Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J54a18n 58P59r25i11b13y61l 5570555367777

Výhoda přepravy v trubce rychlostí 1300km/h je také ta, že v případě havárie se ušetří za pohřby :)

+14/−2
doporučit
29.8.2017 10:51

J80a43n 62H57r52u73b16e27š 7164753452505

To zas bude v tunelu nablito...

+9/0
doporučit
29.8.2017 11:20

P27e80t66r 53N46o98v58e30k 6822342192146

R^ co nejrychleji unifikovat a sjednotit hyperloop v jeden typ , a díly na potrubí vyrábět v obrovských sériích aby cena klesla na minimum , a potom snad už žádná vláda nebude vyhazovat miliardy na výstavbu klasických tratí ....

+15/−4
doporučit
28.8.2017 21:40
Foto

P88e46t93r 29K66a71d23l88e64c 1920923707178

Je pravda, že balónový plášť má minimální tření. Ale zas tak dobře netěsní :)

+6/0
doporučit
28.8.2017 22:08

V46á41c50l88a63v 48P41o22u18s96t30k45a 3180201552

tak znova... NENÍ to Muskův nápad...

+5/0
doporučit
29.8.2017 5:56

J77i56ř59í 56V34i57m67r 5153797850600

Tak z Prahy v Brně za 10 minut v ideálním případě. To je hezké, ale mě by z toho tahali s bílými vlasy. Děkuji pěkně, pohřeb zaživa, i když nanečisto a jen na chvíli, tfujtajxl. :-)

+5/−1
doporučit
28.8.2017 21:29

A44u62r56e85l 34B87a95b46i10c 9668170402

Hyperloop asi nereálný je. Nemá dořešeno hodně věcí, například evakuaci osob v případě nehody. Podle mého názoru by se mělo investovat do vývoje a zdokonalování vysokorychlostních tratí.

+10/−10
doporučit
28.8.2017 21:49

P29a84v76e91l 80Ř49a73p83e57k 7602666209175

Jak se záchranáři dostanou dovnitř, když se stane nějaký průšvih? Budou to 2 hodiny pižlat autogenem?

+8/−12
doporučit
28.8.2017 22:18

T42o45m46á58š 77T36a70t13í13č14e78k 5640322710418

Nedělejte mně to! ;-O Nechcu žít s neblahým pocitem, že jednoho dne otevřu Technet a tam bude vědecké pojednání o pravidelných návštěvách Aštara Šerana. :-P

+5/−7
doporučit
28.8.2017 21:19

M49a71r20t88i70n 25B40a70r56t65e86k 5657151121123

Dokumentární vědecký pořad Futurama prokázal, že v roce 3000 bude osobní trubková doprava naprosto běžná

+2/0
doporučit
30.8.2017 19:10
Foto

R83a95d46e77k 91V51o58j86á32č40e45k 5373269793974

Možná jsem to přehlíd, ale Elon už se svezl? Nevím, ale raději pojedu o hodinu déle vlakem než toto. Cesta může být taky cíl.

+4/−6
doporučit
28.8.2017 22:12

D36a58v76i41d 43R85y50c76h49e90t11s74k89ý 9926901690640

Hrozná blbost, tolik věci nedořešených, komerčně to nikdy fungovat nebude. Kdyby to šlo bez problémů zavést a mělo pozitivní dopad, tak by asi vědci na celém světě museli být idioti, že to už dávno není. A potřebovali by k tomu tzv. "vizionáře".

+4/−13
doporučit
29.8.2017 11:18

P11e10t30r 81M28a53c79h88á89č83e86k 9587354873

Navrhovat mohou klidně bambilión kilometrů za hodinu, přesto je Hyperloop fyzikální i praktický nesmysl.

+3/−9
doporučit
28.8.2017 23:09

M23i89c57h38a38l 87F73i67n25s42t28e95r85l89e 7769680933418

Nevím, proč se zde mluví jako o nápadu Elona Muska ?! Toto téma jsme louskali už před pěknými pár lety na VŠVÚ v rámci katedry Transport designu. Prostě jen "oprášil starou myšlenku" - nic víc... !!

+1/0
doporučit
29.8.2017 5:26

L69u79k35á25š 59N26o17v14á96k 1520525120625

To bude zase mrtvých lidí... Pak příjdou na to, že vymysleli nebezpečnou blbost.

+1/−4
doporučit
29.8.2017 11:44

J28a24n 13K86u83d41e63r62a 4803906423842

320 km/h je ještě "civilní" rychlost, kterou můžou zájemci pocítit už na dvou kontinentech. Pořád je větší úsek cesty před námi a problémy se jistě budou množit, tak uvidíme kdy jim dojde "nadzvukový" dech. ;-D

0/−3
doporučit
28.8.2017 22:26
Foto

O86n62d32r66e88j 21V31a89l55o87u54s62e97k 4400411317331

Jak už tu hodně lidí podotklo, vyřešení bezpečnosti je kardinální problém tohoto projektu. Koukněme jak prodraží bezpečnost jen železniční tunely. Tady to musí být ještě dražší....

0/−2
doporučit
29.8.2017 12:10

M90i30l25a22n 79V10o81l82e12k 5929373396779

Bylo by to zranitelnější než letecká doprava. Ty úplně detailní osobní prohlídky by brzo odradily většinu cestujících (kromě těch sebevražedných).

0/−2
doporučit
29.8.2017 8:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.