- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ad. definice GIF - rámeček:
GIF je dnes už prakticky mrtvý grafický formát a jediné co může ještě nabídnout je právě možnost jednoduchých animací. Ve všem ostatním ho nahrazuje formát PNG.
Výroba animací v gifu je ale velmi těžkopádná a rozhodně se nedá očekávat, že si začnou lidé sami masově vyrábět hejbací obrázky. Spíš budou vybírat už z hotových. Čili takové trochu vylepšené smajlíky. Pak ale není moc jasné, proč by to mělo být šílenství, jak tvrdí redakce.
"Šílenství" je v uvozovkách a spočívá v tom, že GIF animace teď budou i v komentářích. Což může být docela vtipné, ale taky docela k nevydržení, uvidíme :-)
To je jako se vším. Facebook je dobrý sluha a špatný pán. Na některé věci, třeba plánování akcí nebo různé debaty, je to moc šikovná věc, ale člověk musí dávat pozor, aby mu to nepřelezlo přes hlavu.
Pravda je, že cílem Facebooku je spíš být špatný pán, než dobrý sluha. Tím svými kroky docela cílí a člověk se nesmí nechat dát.
FB nemám a nechci.
Nedokázal bych tam nedávat své intimní fotky, fotky dětí, neustále bych sdílel své pocity. A také se kamarádím jen s hlupáky, kteří by neustále sdíleli intimní fotky, fotky dětí a své pocity. Taky bych se nedokázal od FB odtrhnout a přestal bych se s kamarády stýkat. Facebook je zlo.
Diskuze je teprve v počátcích, ale horkého kandidáta na hnědého bludišťáka tu už máme!
nemám a nechci facebook. Své pocity a radost vyjadřuji (několika) přátelům osobně. Představu že jsem např. poslal 100 kamarádkám rozpohybované kreslené pusy, smajlíky nebo animace nahradím tím, že se hezky políbím a objemu naživo (třeba jen s jednou kamarádkou)...
Přeji všem mnoho vzrušujících, příjemných a nezapomenutelných zážitků s GIF
Já používám FB a twitter hlavně k tomu, že umožňuje snadno sledovat aktivity různých lidí a organizací, které mě zajímají. Nemusím kvůli tomu procházet 50 webů, abych zjistil, co je nového. Otevřu sociální síť a samo to na mě vyskáče.