- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud jsou obavy o chování materiálu s časovým odstupem, tak můžou vytáhnout exponát z muzea a vyzkoušet...
v muzeu na něj nejspíš nepražilo slunce....a jiných vlivů počasí byl asi taky ušetřen.
Východní Němci to věděli už dávno, Trabant je toho důkazem.
No vida, jednou si budeme moci vytisknout každý svůj tank na 3D tiskárně. To se EU asi moc líbit nebude .
Tak stanoví maximální rozměr vytisknutelný 3D tiskárnou
Tank ala Trabant? Po deseti letech ve službě by se po zásahu rozložil na hódně moc trsátek.
A přitom by k tomu, aby se něco podobného uvedlo do praxe, bohatě stačilo, kdyby EU odhlasovala, že obrněné vozidlo nesmí po roce 2014 vážit více než 40 a po roce 2017 více než 20 tun.
Lasery, railguny, plasty... Je spoustu slepých uliček vývoje a je prima, že americký vojenský rozpočet je tak štědrý, že je umožňuje (i několikrát) prošlapat. A když potřebujeme opravdu funkční hi-tech, jako třeba dopravit kosmonauty do vesmíru, tak slušně požádáme Moskvu. ;)
místo funkční hitech si radši dejte levnou službu, sedí to víc
Já bych to shrnul, projekty byly zdárně ukončeny, splnily očekávání a dlí v muzeu nebo nebyly řádně dokončeny protože by se zadřely rotačky, které je tiskem peněz plati. Nicméně vyvoj nekončí a armáda čeká až své bakelitové autíčko bude moci dopnit sadou tužkových baterek, protože každý ví že budoucnost od roku 2023 až 2040 patří eletrovozidlům.Vyvoj dostatčně dlouhého prodlužéváku na nabíječku již byl zahájen.,
Fanda Ruska hádám
Tady opravdu není sarkazmus na místě. Ocel a nafta už jsou dávno překonané. Kompozitní materiály a elektromotory jsou mnohem vhodnější. Bohužel, jak se píše v článku, nenajde se nikdo kdo si to vezme za zodpovědnost.