujete se za pravdoláskaře? Snažíte se tak vystupovat v jiných diskuzích? Z mého pohledu ANO. Takže ne, neunáhlil jsem se.

0/0
19.5.2017 22:11

T66o18m12a48s 18H64a93c58e19k 6364707555127

Nechci nejak prudit, ale za prve se mi zda ze clanek se opravdu, ale opravdu nehodi na Technet. Kdyz uz chcete filosofovat tak treba na xman pro me za me, ale nic technickeho v tom nevidim.

Za druhe - pravd nelze srovnavat terorismus v Evrope s terorismem na Strednim vychode.

V Evrope je naprosta vetsina teroristickych utoku vedena pod hlavickou islamskeho fundamentalismu. Muzete mit teroristy chude "losery" (kdyz uz tedy musi ta anglictina byt), nebo uspesne milionare (Usama bin Laden). Tam nehraje roli ekonomicka situace ale jen a pouze nenavist a netolerance k jinym nabozenstvim ci ateismu.

Vic se rozepisovat urcite nebudu neb si opravdu myslim ze zarazeni clanku na Technet bylo velice nestastne a nevhodne.

+8/−1
19.5.2017 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.