- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A přerušil proto, že už byl moc daleko, nebo že netrefil dobře osu dráhy (tzn. byl mimo střed), anebo proto, že neměl letadlo srovnané se směrem dráhy (tedy trup a osa dráhy nebyly rovnoběžné)? Jsem naprostý laik, ale rád bych se něčemu přiučil...
Nejspíš se bál že by to nedobrzdil, byl by tak zvaně dlouhy, tak si dal ještě jeden okruh. Zbytek co píšete není až takový problem.
Spíše bych si myslel, že to je vynikájící pilot, který přesně ví, co má dělat. Na tom videu je jasně vidět, jak byl vzduch nad dráhou přehřátý a jak se z něj utrhávaly bubliny horkého vzduchu. Takže tím nízkým průletem vyfoukal přehřátý vzduch z dráhy, na které pak klidně přistál. ;)
A není to opakované přistání, ale přiblížení... Panebože, to zas psal... novinář...
to dá rozum, že aby mohl přistát, musel se nejdřív přiblížit...
no i napodruhé to bylo takové nějaké... připlácnuté... asi nemá V. Havla v lásce...
Nie je spomínané touch-go - v článku je go-around.
Lepšie čítať, lepšie čítať....
"Čím déle letí pilot nad dráhou, tím rychleji se připravuje o možnost využití celé její délky." Tahle nelineární úměra mě mate. Nebo je to jen přebrept?
Jak se prosím odlepuje od takřka dotkunté přistávací dráhy? :D S důrazem na to takřka.
Podle mne to nutný nebylo, pilot si chtěl jen trochu víc manuálně zalítat, ono dneska s těma autopilotama je těch příležitostí je pomálu, zejména na dlouhých letech.
nekomu se chce zalitat, nekomu neco napsat....
Chválím autora za použití celého a správného názvu letiště!
Myslíte nikomu nic neříkající V.H.?
Vždycky RUZYNĚ.
Ani na nových hasičských speciálech není o majiteli letiště žádná zmínka, jen Prague Airport
Tak proto ta ostrá otočka pár metrů nad mojí střechou! Já myslel že kličkuje před bouřkou a těšil se, že sprchne.