- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na Navy Pier jsem už byl párkrát osobně a o tomto jsem netušil. Moc díky.
Zajímavý článek, zajímavá novinka. Ale tu informaci o Michiganském jezeru v závorce jste si mohl odpustit.
Přestavba výletního parníku na funkční (byť jen cvičnou) letadlovou loď za necelý rok? Fantastické.
V textu to moc rozvedené nemám, ta přestavba (alespoň u první lodě) trvala necelého půl roku. Získání parníku: březen 42, hotová letadlová loď: srpen 42.
Navzdory tomu, že se o "Pacifik" zajímám od dětství, o existenci USS Wolverine a USS Sablee jsem se dozvěděl asi až před rokem, kdy chlapi z Blue Ridge Models vydali kit IX-64 v měřítku 1/700.
podle fotek kouří míň, než ten ruský pokus z 80tých let
Jako obvykle na Technetu hodně zajímavé. Jak ale může novinář napsat "140 letadel, které skončily...", to mi do hlavy nejde.
Díky, omlouvám se, opraveno.
V tomto článku ( http://www.defensemedianetwork.com/stories/the-paddle-wheel-carriers-wolverine-and-sable/) se píše o 35000 vycvičených pilotech na těchto 2 cvičných lodích což vzhledem k celkovému počtu pilotů u US Navy koncem války (cca 80000) vypadá jako reálnější číslo ..
Naprosto jsem o existenci těchto lodí neměl tušení, díky za článek!
Díky, i pro mne to je nová informace.